Elikkä aivan vakio 1.8t (APU on koneen koodi ilmeisesti) passattiin olisi takoitus vaihtaa jokin by-pass tuon bossilaisen tilalle, kun tuntuu olevan kulutustavaraa kun lueskelee noita tekstejä...
Olen haulla yrittänyt hieman tutkailla noita eri vaihtoehtoja ja ainakin Forge 007p ilmeiseti menee suoraan vakion tilalle, ja hinta n.150€
Onko muita tarjolla, kokemuksia yms....?
By-pass
Onpa varmaan meidänkin Passattiin sama homma edessä. Onko tuossa jotain rajoitteita ettei mikä tahansa by-passi menisi? Letkujen muokkaaminen ei sinänsä siis ole ongelma mutta jotain muuta estettä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
-
- Posts: 39
- Joined: 25.9.2005 23:08
- Location: turun tienoo
Joskus olen jostain lukenut että Audi TT:n by pass kestää hyvin...
Mulla oli taannoin lastutetussa APU-moottorissa Forge:n by pass ja se toimi n.20tkm ihan hyvin kunnes alkoi jumittelemaan.
Huolsin tätä venttiiliä noin 5tkm:n välein, eli putsasin ja voitelin uudelleen... Ei auttanut vaan jumitteli jostain syystä, mitään kulumaa missään ei näkynyt.
Vaihdoin takaisin originaalin venan ja on sen jälkeen toiminut tod. hyvin. Ja tää venttiili on siis se alkuperäinen APU.moottoriin tarkoitettu.
Tällä venttiilillä on siis ajettu tähän mennessä noin 30tkm lastutettuna.
Mulla oli taannoin lastutetussa APU-moottorissa Forge:n by pass ja se toimi n.20tkm ihan hyvin kunnes alkoi jumittelemaan.
Huolsin tätä venttiiliä noin 5tkm:n välein, eli putsasin ja voitelin uudelleen... Ei auttanut vaan jumitteli jostain syystä, mitään kulumaa missään ei näkynyt.
Vaihdoin takaisin originaalin venan ja on sen jälkeen toiminut tod. hyvin. Ja tää venttiili on siis se alkuperäinen APU.moottoriin tarkoitettu.
Tällä venttiilillä on siis ajettu tähän mennessä noin 30tkm lastutettuna.
yksinkertainen mut oon pärjänny