Auton laskemisen riemua...
Terve! Olisi tarkoitus tilata autoon (Golf4 variant) H&R:n 35/35 alustasarja, ja nyt kysynkin mielenkiinnolla niiltä, jotka samaa autoa ovat madallelleet, että jääkö auto tasaisella madalluksella ns. keulimaan? Kesärenkaina 225/40R18
Mittailin vakioalustalla ja kesärenkailla mittoja renkaan yläreunasta lokarinkaareen ja sain seuraavat lukemat, etupää 65mm
takapää 80mm. vaikka näiden mukaan auton ei pitäisi jäädä "keulimaan" ei se kuulemma silti tarkoita sitä. Miten on asian laita...???
-KIITOS-
Mittailin vakioalustalla ja kesärenkailla mittoja renkaan yläreunasta lokarinkaareen ja sain seuraavat lukemat, etupää 65mm
takapää 80mm. vaikka näiden mukaan auton ei pitäisi jäädä "keulimaan" ei se kuulemma silti tarkoita sitä. Miten on asian laita...???
-KIITOS-
En nyt kysynytkään sitä madalluksen määrää, vaan sitä, että jos madallan etu ja takapäätä molempia sen 35mm niin pysyykö auto vakaana vai alkaako "keuliin"? Koska ei se todellisuudessa madallu tämänhetkisestä juuri sitä mitä luvataan.Sami P wrote:ota niitä mittoja mielummin vanteen keskeltä kaareen kun pyörän päältä.. jokaisella on varmaan eri kokoiset gummit
Erikoisinta näissä on aina se että keulalle ei kuormata tavaraa, vaan konttiin, eli luulisi että perä jäisi kasarimalliin ylös ilman kuormaa. Jos siis jotain epätasapainoa madalluksesta korkeuksiin tulisi. Säädettävä alusta rok, ei tartte ainakaan auton keulimista pelätä...
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Kävin tänään varaan kaksi uutta rengasta koska edestä on kaaret ottanu sen verran kiinni renkaisiin.Laitan eteen jotka on takana ja uudet taakse koska ne on 235/40/18,ei löytynyt samoja ku vanhat jotka oli 225/40/18.Ja pitää nyt nostaa kunnolla keulaa että ei syö noita renkaita.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
19" vanteet vaihtumassa vähän pienempiin mutta sitäkin leveämpiin. Joten kysymys kuuluu miten leveitä vanteista farkku iv golfissa on ollut?
Itselle tulossa eteen 9"x16" ja taakse 10"x16"
mahtuuko noi ongelmitta? autoa laskettu weitecin alustalla 35mm.
ET lukemaa en täl hetkel viel tiedä, mut se selviää kun myyjä mulle tietoa kertoo, samoin renkaan leveys.
tällaista tiedossa -----> http://mak383.lite.fi/kuvat/Baijeri/060508_4.jpg
Itselle tulossa eteen 9"x16" ja taakse 10"x16"
mahtuuko noi ongelmitta? autoa laskettu weitecin alustalla 35mm.
ET lukemaa en täl hetkel viel tiedä, mut se selviää kun myyjä mulle tietoa kertoo, samoin renkaan leveys.
tällaista tiedossa -----> http://mak383.lite.fi/kuvat/Baijeri/060508_4.jpg
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
No jos et Et:tä tiedä, niin tosi vaikea sanoa sopiiko vai ei. Ei tuo 35mm madallus meinaa oikein mitään, eli tuskin sen takia raapii kiinni. 9" menee kyllä eteen pienillä kaaritöillä, oikealla ET:llä ja kaposella renkaalla. Taakse 10" melkein sama juttu, se vaan ettei takakaaria voi muokata niin paljoa kuin etukaaria. Takana oikea ET on ehdottoman tärkeä. Liian suuren ET:n saa korjattua spacerilla, liian pientä ei sitten korjata juuri millään. Itellä on takana 8x18" ET35 + 15mm spacer, eli loppu ET 20. Raapii 80mm madalluksella kevyesti kaareen. Sisäpuolella on sitten kyllä enempi tilaa. 10" voisi mennä jollain ~ET25.
