Punanen G4 merkittömällä maskilla ja klubin tarralla ajeli tänään Hyvinkäälle päin joskus 17.00 nurkilla mustan (tai no harmaa taitaa olla pääväri) Golffin perässä. Kuka tunnustaa?
Markku Duus wrote:Miihkali bongattu tänään Siilissä vanhalla vitostiellä puolen neljän jälkeen nokka kohti pohjoista? (kullan värinen farkku golpero) Itse ajelin firman chevyllä motaria pitkin suuntana Kuopio, Tarinaharjun kohdilla.
DJDH lie tänään aamusta porvoon motarilla itää kohti omalla autolla? Musta IV farkku takalasissa isolla clubin logo ja takasivuikkunoissa myös jotain tummennusten lisäksi? Kuka tunnistaa its.... siis autonsa? Itte ajelin länteen, jalostamo alueen inventaarioon...
Tunnustaako kukaan liikkuneen klo 03.45 mustalla 4 koppasen golfilla kuopion motarilla, nousi juuri rampille siitä cittarin kohalta. Olin työautolla liikkeellä....
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Joona wrote:Eipä tainnut olla minäkään. Ei mulla ole enää isoa tarraa takalasissa, pelkästään kontin ikkunoissa pienet tarrat.
Musta tai hyvin tumman sävyinen, takalipalla, vantein, tumminlasein yms varustettu. tekstiä taka sivulaseissa ja takalasissa iso logo. Kukapa sitten lieneekään. Pe useampia matkalaisia varianteillaan vt6 elimäki joutseno lappeenranta välillä n klo 1800
Missähän päin Porvoo cityä Hra Joona pitää tukikohtaa?
^^Paljolti riippuu siitä et minä päivänä oot meiät nähny.
Perjantaina päiväs aikaan olen voinu ollakki ratissa, sen jäläkeen sitte tuo emäntä on ollu puikoissa.
Ajokos joku muistaakseni vihertävällä pasuunalla tai golffilla (muistaa taas) Jyväskylässä Palokkaan päin kun viiletin ohi... ihanku ois ollu bbs:ssät tai kopsut alla?
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Tällainen "long(and low)vehicle" yhdistelmä bongattu 13.-14.6. Vantaan Vauhtikeskuksen, Lavangon crossiradalla
Junnu MX-leirin aikaan.
Näkyy olevan klubin rekkarinkehykset
^Taisin sitten olla vaan niin keskittynyt väistelemään sitä Foorttia, joka meinasi vaihtaa kaistaa suoraan meidän keulaan siinä, etten portteria huomannut;)
Prkl kun noita Passattejakin pyörii tässä Tampereen kulmilla enempi vähempi laiteltuina vaikka kuinka ettei koskaan tiedä onko tuttuja.
Tuntuu että ainakin puolet vastaan tänäänkin tulleista oli madallettu, isot/isohkot alut alla, tummat lasit ja sit jotain korituninkia harrastettu kuten valojen vaihtoa, maskia tmv.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
AjH wrote:Prkl kun noita Passattejakin pyörii tässä Tampereen kulmilla enempi vähempi laiteltuina vaikka kuinka ettei koskaan tiedä onko tuttuja.
Tuntuu että ainakin puolet vastaan tänäänkin tulleista oli madallettu, isot/isohkot alut alla, tummat lasit ja sit jotain korituninkia harrastettu kuten valojen vaihtoa, maskia tmv.
No samaa itekki manasin, kun käytiin siskon miähen mökillä tänään keuruulla. Joka toinen volkkari oli madallettu, maski vaihettu tms. joten ronskisti vaan löin jokaiselle räpylää pystyyn.
Ja tähän lisäten.
Tulikko Ajh Heposaaren siltojen kohalla vastaan. n.21.30 Tultiin oriveestä päin. Oli kuskilla samaa näköö.
No juu mehän siellä käytiin! Kyselemässä semmosta hyllykköä mikä on jo viikko sitten tilattu, läjä niitä siellä varastossa kuulemma on, mutta kukaan ei oo saanut aikaseks purkaa kuormaa
Ettei vaan ois ollu nelosgolffi? Eikös jannepee oo Sulkavalta kotoisin ja ajaa grafiitin harmaata nelosta (lastutettu PD130). Olikohan siinä autossa vielä korotussarja, ainakin haaveili semmoisesta.
Pikkusenhan tuo pölläyttää ennen kun ahdot kunnolla nousee ja taitaa pieni huntu tulla vaikka olis jo noussut.
En ole jaksanu alkaa bleedailee ahtoja kun tuo map ei salli enempää ja karsee homma vaihtaa