Tulipahan tos joku aika sit laitettua ahtomittari kiesiin. Nyt vain ei oikein jaksa uskoa mittari, kun se väittäis paineitten nousevan vedättäessä yli 1.2bar..
Paljonkohan tommonen 1.9 pd 96kw pitäi ahtaa.
Uskoakko nyt sitten mittaria, ken tietää
Ahtaa,,,, ja paljo
Re: Ahtaa,,,, ja paljo
Käsittääkseni ihan normipaineet 96kw malille, vakiona ahdot kuten JukkaA mainitsi 1.2 - 1.3 barvookus wrote:Tulipahan tos joku aika sit laitettua ahtomittari kiesiin. Nyt vain ei oikein jaksa uskoa mittari, kun se väittäis paineitten nousevan vedättäessä yli 1.2bar..
Paljonkohan tommonen 1.9 pd 96kw pitäi ahtaa.
Uskoakko nyt sitten mittaria, ken tietää
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
No, olisko kellään heittää linkkiä tai neuvoa, kuinka ahtomittarin asentaisin kiesiini..
Eli mittari tulee kiinni A-pilariin ja sähköt valokatkaisimen taakse, ja letku konehuoneeseen (Tähän asti ihan helppo juttu).. Mutta minne se siellä sitten ja miten?
Kuvahan tyhmää helpottaisi paljon, mutta edes sanallinen neuvo, etten poraile sitä ihan miten sattuu. T-haara tuossa "smokemittarissa" jo tulikin mukana..
(Autohan on siis 1,8T20V 3B Passatti)
Eli mittari tulee kiinni A-pilariin ja sähköt valokatkaisimen taakse, ja letku konehuoneeseen (Tähän asti ihan helppo juttu).. Mutta minne se siellä sitten ja miten?
Kuvahan tyhmää helpottaisi paljon, mutta edes sanallinen neuvo, etten poraile sitä ihan miten sattuu. T-haara tuossa "smokemittarissa" jo tulikin mukana..
(Autohan on siis 1,8T20V 3B Passatti)
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Bensakoneessa helpoiten saat mittarin kiinni kun etit imusarjasta jonkin ohuen letkun ja siihen väliin T-haara. Ei tartte porata mitään ja helppo purkaa pois. Oleellista on että otat haaran sellasesta johdosta joka on kaasuläpän jälkeen, eli mittaat imusarjassa vallitsevaa painetta.kotka wrote:No, olisko kellään heittää linkkiä tai neuvoa, kuinka ahtomittarin asentaisin kiesiini..
Eli mittari tulee kiinni A-pilariin ja sähköt valokatkaisimen taakse, ja letku konehuoneeseen (Tähän asti ihan helppo juttu).. Mutta minne se siellä sitten ja miten?
Kuvahan tyhmää helpottaisi paljon, mutta edes sanallinen neuvo, etten poraile sitä ihan miten sattuu. T-haara tuossa "smokemittarissa" jo tulikin mukana..
(Autohan on siis 1,8T20V 3B Passatti)
Ainakin AWT koneen imusarjassa (onko näissä pitkittäis 1.8T koneissa eroja?) ainakin on siinä painekotelon päissä reunimmaisten kanavien vieressä nipat joista lähtee joku ~5mm letku. Siihen haara väliin ja kiinni mittariin.
Tässä kuvassa punaisella ympyröidyiltä kohdilta pitäisi löytyä (ainakin etureunassa on):
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.