vähän tietoja autosta: Passat 3bg 2002, manuaali-ilmastointi sekä 1din kehys ja jonkin näkönen syvennys soittimen alapuolella. kiitos vinkeistä etukäteen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
piti vähäaikaa katella kuvia enneku tajus et mitä pitää leikata irti, mutta joo eiköhä tuo onnistu, ei ainakaa vaikuta miltää ylitsepääsemättömän vaikeelta projektiltaJultsu wrote:Tuolla pelkällä eturaamilla ei vielä kauheasti juhlita, tarvitset myös sen luurangon joka menee sinne kuoppaan ja tulee 4 ruuvilla kiinni autoon (joista 2 menee siihen yläosassa olevaan 2DIN rautaan jonka myös tarvitset), siihen luurankoon sitten tulee vasta kiinni tuo eturaami.
http://passatplus.de/umbauten/doppeldin/doppeldin.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ton ohjeen mukaan ite tuota projektia vähän tutkailin ja kohtalaisen hyvin se pitikin paikkansa, mutta noissa kojelaudan muoviosien sahailuissa ja mallailuissa menikin hetki jos toinenkin...
Harmi kun ei ole parempia kuvia, tuostakin tilanteesta tuli vielä aika lailla sahailtua tuota beigeä osuutta pois.. https://www.dropbox.com/s/klronl099ohrr ... 7.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tän parempia räjäytyskuvia en ite heti keksi. Ei taida tässä asiassa sua hirveesti auttaa, mutta ehkä jossain muussa joskus.passatkuski01 wrote:jos joku tietää mitään sivua missä näkis räjäytyskuvana keskikonsolin sisällön sekä sen kiinnitysraudan nii näkisin onko samanlaiset kiinnikkeet ku tuolla ebays myytävis
marmorilta tai purkuautosta, itse suosisin jälkimmäistä. Olikohan 20e raudanpala laakkoselta....passatkuski01 wrote:mistä ton kiinnike raudan saa ostettua?
no jo on perkele rautapalikalla hintaaJultsu wrote:marmorilta tai purkuautosta, itse suosisin jälkimmäistä. Olikohan 20e raudanpala laakkoselta....passatkuski01 wrote:mistä ton kiinnike raudan saa ostettua?
tätäkin olen miettinyt ja olen tulossa siihen päätökseen että hankin toiseen din paikkaan semmoisen syvennöksen "taskun" ja toiseen siihen alapuolelle taittuvan näytöllisen 1dinin soittimen, ajaisi saman asian kuin 2din mutta helpompi asennus, muutenhan tollasta taittuvaa en hommaisi koska tulisi niiden ilmastopainikkeiden päälle se näyttö mutta tää tasku ns korvais sen ja olisi ehkä ihan käteväkin kun uudessa ei oo alakoteloa, harmittaa vaan ku ovat aika hinnoissa käytettynäkin nuo taittuvat multimediasoittimetMonkelo wrote:En ole asiaan perehtynyt, mutta eikö sitä "luurankoa" tarvita kannattelemaan sitä 2din soitinta? Se 2din etupaneeli varmasti meneekin heittämällä paikalleen..
voi olla että menee sekin tilaukseen, postissa ois tulossa se asennuskaulus uudelle soittimelle, sain vielä ainakin jotenkin viriteltyä vanhan konsolin takaisin kun viivästyy asennus.Jultsu wrote:Sepäs jännä. Mun metalliraamiin (jossa perus kämänen jalopuuviilu pinnassa) meni kyllä kaikki vanhat napit heittämällä kiinni.
En kyllä ymmärrä miten saat sen soittimen kiinnitettyä paikoilleen ilman sitä 2din luurankoa, vai haluatko jättää sen silleen irralleen että sen saa vauhdissa tempastua johtoineen päivineen pois? Toki jotain omia propellihattupatentteja voi koittaa tehdä sen orkkis-1din metallikehikon kiinnittämisen kanssa jolla se soitin oli vakiona kiinni.
itseltäni löytyy toinen niistä ohjeen ja kuvien raudoista? vai onko siellä jokin kolmaskin? :/Jultsu wrote:Älä unohda sitä ylärautaa, siihen tulee se luuranko kiinni yläpäästään. Taitaa olla yhteensä volkkaritiskiltä joku 60e paukku nuo uutena...
Koko revohkasta tämä kaupankäynti iski eniten silmään. Soitin on ostettu 5.5.2016 kun halvalla sai, sitten 9.5.2016 vielä jahkaillaan kun ei ole virallisesti vielä mitään ostettu. toivottavasti tapaus ei ole nettikauppa, jossa varmasti varattu ja jossa myyjä joutuukin odottamaan sitä "en ostakkaan" lausetta.passatkuski01 wrote:okei, tuo olikin jo tiedossa, mutta kävi tässä mielessä kun ei ei oo virallisesti vielä niitä kauppoja tehty soittimesta mutta kaverin se mulle pitäs lähettää tässä tällä viikolla, niin semmosta vaa mietin että miten se asennus toimis jos en siihen nyt sitä 2din soitinta hommaa vaan flippinäytöllisen? ajaisi saman asian mutta pienempään paikkaan asennettuna, sit laittaisin siihe yläpuolelle semmosen 1din kokosen syvennös taskun
joo oli siis nettikaupasta kyse, asia meni siis virallisesti niin että sovin myyjän kanssa kaupat, myyjä itse laittoi minulle illemmalla viestiä että sai paremman tarjouksen.kotka wrote:Koko revohkasta tämä kaupankäynti iski eniten silmään. Soitin on ostettu 5.5.2016 kun halvalla sai, sitten 9.5.2016 vielä jahkaillaan kun ei ole virallisesti vielä mitään ostettu. toivottavasti tapaus ei ole nettikauppa, jossa varmasti varattu ja jossa myyjä joutuukin odottamaan sitä "en ostakkaan" lausetta.passatkuski01 wrote:okei, tuo olikin jo tiedossa, mutta kävi tässä mielessä kun ei ei oo virallisesti vielä niitä kauppoja tehty soittimesta mutta kaverin se mulle pitäs lähettää tässä tällä viikolla, niin semmosta vaa mietin että miten se asennus toimis jos en siihen nyt sitä 2din soitinta hommaa vaan flippinäytöllisen? ajaisi saman asian mutta pienempään paikkaan asennettuna, sit laittaisin siihe yläpuolelle semmosen 1din kokosen syvennös taskun
Hankit sen 2 din soittimen ja asennat sen sinne, ei se niin vaikeaa ole. Vaatii vain tekemistä.
(Tuohon väliinhän kyllä laittaisi vaikka tabletin ja erillisen vastaanottimen piiloon) Tai bluetoothilla/wifillä saa äänet tabletista/puhelimesta suoraan vahvistimiinkin menemään)
okei, eikai siinä nyt sit muu auta ku lähteä paikalliset purkaamot kiertämää läpi, ton sisäkehikon hinta tais olla 25€ paikkeilla ebayssa mutta katon ne purkaamot ekan läpi, onko muuten sillä sisäkehikolla väliä jos on climatronic tai manuaali-ilmastointi? ku siel ebayssa oli mainittu et sopis just manuaali-ilmastoinnille se sisäkehikkoJultsu wrote:Purkuautosta tai autopurkaamolta. Ei kai sitä muovikehikkoakaan kannata ulkomailta asti tilata. Maksoin itse 50e koko paketista, suomesta purkaamolta siis.