Tuo 16" ja 35mm voipi vaan näyttää aika huvittavalta.
Tuo 16" ja 35mm voipi vaan näyttää aika huvittavalta.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
Onkos kukaan tilannu saksanmaalta tämmöisestä paikasta
http://www.tij-power.com/
tai täältä
http://www.stg-gmbh.com/tuning.html
Meinaan että on alustasarjat ja jouset edukkaita. En sitten tiedä tuleeko muita kuluja postien lisäksi?!
ei tuo berliini oikein taivu niin on aika öö aapisen reunalla.
Alko poltteleen ku katseli noita ja niiden hintoja:)
http://www.tij-power.com/
tai täältä
http://www.stg-gmbh.com/tuning.html
Meinaan että on alustasarjat ja jouset edukkaita. En sitten tiedä tuleeko muita kuluja postien lisäksi?!
ei tuo berliini oikein taivu niin on aika öö aapisen reunalla.
Alko poltteleen ku katseli noita ja niiden hintoja:)
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
Puolitoista vuotta sitten tilasin tuolta Eibachin sarjan. Tilauksen kanssa oli ongelmia, taisi olla väkisin mulla lähetysmaana Saksa. Maililla ja englanniksi asiat hoitui hienosti.Nakkisormi wrote:Onkos kukaan tilannu saksanmaalta tämmöisestä paikasta
http://www.tij-power.com/
Alko poltteleen ku katseli noita ja niiden hintoja:)
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
Tuolta toisesta paikasta katselin eibachin pro-systemiä niin 523€+ ilmeisesti postitus 30€. Ohjehintahan tuolle sarjalle olisi 803€. pro-kit ois 174€. Saas nähdä joutuuko veronpalautukset laittaa meneen saksaankahe wrote:Puolitoista vuotta sitten tilasin tuolta Eibachin sarjan. Tilauksen kanssa oli ongelmia, taisi olla väkisin mulla lähetysmaana Saksa. Maililla ja englanniksi asiat hoitui hienosti.Nakkisormi wrote:Onkos kukaan tilannu saksanmaalta tämmöisestä paikasta
http://www.tij-power.com/
Alko poltteleen ku katseli noita ja niiden hintoja:)
Weitecin ultra gt:tä ja konin street-kitiä sais täältä oulusta polarautovarusteesta 475€ ja 448€, mutta tuota eibachia niin paljon kehutaan, että siihen olisin kyllä kallistumassa. Ei tullu kysyttyä paljo polarissa olis tuo eibach ollu..dummy
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
Luuri vain käteen ja kysymään paljonko eibachit maksaa.
Omassa passatissa eibachit+sachsin advantaget eikä voi moittia.
Sitten kun laitatat alustan paikalleen niin varmista että säätävät camberitkin kun osa paikoista on niin laiskoja etteivät viitsi tehdä sitä kun joutuu apurungon kanssa jumppaamaan.
Omassa passatissa eibachit+sachsin advantaget eikä voi moittia.
Sitten kun laitatat alustan paikalleen niin varmista että säätävät camberitkin kun osa paikoista on niin laiskoja etteivät viitsi tehdä sitä kun joutuu apurungon kanssa jumppaamaan.
Hondas are like tampons....every pussy has one
-
- Posts: 283
- Joined: 30.5.2007 19:42
- Location: Salo
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
Tuli tosiaan tilattua Kw sport suspension -35mm sarja ja olen miettinyt että ite ruuvailis alle. Löytyiskö mistään näppärää ohjetta miten tuohon bg passattiin alustasarja laitetaan. En ole vielä tuon auton alustaan yms. tutustunu niin pieni vinkki vinkkinen ois kiva
Yritin tuossa etsiä, mutta en oikeen löytänyt..
Yritin tuossa etsiä, mutta en oikeen löytänyt..
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
http://variantclub.fi/phpbb/viewtopic.p ... 4&start=48Nakkisormi wrote:Tuli tosiaan tilattua Kw sport suspension -35mm sarja ja olen miettinyt että ite ruuvailis alle. Löytyiskö mistään näppärää ohjetta miten tuohon bg passattiin alustasarja laitetaan. En ole vielä tuon auton alustaan yms. tutustunu niin pieni vinkki vinkkinen ois kiva
Yritin tuossa etsiä, mutta en oikeen löytänyt..
