T4 "nykäisee"
T4 "nykäisee"
Tervehdys. Eli auto on 2.5 tdi 65kW -03. Aina 1400rpm kohdalla auto tavallaan nykäisee ja lähtee voimakkaammin kiihtymään ja tämä sama tapahtuu jokaisella vaihteella. Vikakoodit luettu ja ilmoitti lämpötilan anturia (ajoittainen katkos). Voisiko tämä vaikuttaa jotenkin vai mistä rupeaisin vikaa etsimään. Kertokaa viisaat jotka tiedätte..
Re: T4 "nykäisee"
Mulla tapahtuu tuollane "nykäsy" jossain 1900 kierroksilla, jos en iha hakoteillä oo ni ahtimen siivet kääntyy sillon?? 1500 kierroksilta kun lähtee vejätämää ni noilla kierroksilla nykäsee ja samalla pöläyttää ujot tuhnut. 

Tuntuu kumminkin typerältä ja rasittavalta ajella, kun aina nykäisee. Mielestäni ei kumminkaan noin kuuluisi tehdä.
Juu ei sen varmaa kuitekaa noi alhaalla pitäs nykästä.. Kannattaa alottaa siitä särki menneestä anturista.. Mulle ei muuta tähän hätää tullu mielee.. 

Lämpöanturi tuli vaihdettua ja samalla poistettiin ns. "lastu tehoboksi" (kanttinen mötikkä) josta meni johto ilmamassamittarille ja itse mötikkä oli niillä isoilla liittimillä siellä jossakin moottorin vai onko nyt pumpun ohjaimen välillä. EI NYKÄISE ENÄÄN.!!! Muutenkin miellyttävämpi ajaa. Kaasupolkimessakin nykyään jonkinlainen tunto ja maantiellä hiljaisempi. (Moottori käy muka olvanaan sievemmin.) Itse en ainakaan suosittele tämän kokemana tuommoista viritystä. Vaikka en tiedä oliko tuossa joku pielessä...