Auton laskemisen riemua...
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Se pohjamuovi on ainaki ihan liian alhaalla.. Tuli aamulla vähän "pulkkailtua" ku tiellä se 15cm lunta ja maavaraa reilusti vähemmän
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
lähtis täältä pois jo noi lumet niin sais laittaa uuet kiekot ja ruuvattua auton kenttiin.Millä korkeudella veitte auton muutoskatsastukseen,Ihan vaan sen 8cm rajalla?ja mistä ne ottaa sen mitan.EX autosta ne mittas vaan renkaitten navan jostaki.Siis millä korkeudella uskaltas mennä? Samalla renkaatki muutoskatsastaa.voiko niitä samalla saada isommallekki luvan?
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Itellä oli muistaakseni noin 3-4cm madallusta kun vein konttorille, eipä tullut ongelmia. Kyllä se mittas sen auton korkeuden pyörännavasta kaareen, mutta aivan sama mitä ne sinne merkkaa kun on säädettävä alusta. Ei varmaan kannata sitä liian alas ruuvata, kun kerta sen jälkeenkin sitä voi tiputtaa.
Rengaskooksi et saa muutoskatsastettua isompaa settiä, kuin mikä on sillä hetkellä alla. Tuokin varmaan riippuu vähän katsastusinsinööristä.
Huomenna laitan passattiin kesärenkaat alle...
Jos vaikka samalla ruuvais alustaa sentin pari alemmas
Rengaskooksi et saa muutoskatsastettua isompaa settiä, kuin mikä on sillä hetkellä alla. Tuokin varmaan riippuu vähän katsastusinsinööristä.
Huomenna laitan passattiin kesärenkaat alle...
Jos vaikka samalla ruuvais alustaa sentin pari alemmas
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Mika-Matti Mattila
- Posts: 408
- Joined: 17.7.2006 21:24
- Location: Ulvila
Ei tuottanut vaikeutta virtain konttorilla. Oli talvirenkaat alla ja kun katsastusmies kehu että pitää jouset muuttaa otteeseen. Mä kaivoin peräkontista 18" vanteen renkainen ja kehuin että lyödään nää ny sit samalla paperille. No vähä se kyseli että oonko ajanu noilla renkailla niin kehuin että koko kesän ja se oli sillä selvä.Pasi Häkli wrote:Rengaskooksi et saa muutoskatsastettua isompaa settiä, kuin mikä on sillä hetkellä alla. Tuokin varmaan riippuu vähän katsastusinsinööristä.
VW Passat Variant 1.9TDI -04 Highline & Buell S1 Lightning -96
haista kuule pasi pitkä k***a!!!!täälä varmaan saa vasta jussina laitettua uudet vallsit alle.Ois vasta en vuona katsastus mut aattelin kesällä käydä muutoskatsastamassa noi renkaat ja alustan. ei herneitä
Last edited by Osku.T on 30.3.2008 20:25, edited 1 time in total.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Joo no niinku sanoin, riippuu siitä kuinka virkaintonen inssi sattuu olemaan. Jos lakipykälien mukaan mennään niin asia on juuri niin kuin minä sanoin.Osku.T wrote:haista kuule pasi pitkä k***a!!!!
Kai siinäkin inssi saa järkeä käyttää, jos joku tulee vanhan civicin kanssa konttorille 20" valssien kanssa ja heittää että viittikkö nuo laittaa samalla rekisteriotteeseen. Eiköhän 18" vanteet oo jo aika perussettiä passatissa, niin asiakin on pikkusen eri, että onko ne alla vai takaluukussa.
Kyllä mäkin voin täällä alkaa vittuilemaan kaikille ja kirjottaa viestin loppuun että ei herneitä, niin sehän on sillä kuitattua?
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Lain vaatimukset pitää muutoskatsastuksessa täyttää. Niitä on melkolailla renkaissa ja alustassa muutamia.
Renkaat nyt menee ihan ok kun ne tota "ohje" kokoa.
Spacerit ei ole sallittuja, joten niitä ei kannata laittaa ainakaan muutoskatsastukseen alle. Toki aina inssi ei niitä huomaa tai välitä. Olikohan jotain E-tyypitettyjä spacereita (eibach?) jokka voisi kelvata ihan lainkirjaimen mukaankin.
