Emissions workshop
Emissions workshop
Asian vierestä löytyy kyllä tietoa mutta avaampa uuden aiheen. Eli tänään käytiin kaupassa ja lähtiessämme kaupasta tuli ko. ilmoitus ja alkoi palamaan moottorin vikavalo keltaisena. Pari kertaa sammutin koneen ja kokeilin uudestaan. Aina sama juttu. Oliskohan mahdollsita vikakoodin lukijalla hakee vikaa vai kannattaako viedä suoraan laakkoselle katottavaks? Ohjekirja sanoi että happianturi voisi olla vikana? Onkohan vaikee vaihtaa itte ja mitä maksaa osa?
Täytyy huomenna soitella laakkosen korjaamoexperteille jos osaisivat jotakin sanoa.
Oliko muuten hajua "perusfarkulla" mitä tekivät huollossa?
VASTAILKEE AMMATTIMIEHET!!!
niin ja auto siis G4 variant 1.6 -03 BCB
Täytyy huomenna soitella laakkosen korjaamoexperteille jos osaisivat jotakin sanoa.
Oliko muuten hajua "perusfarkulla" mitä tekivät huollossa?
VASTAILKEE AMMATTIMIEHET!!!
niin ja auto siis G4 variant 1.6 -03 BCB
Last edited by Alkaline on 17.12.2009 21:49, edited 1 time in total.
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
Eiköhän siitä koodi ole muistiin tallettunut niin itse ainakin lukijaa ensimmäisenä kiinni.
Mitä ne siellä korjaamollakaan siitä valosta tietää, koodista pystyy jo jotain tarkempaa arvailemaan.
Mitä ne siellä korjaamollakaan siitä valosta tietää, koodista pystyy jo jotain tarkempaa arvailemaan.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Ei oo, pitäis kyl hankkiaAlkaline wrote:onks sulla ajh lukulaite jos tullaan jannen kanssa poikkeen vaikka viikonloppuna? siis jos ei huomenna selviä laakkoselle pikahuoltoon asti...

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Voisin kyllä lyödä vetoa että se valo häviää itsekseenkin kohta... Mulla sytty kanssa se valo välillä... Laakkosella sanottiin että jos se valo vilkkuu ni sit kannattais huolestua, mut en sit tiedä...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Mulla sytty toi sama valo kun jarruvalokatkasijassa oli kosketushäiriö, joten toi voi näköjään olla ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä miks palaa
Joten vikakoodit lukuun vaan..

Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
koko yön pohtineena vaihtoehtoja lähdin ajelemaan töihin päin ja valo paloi edellen. Sitten työpaikan pihassa päätin katsoa konehuoneeseen ja loin koneeseen tymäköitä katseita ja mielessäni ajattelin että" jos nyt et saatana ala toimimaan niin pistän sut vaihtoon". no siinä aikani manailin ja pistin pellin kiinni. Ylläri pylläri, valo oli poissa eikä ilmoittanut vikaa enään. katotan mitä täältä lähtiessäni tapahtuu. Soitan silti laakkoselle että jos ne lukis sen vikakoodin mitä oli tullut. Lisää info tulossa kunhan päivä tästä etenee...
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
ainakaan vielä ei ole vikailmoitusta ilmennyt uudelleen. Täytyy jotain vag-com experttiä lähestyä tässä niin saadaan luettua vikakoodit läpi. Ilmoittelen jos jotakin asian suhteen tapahtuu.
Olen kuullut että jotkin vikailmoitukset kuittaantuu juuri tolla nokkapellin avaamisella/sulkemisella. Tiedä onko niissä suoraan perää...
Olen kuullut että jotkin vikailmoitukset kuittaantuu juuri tolla nokkapellin avaamisella/sulkemisella. Tiedä onko niissä suoraan perää...
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
Mullakin tekee välillä samoja ilmotuksia. Viimeksi tais tulla kun ajeltiin pikkujouluista takasin. Sitä ennen pari kertaa työmatkalla ja kerran kesän runireissulla. Aina on valittanut labdasta, mutta viime leimalla ei ollut mitään ongelmia. Nuo on mulla ilmennyt aina kostealla, eli kai joku sähköhäikkä siellä välillä on.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
voisin kans kuvitella että pakkanen oli niin kova että siitä hieman ottanut itteensä. Missäs toi happianturi oikeen makailee jos sitä kävis hieman ihmetelemässä? Ja onko hintatietoa olemassa osalle tai vaihdolle esim laakkosella?
