Sain kanssa passatin myytyä ja lahteen päin lähtee lauantaina. Talvi tulee ja myin hyvän nelikon pois mutta täytyy metsästää joku rimpula tilalle.osoners wrote:Laitan kuvaa kun saan sen. Täytyy ensin maksaa se perkele. Tällä hetkellä kaupat sovittu vasta suullisesti.
Sana vapaa
Re: Vs: Sana vapaa
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Onko Audi sitten "huono nelikko"?Samii- wrote:
Sain kanssa passatin myytyä ja lahteen päin lähtee lauantaina. Talvi tulee ja myin hyvän nelikon pois mutta täytyy metsästää joku rimpula tilalle.
Entinen: 3BG Variant 1.9 TDI (AWX) Comfortline -03
Re: Sana vapaa
Q kelejä odotellessa. Ainii mut pitäishän ne talvikiekot ensiksi vaihtaa alle... eli eipäs olekkaan kiirettä.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Siks ite en raattis vielä tuota omaa myyä, mut sen jos joku haluaa tai tietää jonkuu joka haluaa ni teretulemast hieromaa kauppoja...Samii- wrote:Talvi tulee ja myin hyvän nelikon pois mutta täytyy metsästää joku rimpula tilalle.
no wtf? Millos Basu on tollasen hankkinut. Ei noissa hankinnoissa pysy erkkikään mukana.Basu wrote:Q kelejä odotellessa. Ainii mut pitäishän ne talvikiekot ensiksi vaihtaa alle... eli eipäs olekkaan kiirettä.
Joku kuukausi sitten muistaakseni? Renöö lähtee kuukauden kuluessa viimeiselle matkalle, kun katsastus loppuu... että ei noita omia autoja ole sitten enää kuin kolme. Tai no eihän niitä nyttenkään ole kuin kolme jos tarkkoja ollaan.osoners wrote:no wtf? Millos Basu on tollasen hankkinut. Ei noissa hankinnoissa pysy erkkikään mukana.Basu wrote:Q kelejä odotellessa. Ainii mut pitäishän ne talvikiekot ensiksi vaihtaa alle... eli eipäs olekkaan kiirettä.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
Mikäs mahtaa olla 2003 vuosimallin AWX-koneessa jakohihnan vaihtoväli? Nimimerkillä olenko ajanut jo liikaa...
208000km oli ajettu kun mulle tuli ja hihna oli vaihdettu hetki sitten, nyt on mittarissa 280000km...
208000km oli ajettu kun mulle tuli ja hihna oli vaihdettu hetki sitten, nyt on mittarissa 280000km...
Huittisten Laatuautosta sanottiin, että kaikissa on vaihtoväli 90 tkm.
VCDS, OBD 11
ID.4 150 kW EBJC Pro 1st MAX -21
T5 GP Caravelle 2.0 TDI Bluemotion 103 kW CCHA Comfortline -14
Gofl Plus 1.6 84 kW BLF -05
Ex:
B8/3G5 GTE 1.4 TSI 115 kW CUKC -18
B6/3C5 2.0 TDI 103 kW CBAB Comfortline -10
B5.5/3BG 1.9 TDI 74 kW AVB -01
Ex:
- Sami Mäkinen
- VCF Member
Ketjukoneissa vähemmän
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
No hemmetti, sehän pitää ihan näillä näppäimillä vaihtaa. Pitää tarkistaa vielä huoltokirjasta tarkat kilsat, taisi olla jonkun verran alle 200000km...muppis wrote:Huittisten Laatuautosta sanottiin, että kaikissa on vaihtoväli 90 tkm.
Jotain googlettelin, että olis 120tkm mutta suomessa 90tkm. Se on sitten ainakin puoliksi totta.
Edit: olikin vaihdettu 206tkm kohdalla eli ei tarvi ihan heti mennä vaihdattamaan.
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
- Pasi Häkli
Totta, usein jopa alle öljynvaihtovälinSami Mäkinen wrote:Ketjukoneissa vähemmän
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Ja onhan siinä se ikäkysymyskin.. Olikos 4vuotta?
