Oisko apuja kenestäkään..
T4 2.5 TDI -98
Vaihdoin vakkariviiksen normivilkkuviiksen tilalle, ja nyt ilmeni seuraavat ongelmat:
-Takavalot eivät pala(jarruvalot ok, samoin sumuvalot ja rekisterikilvenvalot, sulakkeet ok)
-Airbag valo palaa
-Akku oli n1h ennen irroitusta irti.
-Kaikki irroitetut liittimet varmasti kiinni.
Melko mystinen juttu.. olin itse viiksen jo vaihtanut eilen, mutta bagi jäi asentamatta, ja sen asentamisen jälkeen nämä ilmeni. Niin ja tänään kytkin vasta vakkarin liittimenkin..
T4 sähkövikaa
Joo, mä luulen että täytyy kuitata vikakoodi pois, sitten bagivalo pitäs normalisoitua. Mutta se menee samalla kun laittaa sen vakkarin toimintaan. Noihin muihinkin voi joku järkisyy löytyä, toivottavasti
Edit: menisköhän takavaloille yks ehjänippu piuhoja sieltä sulaketaululta, eli asentaessa vakkarin liitintä oliskin takavalonipun liitin osittain irronnut

Edit: menisköhän takavaloille yks ehjänippu piuhoja sieltä sulaketaululta, eli asentaessa vakkarin liitintä oliskin takavalonipun liitin osittain irronnut

Transporter 2,5tdi vm99
Tuolla sähkökaaviot ja värit/johdon paksuus löytyy.
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_t4_7d
Volkswagen EuroVan: 2.4L-Diesel Engine (eng.)
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_t4_7d
Volkswagen EuroVan: 2.4L-Diesel Engine (eng.)
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Vaihdoin vakkariviiksen normivilkkuviiksen tilalle, ja nyt ilmeni seuraavat ongelmat:
-Takavalot eivät pala(jarruvalot ok, samoin sumuvalot ja rekisterikilvenvalot, sulakkeet ok)
-Airbag valo palaa
Niin varmasti tarvii TDI takavaloille erilaiset sähköt, kun on niitä tehojakin enemmän!
Löytyy samasta paikasta T5 sähkökaaviot, jos niitä haluaa katsella.
-Airbag valo palaa
Niin varmasti tarvii TDI takavaloille erilaiset sähköt, kun on niitä tehojakin enemmän!
Löytyy samasta paikasta T5 sähkökaaviot, jos niitä haluaa katsella.
Dodii löytyhän ne "viat". kyl siel sulake/reletaulun takana oli jotain kosketushäikkää oikean takavilkun osalta.
Kun tiesi johdon värin , niin oli paljon helpompi tutkia
Muuten takavalojen viat johtuivat luultavasti siitä että auto seisonut pari vuotta
Liittimien putsauksella lähti muut toimimaan. Jännä juttu vaan että just samalla menevät pimeeksi kun vaihdan viiksen
Kumminkin koslalla jo useamman kuukauden ajellu
Mutta anyway, kiitoksia avusta
Kun tiesi johdon värin , niin oli paljon helpompi tutkia

Muuten takavalojen viat johtuivat luultavasti siitä että auto seisonut pari vuotta

Liittimien putsauksella lähti muut toimimaan. Jännä juttu vaan että just samalla menevät pimeeksi kun vaihdan viiksen

Kumminkin koslalla jo useamman kuukauden ajellu

Mutta anyway, kiitoksia avusta

-98 T4 Trp Profile matkis proggis..