Olisiko kellään mitään hajua kun ajaa tasaisella kaasulla n. 1500-1600 rpm niin alkaa nytkyttää/tärisyttää. Autoon on vaihdettu syöttöpumpun aivot ja sopeutettu korjaamolla edellisen omistajan toimesta.
6 pykäläinen manuaali nelikko -04 vuodelta ja nyt tuli mittariin 175tkm.
Edit.
Rekisteröity versio vcds-litestä ei anna moottorille vikakoodeja
passat 3bg v6 tdi bdh
Re: passat 3bg v6 tdi bdh
Mulla exä teki samallaista vajaan 2k kierroksilla ja "korjaantu" tulppaamalla EGR:n rööri. Sytyttää moottorin häiriövalon, mut sehän korjaantuu softaamalla. 

Re: passat 3bg v6 tdi bdh
Yhdessä 1.9SDI moottorissa oli vastaavaa ongelmaa ja joskus kun polkas yli 3000rpm niin sammu kokonaan. EGR venttiili jumitti auki ja sen tulppaamalla korjaantu. Mul on laippoja jos tarviit niin pistä privaa.
Kesäpirssi GIV -05 ATD
Re: passat 3bg v6 tdi bdh
Toi egr:n tulppaus oli ollukki mielessä itelläki.. Ei taida onnistuu kuitenkaa tol vcds:llä sen pois ohjelmointi?
Re: passat 3bg v6 tdi bdh
Onnistuuhan sen poisotto softalla, mutta ei se tietenkään auta jos siellä on jotain mekaanista vikaa.
Re: passat 3bg v6 tdi bdh
Tuli huomattuu nyt, että kylmällä koneella on isompaa nytkytystä. Myöskin joku rele vasemman polven luona naksahtaa kaasupolkimen painalluksen mukana.