Tein kansiremontin ja jakopään, kaikki ok merkit kohdilleen, pyöritin käsin 4 kierrosta kampiakseli ympäri, hyvin pyöri.
Sen jälkeen avaimesta starttia ja kuului naks, ajattelin sähkön loppuneen, auto laturiin, seuraavana iltana kokeilemaan kuului sama naks.
Ihmettelyä ja mittausta, akussa virtaa, pidempään avainta pohjassa ja ei mitään, lisää ihmettelyä niin startin piuhat kuumat. Kone pyöri kuitenkin kampiakselin päästä.
Startti pöydälle ja suoralla virralla oikosessa, hiilet ja laakeri sökönä uudet sisään ja hyvin pyöri.
Startti paikalleen ja kuului naks.
Ihmettelyä ja kone ei enää pyöri.

Nokkahihnan suoja pois, hihna löysälle ja jakopäässä pyörii kaikki paitsi kampiakseli.
Hehkut irti, ihan kuivat ei silti pyöri.
Öljypohja pois, öljypumppu pyörii, kiertokanget eikä kampiakseli jumissa laakeripukeista kokeilemalla.
Voiko loota mennä jotenki ihan itekseen jumiin esim pari pykälää sama aikaan päälle tai jotain vastaavaa. Toimi kuitenkin normaalisti ennen remonttia
Vaihteenvalitsin liikkuu, kuuluu kun p asento vapautuu ja toista rengasta pyörittämällä laatikko pyörii
