
Ja hintaluokka ei päätä huimaa eli budjetti puörii n. 6500-7500 paikkeilla, ehkä vähän yli jos oikein hyvä löytyy...
Itsellä on ollut mielessä esim. E-mallin Carina, niitä alkaa saamaan alle 200tkm ajettuina...
Entäs muita ehdotuksia?
Älä ainakaan E-mallin ensimmäisiä vuosimalleja osta tai englannissa kasattuja. Entinen opettaja valitteli päivittäin kun osat tippuu tielle vaikka auton mittarissa oli vasta 8000 tkm. Tämä tapahtui 90-luvulla.jh79 wrote:Itsellä on ollut mielessä esim. E-mallin Carina, niitä alkaa saamaan alle 200tkm ajettuina...
Hmm... ei taida jäädä sitten Carinoista paljon vaihtoehtoja? Eikös ensimmäiset oo koottu japanissa ja joskus -94 jälkeen englannissa?Älä ainakaan E-mallin ensimmäisiä vuosimalleja osta tai englannissa kasattuja.
Kyllä ainakin mun mielestä kannattaa harkita jopa ihan oikeasti ja vakavasti.jh79 wrote:Entäs sitten Accordit? Ois kiikarissa yks -95 2.0is ajettu 208tkm? Uskaltaako edes harkita???
Oisko heittää suosituksia firmoista??Jos tuoda/tuotattaa meinaat, niin suosittelen tuojaksi pikemminkin sellaista firmaa jonka yhteyshenkilö on paikanpäällä. Siis soittaa auton vierestä sinulle ja kertoo ajopelin kunnon, vaikka joka ikisen naarmun(!). Tuon lisäksi vielä lähtettää samalla sähköpostiisi nipun kuvia. Eipähän tule yllätyksiä.
Eikä ole pahitteeksi, jos tuojalla on tekniikasta edes jonkinlaista hajua.
Kyllä tuo accord itseäkin miellyttää enemmän ulkonäöllisesti, eniten mietityttää juuri tuo kori että miten se happanee. Varmasti muuten hyviä pelejä...Mut ainut mikä itteä kovasti mietitytti sillon, kun olin joku aika sitten autoa ostamassa ja mm. juurikin tuollaisia accordeja katselin, oli se, että jos rupeavat hapetumaan yhtä tehokkasti, kuin pykälää vanhemman korimallin vehkeet, niin siinävaiheessa kandee varmaan hankkiutua siitä nopsasti eroon. On nimittäin jonkinverran happamia vehkeitä ne jotkut pykälää vanhemmat, mitä on myynnissä... Tämäkun tuli todettua jo vuosi kaksi takaperin...
-Hyvä, onneksi et ostanut Carinaa.jh79 wrote:Noh tulipas se auto sitten viimein hankittua, pitäähän se talvella päästä liikkumaan. No ei ole konsernin peli vaan -92 primera 2.0 slx. Kohtuu kivalta peliltä tuntuu ja hyvässä kunnossa on. Ehkä siihen jotain ehostusta pitää alkaa kehittelemään sitten... Niin se budjetti pääs tippumaan tuossa välissä ku piti sijoittaa osa golffista saaduista rahoista viihde-elektroniikkaan
Kiitos!Jaaba wrote:Onnea "uudelle" autolle! Meilläkin on käynyt niin, että vaimo ajelee golfilla ja mulla on jo toinen primera tälle vuodelle menossa. Primerat on kyllä hyviä autoja hintaansa nähden. Kesän ajelin -92-mallin kakslittraisella ja myin kuukausi sitten pois. Viime viikonloppuna piti sitten ostaa uus tilalle ja nyt on alla 2.0LX vuodelta -91. Ekalla ajoin kymppitonnin, eikä mitään tarvinnut tehdä, ei edes polttimoa vaihtaa, vaikka ajettu oli melkein 300tkm. Tällä nykyisellä on ajettu 200tkm.
Ruoste näissä on se pahin ongelma, tähän nykyiseen piti vähän takalokaria ja helmaa hitsata, mutta nyt on priima peli!