DVI--->HDMI ongelmia!!

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
User avatar
jyrki
Posts: 499
Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki

DVI--->HDMI ongelmia!!

Post by jyrki »

Eli Olen yrittänyt kytkeä tietokonetta televisioon tuollaisella kaapelilla. Näytönohjaimen ajurit on päivitetty ja asetukset pitäisi olla oikeat. Kuva näkyy ja ääni kuuluu televisiossa, mutta lyö jotain vaakatasoista häiriö raitaa kuvan päälle. Mistäköhän voisi johtua?? Televisio on philipsin 37PF5321 lcd , ja näytönohjain nvidia geforce4 mx 440
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
weijis
Posts: 23
Joined: 30.1.2007 22:13
Location: Joensuu

Post by weijis »

onkos resoluutio liian iso telkkariin? meinaan itellä ainaki on kun oon siirtänny telkkariin kuvaa niin jos reso on liian iso näyttiksellä ei kuva näy oikein telkkarissa
VW Golf Variant III 1.8i 1995
User avatar
jyrki
Posts: 499
Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki

Post by jyrki »

resot on ihan oikein jopa kokeiltu vähän huononpanakin. raita mikä siinä räpsii on sen verran häiritsevä et ei oikein viitä katella.
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
makevee
Posts: 397
Joined: 19.7.2006 19:31
Location: Joensuu

Post by makevee »

Kokeile päivittää ajurit. Ja kai siinä on myös omat säädöt telkkarille?
Minulla toimii vittuilematta tuo x800pro@xt pe myös telkkarin kuvan kanssa mutta en viekään sitä signaalia DVI:nä.
Vw T5
User avatar
jyrki
Posts: 499
Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki

Post by jyrki »

Parillakin eri ajurilla on toi näytönohjain kokeiltu, mut ei sama vika koko ajan. Codekkejakin on otettu lisää niin pirusti.
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
User avatar
AjH
Posts: 3166
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

Onko raita säännöllisesti koko kuva-alalla, vai vain jollain kohtaa?

Onko mahdollisuutta viedä kuvaa jollain toisella metodilla, että häviääkö virhe esim komposiitti- tai svideoliitännän kautta kuvaa siirrettäessä?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
User avatar
jyrki
Posts: 499
Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki

Post by jyrki »

Pitää kokeilla viedä jollain muulla tapaa ku tolla kaapelilla et korjaantuuko. Se häiriö näyttäis siltä ku se löis niinku kapeeksi venytettyy työpöytä kuvaa siihe päälle.
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Post Reply