Talvella tuli hommattua passatti kakkosautoksi. Kuvia ei tullut otettua osto hetkellä. Sen verran oli huonolla pidolla ollut. Hieman mietitytti ostaa koko autoa. Alusta kolisi, jarrut puolti, märkä sisältä kuin kasvihuone, ei vetoja, keskuslukot ei toiminut eikä sisävalot, öljyä konehuone täynnä ja todella likainen. Harrastettu tupakointia urakalla sisällä!!
Autoa on tullut rempattua/vaihdettua osia aika paljon siitä mitä se oli osto vaiheessa.
-EGR
-Letkulämmitin
-Öljytikun putki
-Merkitön maski
-Säädettävä alusta, kaikki tukivarret uusittu mitä keulaan kuuluu. Pyöränlaakerit.
-Ruosteeton takaluukku
-Ehjät jarrusatulat kaikki ja palat uudet.
-Lattia verhoilu ja sisällä vaikka mitä pientä ja isompaa. Ovet ja luukku vaimennettu "hifi matolla".
-Lukko kuskin oveen
-Mukavuusboksi
-Xenon look umpiot. Lediä ja xenonia kaikki.
-Vedotkin tuli takaisin ihan ilmanputsarin vaihdolla, entinen oli tukossa kokonaan ja rutussa.
-Katsastin pakuksi.
Paljon jäi vielä listasta. Ebay ja paikallinen VAG autopurkaamo oli apuna varaosien saannissa. Oikea aarrearkku VAG harrastajalle, jonkun verran purkuautoja ja tietämystä!
Pikainen myllytys konepeltiin ja etulokariin. Auto oli ympäriinsä kellertävä liasta.
Helma vielä myllyttämättä. Sivuvilkun on joku liimannut reilulla pikaliimalla!!
Alustan vaihto säädettävään ja kesä ropelien sovitusta alle.
Edessä 8,5" 225/35 takana 9,5x19" 235/35.
Talveksi tulee Tomasonin TN1 8,5x18". Noranza 2 evo 225/40 nastat.