Tyhjäkäynti huojuu, kiihdytys ok tasakaasulla nyk. välillä?
Tyhjäkäynti huojuu, kiihdytys ok tasakaasulla nyk. välillä?
Ostimpahan halvalla 1.8 66Kw vm. 1994, pentsiini Venton. Virranjakaja Hall anturilla, siis kärjetön. Yksipiste suihkutus. Auto nykii tasaisella kaasulla ajaessa harvakseltaan, mutta kiihdyttäessä paikat lähtee hampaista, nykii aivan törkeesti. Tyhjäkäynti huojuu 900 - 1000 kierroksen huojuvilla. Voiko olla kun kylmänä oireet vähäisempiä, lämpimänä ongelmat kasvaa. Väärän lämpöarvon tulpat, koska lämpöjen noustessa ns. normaaliksi 95c. Hall anturi rikki, kannen tiiviste, venttiili palanu? En keksi mitään järkevää selvitystä. Kävi mielessä sytytysjärjestyksen olevan pielessä, koska myyjä oli vaihtanut tulpan johdot ja puolan. Ei tullu puhetta Miksi? Miten hall anturilla varustettu virranjakaja toimii, mistä se ottaa ennakot kiihdytyksissä? Voiko ykspistekaasarin laipan repeymä aiheuttaa nykimisen? Pakoputki vuotaa pakosarjasta jonkinverran. Moottorin lämmöt ovat mielestäni korkeat. -Mamman kauppakassi-
Re: Tyhjäkäynti huojuu, kiihdytys ok tasakaasulla nyk. välil
Kannattaa se ruiskun kumilaippa vaihtaa ihan ekana ehjään, jos oli repeämiä. Muutenkin kannattaa tarkasti katsoa huohotinputkista mahdollisia imuvuotoja.
3B5 AEB '98
Re: Tyhjäkäynti huojuu, kiihdytys ok tasakaasulla nyk. välil
Alipaineletkut syyniin, 90-luvun golfeissa ainakin yleistä noiden viat