Noo, tässä lyhyehkösti tarinaa:
Jotenkin alkoi tuntua, että Diesel- Variant on turhakkeita kauppaavalle kauppiaalle
ihan liian järkevä auto ja koska yleensä tulee ajeltua 1 - 2 hengen voimin, riittää kaksi etupenkkiä ja olematon takapenkki.
Ajatuksissa oli hakea TT taas Saksan maalta, mutta auto löytyikin sopivasti Tampereelta. Auto oli tuotu Suomeen Saksasta maaliskuussa ja auton ostanut kaveri myi sitä pikaisesti pois asunnon oston vuoksi. Täydellinen huoltokirja Audi-huollosta saksan maalta, iso huolto tehtynä siellä hihnojen vaihtoineen 5000km sitten, autoon uusittiin vielä tuulilasikin Tampereella Laakkosella ostoa edeltäneen päivänä.
Speksit:
- Väri, Hopea (yllättävää...)
- Sisustus, mustaa nahkaa (...ihan yhtä yllättävää)
- Varustus normaalit Climatronicit, Espit sun muut.
- Vajaavetoinen 1.8T 180hv, josta kutiteltu Windows päivittämällä karvan päälle 200hv. Eli ilmeisesti jonkin matkaa alle 7 sekunnin ponkaistaan 100km /h. Keskikulutus nyt jotain 8,3l -8,5l /100km.
- Alla kuukauden vanhat Leaguen 18" pyörät
- Jousituksena Saksassa asennetut ihan sikakovat Weitecin 50/25mm madallusjouset, vakio-iskunvaimentimilla (Jee!). Tasaisella tiellä ihan OK, ei kallistele jne. Mukulakivellä yhtä h*lvettiä.

. Jotain on tehtävä jossakin vaiheessa.
- Kaikissa ikkunoissa miedot kalvot
To do:
Jotenkin tästä auton "viimeistelystä" on tullut pakkomielle, eli taas kaikenlaista pientä on tuloillaan.. Alkaen Spacereistä vanteiden väliin, nyt ET 38, vakio ET on 32. Joka kulmaan 10mm lisää ja ET on 28, eli pitäisi tulla aika nätisti tuohon kaaren tasalle. Ja kaikenlaista muutakin pientä orginaalia ja ei-orginaalia on taas Varianttien tapaan suunnitteilla...