Alusta kannattaisi ehkä ruuvata siten alas että toi 80mm maavara täyttyy. Saa sitten otteeseen matalimman laillisen lukeman. Säädettävää alustaahan ei lain mukaan saisi säätää kuin paperiin merkittyyn korkeuteen (typerää?). Jotkut ovat saaneet kyllä otteeseen merkinnän "korkeus säädettävä", joka periaatteessa sallii korkeuden ruuvaamisen lain rajoissa.
Muutoskatsastuksella ja tavallisella vuosikatsastuksella ei ole mitään tekemistä keskenään, ne voi kyllä suorittaa yhtäaikaa.
Pasi: itse luin ton Oskun tekstin niin että kyse oli kesärenkaiden alle laittamisesta, jonka Rovaniemellä voi tehä ehkä jo Juhannuksena ja sinä suunnittelit niitä vaihtavas tänään alle.
Renkaat nyt menee ihan ok kun ne tota "ohje" kokoa.
Spacerit ei ole sallittuja, joten niitä ei kannata laittaa ainakaan muutoskatsastukseen alle. Toki aina inssi ei niitä huomaa tai välitä. Olikohan jotain E-tyypitettyjä spacereita (eibach?) jokka voisi kelvata ihan lainkirjaimen mukaankin.
Alusta kannattaisi ehkä ruuvata siten alas että toi 80mm maavara täyttyy. Saa sitten otteeseen matalimman laillisen lukeman. Säädettävää alustaahan ei lain mukaan saisi säätää kuin paperiin merkittyyn korkeuteen (typerää?). Jotkut ovat saaneet kyllä otteeseen merkinnän "korkeus säädettävä", joka periaatteessa sallii korkeuden ruuvaamisen lain rajoissa.
Muutoskatsastuksella ja tavallisella vuosikatsastuksella ei ole mitään tekemistä keskenään, ne voi kyllä suorittaa yhtäaikaa.
Pasi: itse luin ton Oskun tekstin niin että kyse oli kesärenkaiden alle laittamisesta, jonka Rovaniemellä voi tehä ehkä jo Juhannuksena ja sinä suunnittelit niitä vaihtavas tänään alle.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Samaa ajattelin(se metallinen?), mut on toi vessa jo muutenki joka paikassa kiinni.. Et madaltaako paljoa?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Hommasin viime syksynä fixukselta ns. "koivusen" pohjapanssarin. Niitä on montaa eri mallia ja tuo minkä otin on erillisellä apurungolla oleva. Apurunko tulee kiinni etupuskurin alle runkopalkkeihin. Itse panssari on n. 2mm paksua mustaa peltiä ja painaa n. 10kg. Panssarissa on reikä ja tulppa öljynvaihtoa varten, mutta omassa se ei ainakaan ole sillä suunnallakaan missä öljyproppu on. Eli panssari pitää irrottaa aina öljynvaihdon yhteydessä. 5 pulttia irti ja panssarin saa pois, aikaa menee n. 2min. Orkkikseen verrattuna tuo on parempi siinä suhteessa ettei tuo vie maavaraa kuin sen sentin verran. Eli matala auto ei madallu väärästä paikasta.
Talvella sai aika huoletta pamautella jääkokkareiden yli. Ne vaan kolahti panssariin ja hajosivat. Syvässä lumessa tuo on huono kun se alkaa toimia pulkkana, eli etupyörät nousee ilmaan kun lumi pakkautuu panssarin alle. Tosin tuo nyt taitaa olla jokaisessa panssarissa. Kestävyydestä ei osaa sanoa, ei ole vielä tullut paukuteltua sitä kunnolla mihinkään. Edestä kiinnityspultit on raapinut katukivetyksiin, luiskien alastuloihin ja jyrkkiin hidasteisiin sen verran että niitä saa aika ajoin uusia. Yleensä etulippa (vakio mallinen vielä) raapii ensin ja sitten vasta panssari. Golfin keula on n. 55-60mm vakiota alempana. Pitää ensi viikolla ottaa muutama kuva näytille kapistuksesta paikallaan.
