Onko muilla kokemuksia etupään narinasta???? omassa narisee vasen etupää aina kun rattia kääntää oikealle ja pari kertaa kun käntää ääri asennosta toiseen niin ääni häviää... ääntä yritetty paikallistaa pari iltaa tuloksetta ja ääni on semmonen kuminen narina.. ääni kuuluu aika selvästi siinä kallistuksen vakaajan puslan luona ... kallistuksen vakaajan puslat vaihettu reilu vuosi sitten ja nyt purettu irti ja rasvattu ettei niistä ainakaan ääntää tuu. kaikki nivelet ja puslat rasvattu alustasta ja myös iskarin yläpää... iskarin yläpäätä en ole purkanut kun vuosi sitten vaihoin laakerit niin sillon rasvasin ne..niin ja kun keulan nostaa ilmaan niin ääntä ei kuulu... Viisaammat kertokoon missä lienöö vikkoo??????
tuntuu vaan niin oudolta tuo kun ääni ei kuulu kun oikealle käännettäessä että voiko se olla siinä alapallossa ja sekin on tietysti uitettu rasvalla ja kuminen ääni kuuluu vaikka keli ois kuinka märkä että ei ainakaan alustassa mikään kuivamaankaan pääse
Jotainhan se on mikä kääntäessä liikkuu, ja kumi tulisi ekana mieleen jos narina sitten loppuu kun vähän saa liikuteltua.
Eihän kuitenkin kääntölaakeri tai jousi jotenkin jumita? Kallistuksenvakaajalle ei kai mitään tapahdu rattia kääntämällä, eli se olisi jo sillä pois suljettu.
Joku ohjausakselin läpivientikumikin voisi jollain ihmeellisellä tavalla liittyä?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Mulla naris varissa ja porukoilla A3 audissa kans samalla lailla... Osoittautui kallistuksenvakaajan pusliksi... Ei auttanu rasvaaminen ku pienen hetken. Liekö vaggineitten tyyppivika...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Mullaki siellä joku natisi, mutta kun vaihettiin kuskinpuolen alapallonivel ja iskarit viime kesänä ni ei oo enää natissu. En sitten tiiä että mistä se tarkalleen tuli mutta loppu kuiteski. Erittäin v-mäinen nitinä oli se!
eipä se vika yllättäen hävinnytkään.... nyt huomasin että heti kun tulee kosteet kelit siis tiet märät alkaa se saatanan narina kuulumaan...ja pari kertaa taas kun vetää ääri asennosta toiseen niin ääni häviää mutta jos ajaa vaikka 100 m suoraan niin se ääni kuuluu taas.... eikä ääni kuulu kun tietysti ryömintä vauhtia ajettaessa....... kertokee ny p*rkele joku missä se vika on kun hermo alkaa palaa ton äänen kanssa
kumien juuren ja alle... tänään purin tolpan pois ja vaihdoin iskarin yläpään laakerin rasvasin kaikki kumit/liitokset tolpasta.. no ääni ainakin hävisi mutta kuinka pitkäksi aikaa???? tolpan kasauksen jälkeen alkoi herjaamaan ABS merkkivalo.. ABS anturin johto poikki.. sen liitos ja valo sammu pienen matkan ajon jälkeen.... saas nähdä millon narina jatkuu
eihän se vakaaja tanko liiku niin paljoa että aiheuttaisi liikkeellään sen narinan koska se ei liiku kun muutaman millin ja ne ei vuoteen mene nuo puslat väljiksi ja puslat on purettu irti ja kulumista niissä ei mitallakaan näy