Laitoin mustapunasen ja valkovihreen yhteen ei vaikutusta. Laitan kuvaa, ku himaa pääsen, kokopäivä mennyt auton kanssa.
Aivan sama onko noi kaksi johtoo liitetty yhteen, vai normaalisti kiinni niin se ecuboxin 15 ampeerin kautta ei tule maff ja n75 virtaa eikä auto käynnisty. Mutta käynnistyy, jos sulake irti, mutta sit vikakoodia pukkaa jopa laitoin uudet johdot n75 ei vaikutusta. Nyppäsin poikki siitä kohdin, kun se yhdistyy siin maffin jälkee johonki isoo johto mötikkään.
Tuossa punaisella ympyröidyt johdot ihmettelen nekin on punamusta ja valkovihree. Miksi noin irti ja apikot päässä onkohan samat johdot en kyllä mitään paikkaa niille löydä. Kaavion mukaan enempää tuon värisiä ole.
Mietin myös, jos tämä vika on ecussa huomenna tulee uusi voisiko sen laittaa paikoilleen, mutta ei käynnistä autoa, kun sehän ei ilman koodausta käynnisty. Vaan laittaa sytytysvirrat päälle, ja kokeilee tuleeko niille apulaitteille n75 yms virtaa jos ecussa oliskin joku maaavika.
Oon kuullu, että sellanen temppu saattaa auttaa että ottaa noita ohjainlaitteita irti yks kerrallaan ja koittaa alkaako diagnostiikka sitten toimimaan. Eli uskallanko mitä kaikkea sit irti ottaa. Kuuntelin takakontista, ni ku laittaa virrat päälle sulake kiinni niin pitäisikö sieltä pumpulta kuulua ääntä?