Ei ehkä niin tukeva kuin alkuperäinen, mutta ajaa kuitenkin melkein saman asian. Hinta on kuitenkin puolet siitä mitä alkuperäinen ja omaan golfiin sitä ei voisi enää laittaa, loppuisi maavara totaalisesti kesken.
Talvella sai aika huoletta pamautella jääkokkareiden yli. Ne vaan kolahti panssariin ja hajosivat. Syvässä lumessa tuo on huono kun se alkaa toimia pulkkana, eli etupyörät nousee ilmaan kun lumi pakkautuu panssarin alle. Tosin tuo nyt taitaa olla jokaisessa panssarissa. Kestävyydestä ei osaa sanoa, ei ole vielä tullut paukuteltua sitä kunnolla mihinkään. Edestä kiinnityspultit on raapinut katukivetyksiin, luiskien alastuloihin ja jyrkkiin hidasteisiin sen verran että niitä saa aika ajoin uusia. Yleensä etulippa (vakio mallinen vielä) raapii ensin ja sitten vasta panssari. Golfin keula on n. 55-60mm vakiota alempana. Pitää ensi viikolla ottaa muutama kuva näytille kapistuksesta paikallaan.
Ei ehkä niin tukeva kuin alkuperäinen, mutta ajaa kuitenkin melkein saman asian. Hinta on kuitenkin puolet siitä mitä alkuperäinen ja omaan golfiin sitä ei voisi enää laittaa, loppuisi maavara totaalisesti kesken.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Mulla on kans tuommoinen fixuksen panssari pasuunassa, otin vielä lisäpätkän vaihdelaatikon suojaksi. Ei tule alemmaksi kuin alkuperäinen muovi... on tuo panssarointi pelastanut jo useampia osumia, viimeisin jäniksen kanssa-> jos ois ollut vielä slkuperäinen suoja alla, niin ois saanut jäniksen palasia kaivella konepellin alta Panssarin muoto/malli on auto/moottori kohtainen-> Mulla tuo on ilman mitään reikiä-> sivuilla on huoltoluukut öljynvaihtoa varten.
-
- Posts: 283
- Joined: 30.5.2007 19:42
- Location: Salo
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Muistaks paljo makso molemmat?Timppa wrote:Mulla on kans tuommoinen fixuksen panssari pasuunassa, otin vielä lisäpätkän vaihdelaatikon suojaksi. Ei tule alemmaksi kuin alkuperäinen muovi... on tuo panssarointi pelastanut jo useampia osumia, viimeisin jäniksen kanssa-> jos ois ollut vielä slkuperäinen suoja alla, niin ois saanut jäniksen palasia kaivella konepellin alta Panssarin muoto/malli on auto/moottori kohtainen-> Mulla tuo on ilman mitään reikiä-> sivuilla on huoltoluukut öljynvaihtoa varten.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Golfissa on koko höskä samassa. Eli pohjapanssari on pohjapanssari, peittää syylärin, öljypohjan, vaihdelaatikon, yms. Kait noista kuvista saa jotain selvää, oli hivenen ahtaat ja pimeät paikat tallissa.
http://i105.photobucket.com/albums/m226 ... 1208289506
http://i105.photobucket.com/albums/m226 ... 1208289513
http://i105.photobucket.com/albums/m226 ... 1208289506
http://i105.photobucket.com/albums/m226 ... 1208289513
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Passatissa kaks erillistä, taaimmaisen just revin irti ku oli ihan päreinä.. Täytyy käydä kyselemässä Fixukselta
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
No ei mulla ainakaan ole ollut tarvetta. Se vaihteisto kuitenkin on "melko" ylhäällä siellä.
Golffit erikseen... Niistä on ihmiset saanut kyllä öljypohjia tuhannen paskaksi ihan vakio-alustalla ja 18" pyörillä
Se vaatii jo taitoa...
Golffit erikseen... Niistä on ihmiset saanut kyllä öljypohjia tuhannen paskaksi ihan vakio-alustalla ja 18" pyörillä
Se vaatii jo taitoa...