Saako tosta mitään osviittaa asiaan, kuvia aiheesta löytyy varmaan netistä hakemalla mutta ei se oikeasti mikään paha homma ole.
Toisaalla pohdit etta pääsekö enää kulkemaan madalluksen kera, mutta kyllä se ainakin mulla on vielä onnistunut. Pitää vaan sisäistää että maavarasta vähän uupuu ja kiertää ne möykyt ja kuopat miten parhaiten pystyy.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
AjH: Kiitos linkistä!
Ainoa mielenpäällä oleva tuon madalluksen suhteen on mökkitie 20 km soratietä. Nyt ropisee välillä pohja kiinni niin kyllä se madalluksen kanssaki ottaa, mutta ei voi mitään pitää ajaa varovaisemmin. Volvolla saatto ajaa 80-90km/h, mutta tuon passatin kun laitto niin 60-70 voi ajaa. tulis nyt vaan tuo sarja niin pääsis hiplaileen sitä
Ainoa mielenpäällä oleva tuon madalluksen suhteen on mökkitie 20 km soratietä. Nyt ropisee välillä pohja kiinni niin kyllä se madalluksen kanssaki ottaa, mutta ei voi mitään pitää ajaa varovaisemmin. Volvolla saatto ajaa 80-90km/h, mutta tuon passatin kun laitto niin 60-70 voi ajaa. tulis nyt vaan tuo sarja niin pääsis hiplaileen sitä
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Yllättävän hyvin pääsee pieniäkin mettäteitä vaik itelläki on -50mm edestä. Ajelee vaan toiset renkaat keskellä. Mut noi hiekkatiet on sit asia erikseen, riippuu tietenki alustasta mut kivasti rämähtelee läpi kuopat ku ajaa vähänki kovempaa..
Nopeesti se "kuoppatutka" tulee ku matalalla ajaa
Nopeesti se "kuoppatutka" tulee ku matalalla ajaa
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Orkkis pohjamuovi kannattaa heittää mäkeen ja teetättää teräksestä kunnollinen, jos reilummin madaltaa. Orkkis metallipanssarista ei ole kokemuksia, mutta ilmeisesti siinä kiinnitykset on sellaiset, että tiputtaa maavaraa entisestään? -35mm ei pitäisi olla kyllä mitään ongelmia, jos tosiaan omaa yhtään pelisilmää tien suhteen. Niinkuin edellä on mainittu, niin niitä rännin pohjia pitkin ei kannata ajella, saa pohjan monessa paikkaa osumaan liki vakiokorkeudellakin...
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Kuskista se on kiinni ja siitä miten ajaa. Kyllä madalletulla autolla kanttikivimaastureille (tai niiden kuskeille) pärjää. Ja yleensä madallettu alusta on jäykempi kuin orkkis / normaali, niin se ei niiaile töyssyissä ja montuissa, niin pystyy ajamaan jopa huomattavasti kovempaa kuin edellisellä versiolla. Mutta jos madallus on luokkaa formula niin sitten asia on tietenkin aivan toinen.
Täälläpäin nuo 'mökkitiet' (lue: soratiet) on lähes säännönmukaisesti paremmassa kunnossa kuin kaikki asfaltoidut tiet, lukien myös 'valta- ja moottoritie'. Että niillä ajaminen pelottaa kuoppien/vanteiden puolesta huomattavasti enemmän.
Täälläpäin nuo 'mökkitiet' (lue: soratiet) on lähes säännönmukaisesti paremmassa kunnossa kuin kaikki asfaltoidut tiet, lukien myös 'valta- ja moottoritie'. Että niillä ajaminen pelottaa kuoppien/vanteiden puolesta huomattavasti enemmän.
Golf III, variant, 1.8 (55kW, AAM), -99.