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
Joo kaksi lambdaa on nykyään, ennen kattia eka ja katin perässä toinen.
Onko noissa jotain eroa niin sen voisi joku tietävä tähän kirjotella. Jälkimmäistä epäilisin jonkinlaiseksi katin toiminnan varmistajaksi?
Onko noissa jotain eroa niin sen voisi joku tietävä tähän kirjotella. Jälkimmäistä epäilisin jonkinlaiseksi katin toiminnan varmistajaksi?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
no joo, tänään ajelin lahteen aamua varten ja heitin muijaa töihin. Tossa valoissa sitten piti lähteä liikkeelle ja auto yllättäen sammui huonon kytkimen käytön johdosta. no käynnistin ja ekalla ei lähtenyt. Tokalla lähti mutta sytty nyt se moottorin valo ja sit se TCD vai TDC valo eli ilmeisesti joku päästöön tai katalysaattoriin liittyvä juttu. Noo kun soittelin laakkoselle jo edellisellä kerralla niin sanoovat että ei toistaiseksi ajamista haittaa. Ilmeisesti voin edelleen huruutella melko huoletta ja ajattelin tuota nokkapeltikikkaa kokeilla aamulla uudelleen, toistaiseksi se ei auttanut:(. Täytyy nyt viimeistään heti alkuvuodesta käydä lukaisemassa vikakoodit ja pistää tänne sitten.
MLA saat varautua siihen että kohta puhelimes soi!
MLA saat varautua siihen että kohta puhelimes soi!
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
Mullakin kapula tulossa kun on tossa omassa ollut vähän probleemia. Ei tartte itsekkään jatkossa olla soittelemassa apuja lukuhommiin. 
Edit: Paalaselle kiitos aiheeseen liittyen.

Edit: Paalaselle kiitos aiheeseen liittyen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
dodii,
kukahan osais suomentaa
3 Faults Found:
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-00 - -
17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
P1142 - 35-10 - - - Intermittent
17811 - EGR System: Regulation Deviation
P1403 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
kukahan osais suomentaa
3 Faults Found:
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-00 - -
17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
P1142 - 35-10 - - - Intermittent
17811 - EGR System: Regulation Deviation
P1403 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
Ei nyt välttämättä suomennos mutta ross-techin sivuilta napattua. Onkos tullut nollauksen jälkeen vikakoodeja vielä?
17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
Possible Causes
* Mass Air Flow Sensors (G70) faulty
* Intake Air System faulty/leaking (false Air)
* Throttle Pedal faulty
* Throttle Body dirty/faulty
17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation
Possible Causes
* Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty
* Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
ja pikaisen googlettamisen jälkeen ekaan 17961
intake/exhaust leak
EGR system/evap canister
purg valve
throttle control unit
map sensor /Barometric sensor
Ross-techin vikakoodit - ratkaisuehdotukset
17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
Possible Causes
* Mass Air Flow Sensors (G70) faulty
* Intake Air System faulty/leaking (false Air)
* Throttle Pedal faulty
* Throttle Body dirty/faulty
17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation
Possible Causes
* Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty
* Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
ja pikaisen googlettamisen jälkeen ekaan 17961
intake/exhaust leak
EGR system/evap canister
purg valve
throttle control unit
map sensor /Barometric sensor
Ross-techin vikakoodit - ratkaisuehdotukset
Vw New Beetle 2.0 -99
Vw Golf Variant 1.4TSI -14
Yamaha XV1100 -98
Vw Golf Variant 1.4TSI -14
Yamaha XV1100 -98
ai ne löytyy tuolta suoraan. hieno homma. ei ole uusiutuneet viat eli odotellaan ja toivotaan että kestää. onkohan noi jossain ilmoitusjärjestyksessä vai jotenkin muuten järjestetty. kun mietin että mikähän olis sen ekan virheen syy???
no joo eipä sillä toisaalta niin väljä kun ei nyt ala vaan vilkuttaan niitä valoja ja uusimaan vikoja.
no joo eipä sillä toisaalta niin väljä kun ei nyt ala vaan vilkuttaan niitä valoja ja uusimaan vikoja.