Last edited by Pasi Häkli on 16.4.2008 23:49, edited 1 time in total.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Eli riittäis jos ostais etummaisen teräksisenä? On meinaan toi etummainenki aikast päreinä..Pasi Häkli wrote:Ei sillä passatin takimmaisella muovilla oikeen oo mitään virkaa siellä..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Viikko sitten mittailin juuri paljonko jää todellista maavaraa alkuperäisen metallisen pohjapanssarin kanssa ja sain tulokseksi reilun 9cm mitattuna panssarin alimmaisesta kohdasta maahan. Se on mielestäni varsin vähän, kun alustaa ei ole madallettu (alkuperäinen 4v vanha setti). Alla taisi olla mittaushetkellä vakiotalvirenkaat. Samalla operoitiin panssariin avattava öljynvaihtoreikä, ettei koko panssaria tarvitse ottaa aina alas. Noiden vakiosivusuojamuovien kanssa kun se ei ole kovin nopea operaatio. Samalla tuli vaimennettua panssari Dynamatin Dynaliner-matolla Vaikutti jonkun verran melutasoon. Panssari on raapinut tänä vuonna aika monta kertaa erinäisissä paikoissa, mm mökkitiellä nyt keväällä. Tosin oli se mökkitie painunut jo huonoksi, kun sain vanhan III-golfinkin tapaamaan keskitiehen toisella kertaa (ei madallusta, ei panssaria, ei onneksi hajonnut mitään ).Pasi Häkli wrote:No ei mulla ainakaan ole ollut tarvetta. Se vaihteisto kuitenkin on "melko" ylhäällä siellä.
Golffit erikseen... Niistä on ihmiset saanut kyllä öljypohjia tuhannen paskaksi ihan vakio-alustalla ja 18" pyörillä
Se vaatii jo taitoa...
ps. laittelen joskus kuvia panssaristakin tuonne projektiosioon (voi tosin kestää, mutta tulossa on)
Golf IV Var -04 1.9TDI (ATD)
Onkos tämä ihan yleistä että madalletun Golfin/Passatin öljypohja raapii maata?
Itse hankin juuri elämäni ensimmäisen VW:n (-01 Golf) niin kokemusta autosta ei vielä juurikaan ole.
En kyllä ikinä ole vielä madallettua auto saanut ajettua öljypohjasta kiinni, vaikka on ollut reilustikin madallettuja kärryjä.
Sen takia kyselen koska olis tarkoitus jossain vaiheessa vähän tiputtaa autoa ja hommaa 17-18" alut.
Tarkoitus olisi kuitenkin pitää auto ihan käyttöautona.
Terv. Uusi Golfisti
Itse hankin juuri elämäni ensimmäisen VW:n (-01 Golf) niin kokemusta autosta ei vielä juurikaan ole.
En kyllä ikinä ole vielä madallettua auto saanut ajettua öljypohjasta kiinni, vaikka on ollut reilustikin madallettuja kärryjä.
Sen takia kyselen koska olis tarkoitus jossain vaiheessa vähän tiputtaa autoa ja hommaa 17-18" alut.
Tarkoitus olisi kuitenkin pitää auto ihan käyttöautona.
Terv. Uusi Golfisti
Itse laitoin tuossa muutama päivä sitten weitecin -35mm jouset, ja tälläin jäi keulimaan: http://s13.photobucket.com/albums/a295/ ... 008810.jpg
Jotain tarvis tehdä.
Jotain tarvis tehdä.
G3 Variant 1.8 Europe
Yleensä Weitecit kyllä pudottaa etupäätä hieman alemmas, jos on oikea sarja. Pohjaanlyöntikumejakin kai lyhensit ns. madalluksen verran?
Weitecin ajomukavuudesta lie turha kysyäkkään, kokemusta on "jonniinverran". Mutta pääasia että madaltaa.