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Samaa miettiny, mut kun on jo nyt jokapaikassa pohjasta kiinni ni laita tohon sitte vielä 20mm paksumpi panssari. Vanhasta muovisesta ei kylläkään oo mitään jäljellä..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Tuo koivusen panssari ei muuten madalla autoa ollenkaan... mulla ainakin tuo jäi itseasiassa hiukan korkeammalle kuin alkuperäinen muovikötöstys. Eilenkin tuolta kainuusta tullessa tuli taas huomattua tuon panssarin hyvyys. Matkan aikana kuului reilut 10 kertaa kolaus panssarista kun autoista tippuneita jääpalasia kolisi panssareihin...
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
No niin nyt on alustasarja ruuvailtu ja sorvailtu alle. Tuli omasta mielestä vähän takapainoinen, eli keula ei laskeutunut suhteessa perään. Keulivaksi jäi. Mistä moinen ja mikä lääkkeeksi?
http://s362.photobucket.com/albums/oo64 ... =Ennen.jpg
ennen
http://s362.photobucket.com/albums/oo64 ... Jlkeen.jpg
Jälkeen
http://s362.photobucket.com/albums/oo64 ... =Ennen.jpg
ennen
http://s362.photobucket.com/albums/oo64 ... Jlkeen.jpg
Jälkeen
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
Ton "jälkeen" kuvan perusteella keulii ihan huolella, ehkä asia on toisin kuvassa jossain valosassa, suoraan sivusta ja silleen
Perä on ainakin asiallisella korkeudella, keula vielä samoihin. Odotuskin voi tosiaan vähän auttaa mutta pitää muistaa että ne atkajousetkin asettuvat, eli ei välttämättä etu-taka suunnassa tapahtu muutosta.
Perä on ainakin asiallisella korkeudella, keula vielä samoihin. Odotuskin voi tosiaan vähän auttaa mutta pitää muistaa että ne atkajousetkin asettuvat, eli ei välttämättä etu-taka suunnassa tapahtu muutosta.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Vaihat mun kans päiksee, mulla on liian korkeet takajouset jotka tarvis noin matalat tilalle, saatais molemmat autot vaateriin
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
Kw sport suspension -35mm setin Slamitiltä laitoin. Pitää ootella, tosiaan, että rupeaako tapahtumaan muutoksia. Alusta muuten ihan hyvä. Loppu keulimiset eikä omasta mielestä ole liian pintakova, että on miellyttävä ajaa.COH wrote:Minkä alustasarjan nakkisormi laittoi? Lääkkeeksi voisi harkita madaltavia jousilautasia eteen. Kannattaa kuitenkin katella miten alusta asettuu ajan kuluessa. Voipi mennä vielä vaateriin.
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
Mulla on kanssa tuossa omassa Passatissa KW:n Sport Suspension...Asennuksen jälkeen itsekin vähän zoomailin, että autossa oli hieman takapainoinen ryhti. Nyt ollut puoli vuotta alla ja nokka on tippunut kyllä aika reilusti siitä mitä se heti asennuksen jälkeen oli. Tuollaisen 10mm vajonnut siitä, mitä katsastusmies mittasi (kävin muutoskatsastamassa kolme päivää asennuksen jälkeen). Mulla on kyllä nuo madaltavat jousilautaset (Bonrath, -10mm, Slamitilta 65€) hyllyssä odottelemassa kevättä...Saisi se keulasta vielä himpun matalampi olla. Pitää kattoa, jos löytäisin kuvan tämän hetkisestä tilanteesta..
