Passat 3B ajovalot

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
User avatar
Matias Suominen
Posts: 92
Joined: 19.6.2007 22:01
Location: Forssa

Passat 3B ajovalot

Post by Matias Suominen »

Tarkoituksena olisi ostaa rumien vakioumpioiden tilalle jotkin muut. Mutta mitkä? Xenonit asennan joka tapauksessa, oli sitten laillinen tai ei.

Minkälaisia kokemuksia porukalla on eri valmistajista? Itse mietin FK:n sinikromisia valoja, kun on sininen autokin mutta FK:n valot on hieman ristiriitaisella polulla.

Vanhassa passatissa oli myös FK:n annelit ja niiden pitkät olivat aivan surkeat (sen takia kylläkin on talveksi Boschit keulalle). Lyhyet kylläkin näytti loistavasti.

Mutta kokemuksia eri valmistajista?
Passat B4 Variant 2.0 8v -94
User avatar
Markku Duus
Posts: 369
Joined: 4.9.2006 17:03
Location: Kuopio

Post by Markku Duus »

Depon kirkaslasisista valoista itsellä kokemuksia kaiken kaikkiaan kolmesta eri 3B pasuunasta. Tyytyväinen olen ollut, hyvä valokuvio eikä lasien sisäpintojen huurtumista havaittavissa. Itse tilasin valot vilkkuineen ebay.de:stä palttiarallaa 170 eskon hintaan postikuluineen.

Kliks

Yllä olevan linkin takaa löytyy myyjä keneltä ostin.

edittiä: ei suostu tuo linkki yhteistyöhön, joten olkoot tuosa muodossa sitten.
VW Cross Touran 2.0 TDI -08 125kW
User avatar
Sami Jalonen
Posts: 3129
Joined: 18.3.2007 19:13
Location: Hyvinkää
Contact:

Post by Sami Jalonen »

Itellä FK:n annelit, lyhyissä xenonit ja pitkät kun räppää päälle ei vaikuta valoon mitenkään.. Täytys varmaan laittaa pitkiinki. Muuten hyvät, ei oo akvaariot ja valokuvioki tarkka.
User avatar
Matias Suominen
Posts: 92
Joined: 19.6.2007 22:01
Location: Forssa

Post by Matias Suominen »

Noita olen itse tosiaan katsellut: http://www.modificars.fi/product_details.php?p=38372

Riittäisi oikeastaan että edes lyhkäsillä näkis kunnolla.
Passat B4 Variant 2.0 8v -94
User avatar
A.Leskelä
Posts: 151
Joined: 12.12.2008 12:27
Location: Oulu

Post by A.Leskelä »

Sama homma itselläkin edessä. Ns. projektori valot tummapohjaisena on etsinnässä joten kaikki käyttäjäkokemukset vaan esille. Ksenonit on lyhyissä, tulee myös pitkiin :)
3B Passat Variant 1.9TDI -98
Post Reply