Weitecin ajomukavuudesta lie turha kysyäkkään, kokemusta on "jonniinverran". Mutta pääasia että madaltaa.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
En lyhentänyt pohjaanlyönti kumeja. pitääkö niitäkin muka "lyhentää" ihan uus juttu mulle. No lyhennetään ne sitten kun tulee uudet iskarit joka nurkkaan. Mun mielestä toi alusta on tosi hyvä nyt ajaa. ei niiaa eikä jää töyssystä keinumaan, vaan palaa heti "ruotuun"
Tai jos jollain on -40mm vietereitä eteen, niin saa tarjota.
Tai jos jollain on -40mm vietereitä eteen, niin saa tarjota.
G3 Variant 1.8 Europe
Varastossa ihan joutilaana säädettävän tilalta SuperSportin madallusjouset.. Ainakin tulee matala Passatista, jos ei muuta.. Takapäähän tossa kyllä piti tarjota Gerniä, ja ottaa kiekka jousista pois. Keuli muuten niin Saksalaisittain.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
No kertokaa madalluskokemusta omaavat, mikä olisi hyvä alusta Passat 3C Varianttiin. Eibach, KW, vai jokin muu?
Varsinkin enska voisi kertoa, millainen tuo KW Street Comfort on ominaisuuksiltaan? Onko se hieman pehmeämpi, ettei vauva herää kun ajaa pienen kiven yli Vai olisiko Eibach Pro-street-S parempi ostos? Vaiko sittenkin jokin muu...
Hinnat ovat aikalailla samoissa, ja verrattuna noihin perus 3cm madaltaviin sarjoihin hinnanero ei ole kauhean suuri.
Eikä sitten olisi sellaista vaaraa, että jäisi etupää ja takapää eri korkeuksille. Vaikka tosin en koe että kauheasti tarvisin tuota korkeussäätö ominaisuutta...
Toisaalta voisi kertoa kommetteja puolustamaan noita 3cm tiputtavia sarjoja... Onko useinkin sellaista vaaraa, että auto jäisi keulimaan, yms?
Varsinkin enska voisi kertoa, millainen tuo KW Street Comfort on ominaisuuksiltaan? Onko se hieman pehmeämpi, ettei vauva herää kun ajaa pienen kiven yli Vai olisiko Eibach Pro-street-S parempi ostos? Vaiko sittenkin jokin muu...
Hinnat ovat aikalailla samoissa, ja verrattuna noihin perus 3cm madaltaviin sarjoihin hinnanero ei ole kauhean suuri.
Eikä sitten olisi sellaista vaaraa, että jäisi etupää ja takapää eri korkeuksille. Vaikka tosin en koe että kauheasti tarvisin tuota korkeussäätö ominaisuutta...
Toisaalta voisi kertoa kommetteja puolustamaan noita 3cm tiputtavia sarjoja... Onko useinkin sellaista vaaraa, että auto jäisi keulimaan, yms?
Golf VI HB 1.8TSI DSG Highline
EX: Passat 3C Variant "BlackLine" TDI -08
---VAGarena.fi - Das Forum---
EX: Passat 3C Variant "BlackLine" TDI -08
---VAGarena.fi - Das Forum---
Ei varmaan kukaan osaa sanoa 3C sarjoista Mutta noin yleisesti KW on hyvä. Eibach varmasti toimiva, molemmat em ovat tunnettuja merkkejä.
Yhtenä ässänä hihasta Lowtec. Ei ole hinnan kiroissa ja säätövaraa 0/10-70mm eli lähes vakiosta melko matalaksi on vaihtoehtoja tarjolla.
Kiinteät sarjat ovat hyviä mutta riskinä on tosiaan toi asento, sitä ei korjaa kuin alaspäin rälläkällä, ja luonnollisesti leimalla tulee ajokielto _jos_ huomataan. Ehdottomasti suosittelen jokatapauksessa täyttä sarjaa, siis jouset ja iskarit. Vakiot kyllä kestävät aikansa madalluksen kanssa mutta kun iskarit on suunniteltu vakiokorkeudelle ja -jousille niin jäykemmät jouset ovat kuitenkin myrkkyä, sekä kestolle että toiminnalle.
Yhtenä ässänä hihasta Lowtec. Ei ole hinnan kiroissa ja säätövaraa 0/10-70mm eli lähes vakiosta melko matalaksi on vaihtoehtoja tarjolla.