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
-
- Posts: 6
- Joined: 6.5.2009 10:16
Terve!
Satuin ihan mielenkiinnosta pyörähtämään keskustelupalstalla, josko joku joskus olisi vastaillut taannoiseen toukokuiseen kysymykseeni, ja simsalabim olihan niitä vastauksia.
Vastauksena ketjun aloittajan kysymykseen: vaihtoivat Laakkosella tuon mikä sen nyt oli kaasuläpän ohjain vehkeen ja hintaa tuli mukavasti 550 euroa... Toistaiseksi on pelannut ihan ok, kulutus laski kesän aikana. Sopeutumisen/sopeuttamisen vaikutusta kulutukseen en osaa arvioida, suurimman bensan säästön saa aikaan oikeilla rengaspaineilla. Alussa oli tyhjäkäyntikulutukset entistä korkeammalla, mutta ne ovat laskeneet tasolle, johon olen enemmän tottunut. Golf on ihan mukava auto, mutta pihinä arvostan alhaista kulutusta..
Satuin ihan mielenkiinnosta pyörähtämään keskustelupalstalla, josko joku joskus olisi vastaillut taannoiseen toukokuiseen kysymykseeni, ja simsalabim olihan niitä vastauksia.
Vastauksena ketjun aloittajan kysymykseen: vaihtoivat Laakkosella tuon mikä sen nyt oli kaasuläpän ohjain vehkeen ja hintaa tuli mukavasti 550 euroa... Toistaiseksi on pelannut ihan ok, kulutus laski kesän aikana. Sopeutumisen/sopeuttamisen vaikutusta kulutukseen en osaa arvioida, suurimman bensan säästön saa aikaan oikeilla rengaspaineilla. Alussa oli tyhjäkäyntikulutukset entistä korkeammalla, mutta ne ovat laskeneet tasolle, johon olen enemmän tottunut. Golf on ihan mukava auto, mutta pihinä arvostan alhaista kulutusta..
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
tuntuu olevan ihan yleistä? että noi läpät likaantuu ja niitä vaihdellaan. Ainakin toistaiseksi olen säästynyt vikojen uusimiselta. Poliisi tosin väläytti lamppua tossa yks päivä(selvisin varoituksella kun oli 80 alueella huima 85 nopeutta). Huomasin vaan kuinka tarkkaa toikin nykypäivänä on. Poliisi on ihana!
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Kaasuläppien vaihtaminen ei missään nimessä oo yleistä. Se likaantuminen ja jatkuva putsailu kylläkin on tosi yleistä.
Se EGR:n putki tulee just siihen kaasuläpän alapuolelle, ja se putken pää on taivutettu ylöspäin(useimmissa moottorimalleissa) jostain syystä. Eli kaikki pakokaasupaskat mitä EGR-venttiilin läpi tulee sylkästään suoraan päin kaasuläppää, jostain kumman syystä.
Miksei se putki vois olla taivutettuna alaspäin, suoraan imusarjaan? Kaasuläpän likaantuminen luulis ainakin vähentyvän melko oleellisesti. Mut toisaalta, helpompi se kaasuläppä on ottaa sieltä käteen ja puhdistaa saatikka alkaa imusarjaa liottamaan perusteellisesti.
Se EGR:n putki tulee just siihen kaasuläpän alapuolelle, ja se putken pää on taivutettu ylöspäin(useimmissa moottorimalleissa) jostain syystä. Eli kaikki pakokaasupaskat mitä EGR-venttiilin läpi tulee sylkästään suoraan päin kaasuläppää, jostain kumman syystä.
Miksei se putki vois olla taivutettuna alaspäin, suoraan imusarjaan? Kaasuläpän likaantuminen luulis ainakin vähentyvän melko oleellisesti. Mut toisaalta, helpompi se kaasuläppä on ottaa sieltä käteen ja puhdistaa saatikka alkaa imusarjaa liottamaan perusteellisesti.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Lainaan vähän topicia koska otsikko tuli tänään tutuksi.......
Kivasti pimpahti passatin näyttöön "Emission workshop" ja pakokaasujen vikavalo. Paniikkihan siinä iski kun oli 70km päässä kotoa eikä isäntä prkl vastannu puhelimeen. Ohjekirjaa lukasin ja sielä sanottiin saa ajaa rauhallisesti. Ja vielä varmistin sen kaverilta. (Siltä ainoalta joka vastas puhelimeen) Suoraa päätä Käyttikselle Seinäjoelle pikahuoltoon.
