Nyt kun kaikkea pientä rupeaa pikkuhiljaa tuleen, niin laitetaan nyt oma topicci tolle passatille. Tänään ostin mielenkiinnosta polar autovarusteesta merkittömän maskin ja kromi teippiä ja väkertelin sen teipin kiinni. Vähän hankala laittaa, kun maski on niin kaareva. Noo tää oli vaan kokeilu. Ehkä tuo eksyy pasvatin keulille kiinni tai myyn sen pois.
Ja tuli myös ostettua sivu vilkut.
Olisin ostanut ledi vilkut, mutta ei ollut hyllyssä, ja ajattelin kokeilla noita.
Last edited by Mika Viinikka on 21.3.2007 11:15, edited 5 times in total.
Joo kait sitä ainaskin kokeilla pitää. Saattaa nuo teipit kyllä lähteä, ja tilalle tulla kunnon listat, mutta piti kokeilla. Kuvat on vähän isoja, joten pahoittelen niitä
Olikos sulla Viinikka tuossa autossa jo xenonit? Ilman muuta kannattaa tuo merkitön maski vaihtaa keulalle, muuttuu auton ulkonäkö huomattavasti.
Noista alakromeista voidaan olla kahta eri mieltä.... Kromipeilit on kyl jees. Itelläni on samaiset peilit ja oon kyllä tyytyväinen.
Juu, tuossa on alkuperäiset xenonit. Katotaan nyt mitä teen sille maskille, kun oon ollut vähän vastaan merkitöntä maskia omassa autossa, mutta kait kaikkea voi koittaa Polarissa jo vähän mietittiin caractere palikkaa tuohon. Katotaan nyt, tuleeko sitä vai abt palikkaa aika näyttää
Omasta mielestäni Passattiin sopii merkitön maski kuin nenä päähän!
Hauskaa kun porukka joskus kyselee että minkäs merkkinen auto tuo oikein on ja paras kysymys oli että onkos sulta merkki pudonnut keulalta
Onko noissa kesävanteissa offsetti tahallaan väärä, vai kuvittelenko että ne tulee hiukka "liikaa" ulos? (Ainakin omaan Syncroon verrattuna kovin ulkona.)
Meinasin vaan että ihan p0rno tietty tolleen, mutta luulis tulevan kiveä kylkeen?
Dalton wrote:Hurjan näköinen vakio korkeudella Kyllä huutaa tosiaan madallusta!
Mites noi nyt menee?
Vakio Syncro / 4-Motion on 4 cm (?) korkeampi kuin normaali Passatti ja tehtaan sporttialustalla se on saman korkuinen??
(Itse tarten maavaraa silloin tällöin, joten on jäänyt madaltamatta.)
Niin omalla kommentillani tarkoitin sitä että jos autoon laitetaan isot vanteen ja matalaprofiili renkaat niin renkaan ja lokasuojan väliien ei saa jäädä mitään lokinpesää!
Eli jos auton haluaa pitää normaalilla korkeudella, ei minusta mitään isoja vanteita kannata hankkia
Aikas reunaan noi tietysti tulee, mutta pääasia että kumin kuvio ei tule kaaresta ulos Jos en ihan suteen muistele, niin noissa on et45.
Alustan piti tulla tälläviikolla alle, mutta oli valmistajalta tullut väärät takajouset ja iski vielä mahapöpönkin, että eipä sit tullut isoa vahinkoa.
Ensi viikon torstaina pitäisi olla alusta paikallansa ja koitan ottaa parempia kuvia sitten. Tuossa vanhempien pihassa joutuu kikkaileen, ettei ooppelit ja foortit osu samaan kuvaan
Ja kuvat on kännykällä jälleen otettu. Pahoittelen laatua
Ei noi kyllä et 45 voi olla! Mulla on 8*19" vanteet et 35:llä ja ne tulee madalluksella juuri ulkoreunaan mihinkään ottamatta. Madallusta vaan kehiin, ni alkaa näyttää jo häijyltä!
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Möksän pihassa otettu ja on vähän kurainen
Tuossa kummiskin nyt alustasarja paikoillaan. Keltaiset konit ja cobran 30/20 jouset. Tuntuu ihan hyvältä setiltä.
Samalla vaihdettiin kaikki jarrut ja pitipä vielä uusia 4 tukivarttakin. Halpaa kun hajuvesi. Ei kauheasti tippunut, mutta riittää mulle.
Ja kilven alta puuttuu kromit, koska tuli vedettyä jääradalla penkan yli Ja ei ole kerennyt(eli viitsinyt) hakee lisää tota nauhaa.
Vaikka nyt tuommonen 'nakkikoppi' tuli hommattua, niin kyllähän siihenkin jotain tulee tehtyä.
Kuvia laitan, kunhan pääsen kotio koneelle viikonloppuna
Sitä se on, eli rempataan autoa ISOLLA rahalla ja sitten laitetaan kiertoon. Näin kävi itellenikin muutama vuosi sitten, laitatin 2.8 v6 koneeseen ~2000e remontin, 1200e alustasatsin ja 1800e rengas/vannepaketin, ja auto vaihtoon. *ittu sitä onkin ollut joskus idiootti.....
Niinpä. Harmittaahan se vähän, kun jo rahaa tuohon passattiin tuli laitettua ja nyt tuli vaihdettua se pois. Mutta merkit oli semmoiset, että vielä olisi palanut paljon enemmänkin rahaa. Ja ei sitä viitsi koko ajan rempata isolla rahalla, kun arvo kummiskin tippuu koko ajan. Piti hommata sitten vähän uudempi, vähemmän ajettu ja rahapussille taloudellisempi auto. Ja olen touranin 2 omistaja, niin tietää vähän menneisyyttäkin paremmin.
Ajattelin jatkaa samaan topicciin niin saa noi edelliset kuvat ja viestit näkyä, jos vaikka niistä olisi jollekkin hyötyä.
Touran siis vaihtui Sunnuntaina 18.3 tuommoseen Met.mustaan A6 avanttiin. Tekniikaltaan 2.4 30v V6 Tiptronic quattro.
Quattro tarrat jo tuohon tilasin ja tänään laitoin Philipsin X-treme power polttimot pitkiin ja Pilot blu-xe polttimot lyhkäsiin. Xenonit tosin juuri tilasin Slamitilta kuten myös kromiset peilin kuoret. Kuvaa tulee kun tavara on hyppysissä ja asennettuna.
No niin. Harrilta tuli nopeasti paketti perille. Kiitokset nopeasta palvelusta. Huomena pitäisi katella valoja ja peilejä paikalleen. Kuvaa laitan sitten tulemaan, kun jotain tapahtuu.
Tuossa on peilit ja xenonit paikallaan. Noi alkuperäiset kuoret korvaavat kuoret oli kyllä nopeat vaihtaa. Ei kerenny kun 1 keppanan juomaan vaihdon aikana Xenonit oli myös tuttua hommaa, joten ei niissäkään kauaa menny. Ballasteille ei tilaa kauheasti vaan ole. Eilen ehtoolla pääsi koittaan valoja niin kyllä noi on niin paljon paremmat kun halogeenit.