Kiinteät sarjat ovat hyviä mutta riskinä on tosiaan toi asento, sitä ei korjaa kuin alaspäin rälläkällä, ja luonnollisesti leimalla tulee ajokielto _jos_ huomataan. Ehdottomasti suosittelen jokatapauksessa täyttä sarjaa, siis jouset ja iskarit. Vakiot kyllä kestävät aikansa madalluksen kanssa mutta kun iskarit on suunniteltu vakiokorkeudelle ja -jousille niin jäykemmät jouset ovat kuitenkin myrkkyä, sekä kestolle että toiminnalle.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Noniin, nyt varmistui että nuo minun jouset on automaattilaatikolliseen. Tilasin tänään uudet lesjöforsin -35mm madaltavat jouset, jotka osottautuivat hyviksi edellisessä golffissa.
Joten jos jollain on tarvetta -35mm weiteceille passat 3b varianttiin (automaattilaatikolliseen), niin privaa vaan tulemaan. Uudet jouset saapuvat noin 3viikon päästä, silloin vapautuu myös nuo weitecit. Ja nuohan on vain noin viikon vanhat, eli uudenveroiset.
Joten jos jollain on tarvetta -35mm weiteceille passat 3b varianttiin (automaattilaatikolliseen), niin privaa vaan tulemaan. Uudet jouset saapuvat noin 3viikon päästä, silloin vapautuu myös nuo weitecit. Ja nuohan on vain noin viikon vanhat, eli uudenveroiset.
G3 Variant 1.8 Europe
Kuvissa näyttää et rengas on niin sisällä eikä lähelläkään kaarta?
Eikö tuossaki ole madallusta eikä ota kiinni?
en oo ainakaa itte viel jääny mihinkään kiinni tai ei oo mitään paikka mihin en toistaseks ois päässyt
linkki perään vielä niin näet:
http://irc-galleria.net/view.php?nick ... d=77908924
Eikö tuossaki ole madallusta eikä ota kiinni?
en oo ainakaa itte viel jääny mihinkään kiinni tai ei oo mitään paikka mihin en toistaseks ois päässyt
linkki perään vielä niin näet:
http://irc-galleria.net/view.php?nick ... d=77908924
Golf iv variant 1.6 -03
ei siinä oikeen paljoa ole kaarien välissä tilaa ja lokasuojan ruuvi raapii rengasta.auton keulaa on laskettu 2.5-3cm?(talvi asetuksesta)Ja perä on melkeen tapissa.Pitää huomena kattoa miten laitan ton et ei raapis kaariin ku kääntyy ja noi ketun rapaläpät lyhenee pari senttiä.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
Se vasemman puolen ruuvi onkin yksi kiusankappale siinä..Osku.T wrote:ei siinä oikeen paljoa ole kaarien välissä tilaa ja lokasuojan ruuvi raapii rengasta.auton keulaa on laskettu 2.5-3cm?(talvi asetuksesta)Ja perä on melkeen tapissa.Pitää huomena kattoa miten laitan ton et ei raapis kaariin ku kääntyy ja noi ketun rapaläpät lyhenee pari senttiä.
Mutta kyllä noissa pitäisi olla toinen ET-luku, ovat ihan liian sisällä..
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Tässä vaiheessa on pakko kysyä, että mitenkä täällä arvon raati näkee kahdesta suoraan sivusta otetusta kuvasta, että oskulla vanteet on ihan liian sisällä? Omaan silmään nuo näyttää siltä, että autolla pystyy vielä myös ajamaan. Sisälokarien kiinnikkeet on kyllä 3bg:ssä ihan perseestä.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Noiden vanteiden "näyttää liian pieniltä" -ongelmaan auttaa varmaan sekin, että nostaisi hiukan ylemmäs tontista niin kaaren ja renkaan väli olisi samankokoinen joka kohdasta, nyt ylhäällä on kiinni ja edessä ja takana on miehen mentävä työskentelytila mikä kieltämättä tekee niistä pienen näköiset.
Ihan kesärengaskelikin näyttää kuvissa jo olevan
Ihan kesärengaskelikin näyttää kuvissa jo olevan
Golf GT Variant -94 2E