Koodit luettiin ja ilmotti että polttonesteanturi paskana. Setä sano heti että joko anturi paskana tai johto poikki. No tottakai mun tuurilla sieltä oli se johto poikki. Liittimen päästä hinkkaantunu poikki toinen johdoista. Onneks sen sai siinä korjattua. MUTTA, sitten se huomas et kappas tuosta on valunu öljyä. Tottakai se oli kaikista pisin ja kallein ahtoputki joka oli murtunu halki.
Että hyvät päivän jatkot vaan kaikille.
(Anteeksi pieni avautuminen, vähän hajottaa...)
Mikäs tässä, kytkin menee just vaihtoon, vielä toi putki, termostaatti, vetarit..... Josko noitten jälkeen olis niitä huolettomia kilometrejä vähäks aikaa. Tai sitte ei...
Kivasti pimpahti passatin näyttöön "Emission workshop" ja pakokaasujen vikavalo. Paniikkihan siinä iski kun oli 70km päässä kotoa eikä isäntä prkl vastannu puhelimeen. Ohjekirjaa lukasin ja sielä sanottiin saa ajaa rauhallisesti. Ja vielä varmistin sen kaverilta. (Siltä ainoalta joka vastas puhelimeen) Suoraa päätä Käyttikselle Seinäjoelle pikahuoltoon.
Koodit luettiin ja ilmotti että polttonesteanturi paskana. Setä sano heti että joko anturi paskana tai johto poikki. No tottakai mun tuurilla sieltä oli se johto poikki. Liittimen päästä hinkkaantunu poikki toinen johdoista. Onneks sen sai siinä korjattua. MUTTA, sitten se huomas et kappas tuosta on valunu öljyä. Tottakai se oli kaikista pisin ja kallein ahtoputki joka oli murtunu halki.

(Anteeksi pieni avautuminen, vähän hajottaa...)
Mikäs tässä, kytkin menee just vaihtoon, vielä toi putki, termostaatti, vetarit..... Josko noitten jälkeen olis niitä huolettomia kilometrejä vähäks aikaa. Tai sitte ei...
ja paljonkos sillä pimpin vehkeellä on oikeen ajettu? tuntuu huimalta että noin mukavasti vikuja/käytön jälkeisiä korjauksia sulla autossa...Pia wrote:Lainaan vähän topicia koska otsikko tuli tänään tutuksi.......
Kivasti pimpahti passatin näyttöön "Emission workshop" ja pakokaasujen vikavalo. Paniikkihan siinä iski kun oli 70km päässä kotoa eikä isäntä prkl vastannu puhelimeen. Ohjekirjaa lukasin ja sielä sanottiin saa ajaa rauhallisesti. Ja vielä varmistin sen kaverilta. (Siltä ainoalta joka vastas puhelimeen) Suoraa päätä Käyttikselle Seinäjoelle pikahuoltoon.
Koodit luettiin ja ilmotti että polttonesteanturi paskana. Setä sano heti että joko anturi paskana tai johto poikki. No tottakai mun tuurilla sieltä oli se johto poikki. Liittimen päästä hinkkaantunu poikki toinen johdoista. Onneks sen sai siinä korjattua. MUTTA, sitten se huomas et kappas tuosta on valunu öljyä. Tottakai se oli kaikista pisin ja kallein ahtoputki joka oli murtunu halki.Että hyvät päivän jatkot vaan kaikille.
(Anteeksi pieni avautuminen, vähän hajottaa...)
Mikäs tässä, kytkin menee just vaihtoon, vielä toi putki, termostaatti, vetarit..... Josko noitten jälkeen olis niitä huolettomia kilometrejä vähäks aikaa. Tai sitte ei...
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
no mun mielestä 200tkm on kuitenkin aika vähän ajettu. tosin voihan ajotyyli vaikuttaa kulumiseen aika lailla.
no tällä taas todistettin että tuo emissions workshop voi tulla näköjään ihan mistä vaan.
eipä muuten ole varoitusvalot syttyneet vieläkään eli toivotaan ettei niitä jakossakaan syttyile
no tällä taas todistettin että tuo emissions workshop voi tulla näköjään ihan mistä vaan.
eipä muuten ole varoitusvalot syttyneet vieläkään eli toivotaan ettei niitä jakossakaan syttyile

Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
No nyt toi alko kiukuttelemaan jo enemmän. Enää ei vikavalo sammu.