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Onhan siinä se ikärajakin. Itellä se ei ehdi tulla täyteen näillä ajoilla. Hemmetti, mun ajoilla saa jakopäärempan tehdä kahden vuoden välein
Uusi auto maksettu tänään ja huomenna noudetaan se kotiin.
Kuvia sitten tai ei uskotaosoners wrote:Uusi auto maksettu tänään ja huomenna noudetaan se kotiin.
- Sami Jalonen
Oso laitteli aiemmin puhelimella näpätyn kuvan tosta uudesta Audistaan: Klik.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
You got me!Sami Jalonen wrote:Oso laitteli aiemmin puhelimella näpätyn kuvan tosta uudesta Audistaan: Klik.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
^ei muuteta vastauksia
mutta eikös se niin oo että kun kyllästyy tuplaveehen ni sit hankitaa olympia taunus.
mutta eikös se niin oo että kun kyllästyy tuplaveehen ni sit hankitaa olympia taunus.
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
En kyllästynyt, mut ei vw:llä ollut oikeen mitään tarjottavaa mulle. Tai ainakaan mun budjettiin. Se R36 mikä oli vähän aikaa sitten myynnissä olis ollut hyvä, mut meni kaupaksi ennen kuin sain haalittua fyrkat kasaan.
http://www.youtube.com/watch?v=kUYoefkaw30" onclick="window.open(this.href);return false;
Laulu osonerista.
Laulu osonerista.
Olipas mukava nykäistä kajaaniin eilen iltana, kun oli kesänopeusrajoitukset voimassa ja tie luminen/jäinen. Kuopion motarilla 120:n rajoitus 4mm kitkoilla oli hauskaa ajella, mutta lopussa lensi suolapaska ja lasit aivan ummessa Ihmeen paljon tuli autoja peräedellä vastaan
Pari pakkasstarttia tuottanut kolme piippausta ja jäähdytysnesteen tasovaroituksen. Arvauksia; mittaristo vai paisarin anturi?
3B5 AEB '98
Ramaan anturille.
VCDS, OBD 11
Ex:
Ex:
Sulkemalla anturin liitin hyppylangalla pitäis valon sammua, eiks je? Otetaan kokeiluun jahka jatkaa kiukkuilua. Positiivista: vaimo tunnistaa nyt yhden merkkivalon lisää ja osaa tarkistaa jäähdytysnesteen tason
3B5 AEB '98
Pirun Ebay!!!
Ja sit porsi takaluukun mikrokytkin. Tuntuu että kaikki alkaa poksahdella, kun vähän näyttää miinusta. Oi talvi on!
3B5 AEB '98
Oks nää sivut temppuillu tänää vai onko vika jossain muussa?
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Eilen mulla ainekii ilmotti general erroria.. ja satunnaisesti muinakii päivinä ollu.
Vissiin joku taas hyökkäilly sivustoa kohtaan.
Minä jo luulin että työnantaja on vetänyt piuhat solmuun sivuston osalta enkä siksi pääse "vierailemaan"
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Kukas täällä kaupitteli joku aika sitten orkkis mankan ulosvetimiä? Vieläkö sellaset olis tarjolla?
Tilasin kaukoidästä kuukausi takaperin VCDS-kaapelin. No, tuo saapui eilen ja parin tunnin forkkaamisen jälkeen pelittää mainiosti pari vuotta vanhalla ohjelmaversiolla. Moraalitonta? No joo, mutta enpä mä tällä kenenkään bisneksiä ole viemässä. Halpa hinta oli liian kova kiusaus. Ja kyllähän livedata kuuluu autonomistajan perusoikeuksiin
3B5 AEB '98
Toinen kysymys heti perään. Käytetäänkö audin/vw:n oem vanteissa pallokantapultteja?
Kyllä!osoners wrote:Toinen kysymys heti perään. Käytetäänkö audin/vw:n oem vanteissa pallokantapultteja?
3B5 AEB '98
^Sellanen tutina mullakin oli. Mutta miksi Audin A6 replikat oli myös vedetty pallokannoilla? Keskireikä oli myös 57.1mm. Tehdäänkö sellaisia replikoita oikeesti?? Eikö yleensä replikat ole kartioita ja niissä on iso keskireikä jotta menis mahdollisimman moneen autoon??
osoners wrote:^Sellanen tutina mullakin oli. Mutta miksi Audin A6 replikat oli myös vedetty pallokannoilla? Keskireikä oli myös 57.1mm. Tehdäänkö sellaisia replikoita oikeesti?? Eikö yleensä replikat ole kartioita ja niissä on iso keskireikä jotta menis mahdollisimman moneen autoon??