Tietysti noilla autojen keulapainoilla on vaikutusta miten paljon se keulasta laskee, voihan se vähän heitellä, kun kiinteästi madaltavat sarjat on kysymyksessä. Tuo minun sarjahan käy 1.6, 1.8.T ja 2.0 moottoreille. Varmaan 1.6 koneella olisi jäänyt vielä himpun enemmän keulimaan (tämä siis mun hlökohtaista "mutua")
Tietysti noilla autojen keulapainoilla on vaikutusta miten paljon se keulasta laskee, voihan se vähän heitellä, kun kiinteästi madaltavat sarjat on kysymyksessä. Tuo minun sarjahan käy 1.6, 1.8.T ja 2.0 moottoreille. Varmaan 1.6 koneella olisi jäänyt vielä himpun enemmän keulimaan (tämä siis mun hlökohtaista "mutua")
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
Juu jos löytyy kuvvee niin laita näkyileen.Leroy wrote:Mulla on kanssa tuossa omassa Passatissa KW:n Sport Suspension...Asennuksen jälkeen itsekin vähän zoomailin, että autossa oli hieman takapainoinen ryhti. Nyt ollut puoli vuotta alla ja nokka on tippunut kyllä aika reilusti siitä mitä se heti asennuksen jälkeen oli. Tuollaisen 10mm vajonnut siitä, mitä katsastusmies mittasi (kävin muutoskatsastamassa kolme päivää asennuksen jälkeen). Mulla on kyllä nuo madaltavat jousilautaset (Bonrath, -10mm, Slamitilta 65€) hyllyssä odottelemassa kevättä...Saisi se keulasta vielä himpun matalampi olla. Pitää kattoa, jos löytäisin kuvan tämän hetkisestä tilanteesta..
Tietysti noilla autojen keulapainoilla on vaikutusta miten paljon se keulasta laskee, voihan se vähän heitellä, kun kiinteästi madaltavat sarjat on kysymyksessä. Tuo minun sarjahan käy 1.6, 1.8.T ja 2.0 moottoreille. Varmaan 1.6 koneella olisi jäänyt vielä himpun enemmän keulimaan (tämä siis mun hlökohtaista "mutua")
En tiiä kuvittelenko vai johtuuko siitä ettei ikinä ole autoissani alustasarjaa ollu, mutta jotenki pomppivan oloinen keula ku tuossa pikkusen kylänpinnassa pyöriny tuolla. Oonkohan nyt liian kriittinen?!
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
Tervetuloa "kengurukerhoon" vaan.... . Kyllä se siitä ainakin vähän ajan oloon tasoittuu (ainakin mulla teki niin), tai sitten perse ja korvien väli tottuu. Sitten kun Oulun puolella liikut, niin mukulakivillä on hampaissa amalgaamit aika löysässä, ihan pieni varoituksen sana vaan...Kaiken kaikkiaan tuo on kyllä aika pintakova alusta, tai jotenkin se "rebound" -ilmiö tuntuu välillä aika häijynä pikkuheitoissa. Rehellisyyden nimissä jos nyt saisin toisen mahdollisuuden valita, niin varmaan oisin johonkin toiseen (lue:säädettävä) ratkaisuun päätynyt...Edellisen auton Eibachit tuntui jotakuinkin ilmajousitetulta S -Mersulta tähän KW:n alustaan verrattuna...Noin niinkuin mukavuuden suhteen.
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
No tuossa yksi aika huono kuva noin reilun kuukauden takaa...(kaikki muut jo hävitetty)
http://i151.photobucket.com/albums/s140 ... 008052.jpg
Nuo Autot -osiossa olevat kuvat on otettu asennuksesta seuraavana päivänä, joten jos niistä jotain tolkkua saa, niin voi verrata. Keula on tosiaan tippunut sentin puolessa vuodessa...
http://i151.photobucket.com/albums/s140 ... 008052.jpg
Nuo Autot -osiossa olevat kuvat on otettu asennuksesta seuraavana päivänä, joten jos niistä jotain tolkkua saa, niin voi verrata. Keula on tosiaan tippunut sentin puolessa vuodessa...
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
Nyt tuntuu että olis hieman laskenu ku otettiin isäukon kans auto ylös. Renkaat pois, löysättiin iskarin alapään kiinnitykset. sitte alas ja kiristys. Kiristettiin sarjaa asentaessa se alapäänkiinnitys ku auto oli nosturin nokassa ja tukivarret roikku. Oiskohan joku sentti tullu nyt alas, tai sitte oon niin päissään että en enää erota
Näin neuvottiin heynesin korjausoppaassa joka tarttu kirjastosta mukaan
Näin neuvottiin heynesin korjausoppaassa joka tarttu kirjastosta mukaan
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Mikäs kirja se alkaa "Korkkaa kossupullo, ota reilu huikka, nosta auto ylös..."sitte oon niin päissään että en enää erota
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele
- Nakkisormi
- Posts: 120
- Joined: 18.3.2008 21:26
- Location: Kempele