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17591 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Short to Plus
P1183 - 35-10 - - - Intermittent
Eli etummainen lambda, mutta onko tuo kolmas koodi takimmainen lambda?
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17591 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Short to Plus
P1183 - 35-10 - - - Intermittent
Eli etummainen lambda, mutta onko tuo kolmas koodi takimmainen lambda?
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Re: Emissions workshop
Täällä kans tänään sytty keltanen valo ja emission workshop.
Ensin tuntu olevan puhti pois koko autosta, sammutin ja uudestaan käyntiin valo paloi ja teksti tuli mut normaalisti kävi auto.
Huomenna vikakoodin lukuun ois vietävä.
Onkos millasia remontteja ja mitä hintaluokkaa muilla ollu nää vaivat mitä nyt sit lienevätkään?
Laittelen huomenna lisää tietoja kunhan selviää viat.
Ensin tuntu olevan puhti pois koko autosta, sammutin ja uudestaan käyntiin valo paloi ja teksti tuli mut normaalisti kävi auto.
Huomenna vikakoodin lukuun ois vietävä.
Onkos millasia remontteja ja mitä hintaluokkaa muilla ollu nää vaivat mitä nyt sit lienevätkään?
Laittelen huomenna lisää tietoja kunhan selviää viat.
Re: Emissions workshop
P0341 Nokka akselin asentoanturin virtapiiri
-katkonainen
P161D Hehkutulppa, sylinteri 4
-jatkuva
P1847 Vikakoodit ABS:n ohjaimessa
-katkonainen
P0299 Turbo / Super lataus aliteho
-katkonainen
Tommosia vikakoodeja oli kertyny ni eipä ollu tietoo mist sit johtu...
Nollauksen jälkeen ei oo viel mitään tullu et odotellaan ja katsellaan.
-katkonainen
P161D Hehkutulppa, sylinteri 4
-jatkuva
P1847 Vikakoodit ABS:n ohjaimessa
-katkonainen
P0299 Turbo / Super lataus aliteho
-katkonainen
Tommosia vikakoodeja oli kertyny ni eipä ollu tietoo mist sit johtu...
Nollauksen jälkeen ei oo viel mitään tullu et odotellaan ja katsellaan.
-
- Posts: 18
- Joined: 2.10.2009 20:18
- Location: Y-Savo
Re: Emissions workshop
Alla Golf Variant 1,6 -03 ja toissa syksynä lambda-anturi meni vaihtoon (paloi merkkivalo, mutta muuta "erikoista" ei autossa ollu).
Nyt sitten tänään töistä lähtiessä tuo pakokaasupäästöjen merkkivalo alkoi vilkkua ja asioita toimittaessa se välillä kesken ajon syttyi palamaan jatkuvasti ja sitten taas herkesi vilkkumaan.
Auto myös nykii hitaasti ajaessa, muuta en moottorista ymmärrä, mutta kun pellin avasin, moottori käy epätasaisesti ja ääntää entiseen verrattuna.
Huomenna kai se on töiden jälkeen mentävä hovikorjaajalle lukemaan vikakoodi, mutta pelotelkaas nyt sitten kaikin mahdollisin tavoin kuinka kallis remppa siinä voi olla edessä!
Nyt sitten tänään töistä lähtiessä tuo pakokaasupäästöjen merkkivalo alkoi vilkkua ja asioita toimittaessa se välillä kesken ajon syttyi palamaan jatkuvasti ja sitten taas herkesi vilkkumaan.
Auto myös nykii hitaasti ajaessa, muuta en moottorista ymmärrä, mutta kun pellin avasin, moottori käy epätasaisesti ja ääntää entiseen verrattuna.
Huomenna kai se on töiden jälkeen mentävä hovikorjaajalle lukemaan vikakoodi, mutta pelotelkaas nyt sitten kaikin mahdollisin tavoin kuinka kallis remppa siinä voi olla edessä!

Passat 3C Variant -07 1,9TDI
Passat 3C Variant -06 1,9TDI
Passat 3C Variant -06 1,9TDI