Riippuu valmistajasta kun täällä on kanssa audissa talvivanteet italiassa tehty ja pallokannalla pitää laittaa kiinni.
Asiaan huomenna kattomaan 3c passat varianttia jos vaikka ostaisi sellasen nyt tilalle matka ajoon.
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Tehdäänhän niitä. Edellisissä rs6 repsuissa oli kanssa keskireikä 57,1 ja pallokanta röörit. Oli jopa audin logo takapuolella.osoners wrote:^Sellanen tutina mullakin oli. Mutta miksi Audin A6 replikat oli myös vedetty pallokannoilla? Keskireikä oli myös 57.1mm. Tehdäänkö sellaisia replikoita oikeesti?? Eikö yleensä replikat ole kartioita ja niissä on iso keskireikä jotta menis mahdollisimman moneen autoon??
Vautsi! Melkein kuin aidot siis. Mulla lukee vanteiden takana että not oem.
Varovasti vinguttaa sen etusanan pois jos vanteita kunnostelee...? Vanteiden arvokin nousee kohisemalla.osoners wrote:Vautsi! Melkein kuin aidot siis. Mulla lukee vanteiden takana että not oem.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Ajattelin tota ihan samaa jokunen hetki sitten.Micco wrote:Varovasti vinguttaa sen etusanan pois jos vanteita kunnostelee...? Vanteiden arvokin nousee kohisemalla.osoners wrote:Vautsi! Melkein kuin aidot siis. Mulla lukee vanteiden takana että not oem.
- Pasi Häkli
Paitsi että oem rs6 vanteissa esimerkiksi on ET-luvut ja vanteen leveydet aivan eri luokkaa kuin noissa replicoissa...
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Nyt löyty mun audiin kiva maski. Pakko saada!
^Valota nyt vähän suunnitelmia autolle? Ebay kuitenkin käy kuumana kokoajan. Vanne hommia tms?
Mulle kans tollanen.
Mulle kans tollanen.
Ai passattiin kanssa kultanen maski??
Ei oo vielä erityisiä suunnitelmia. Varmaan perus alustaa ja vannetta jne. Vanteiksi tulee varmaan 9.5x19 joka nurkkaan ja alustaksi jotain säädettävää.Täytyy nyt ensin quattroilla talven yli. Voihan olla et se on tolpassa vielä ennen kevättä.
Ei oo vielä erityisiä suunnitelmia. Varmaan perus alustaa ja vannetta jne. Vanteiksi tulee varmaan 9.5x19 joka nurkkaan ja alustaksi jotain säädettävää.Täytyy nyt ensin quattroilla talven yli. Voihan olla et se on tolpassa vielä ennen kevättä.
^Joo ehdottomasti kultanen singleframe passattiin kans..
A6 repsut meni tänään. Sunnuntaina menee nelosen kultaset replikat. Vielä parit vanteet jos sais kaupaksi niin alkais olla varastossa tilaa. Sithän niitä voi taas ostella lisää.
Paljon pyysit ja miks ei osunnu mun silmääosoners wrote:Sunnuntaina menee nelosen kultaset replikat.
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Tuollahan ne oli myyntipalstalla ja nettivaraosassa ja vannehaussa jne. 600€ pyysin. Otin vaihdossa perus vw oem 16 vanteet kesärenkailla.Jake- wrote:Paljon pyysit ja miks ei osunnu mun silmääosoners wrote:Sunnuntaina menee nelosen kultaset replikat.
Siinä ei kauan mennyt. BmAutosportista nyt tulossa 19" vanteet mulle ja 22" vanteet isukin q7:aan. Lähti vielä 50£ vanteiden hinnasta kun tilasi kaksi settiä kerralla. On muuten erittäin hyvää palvelua siellä! Huono puolihan siinä on että se ei voi myydä enään yksityisille, joten joutuu tilaa yrityksen nimiin.osoners wrote:Sithän niitä voi taas ostella lisää.