Pyyhkimet alkaa olla vaihtokunnossa, kun tulee raitaa perskeleesti. Onko oikein muuta paikkaa hommata nuo aerot kuin marmorilta? Mites Motonetin laatu ja sopivuus?
Kävisköhän nämä Caddyn 600mm+475mm http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=12-0822
3C, mistä pyyhkijänsulat?
Kyllähän noita aeroja on nykyään markettienkin hyllyssä. Ainakin Prismassa. Pitäis kyllä itekin selvittää mistä noita kannattaa ostaa kun ei nuo omatkaan enää täydessä iskussa ole. Merkkitiskillä oli ainakin golffiin nuo perinteiset sulat edulliset, kestävät ja ennen kaikkea sopivat.
Varaosalehden mukaan aero sulat poloon, golffiin ja touraniin 35,6 euroa.
Varaosalehden mukaan aero sulat poloon, golffiin ja touraniin 35,6 euroa.
Itsellä useammassa volsussa Aeroina Valeon sulat kesti saman mitä orkkikset, samoin Boschin - ongelma noissa kahdessa vain on se että maksavat enemmän kuin alkuperäiset (vaikka usein alkuperäiset ovat noiden kahden valmistajan tekemiä myös), joten olen käyttänyt alkuperäisiä.
Yleensä ajan yksillä sulilla sen 30tkm eli huoltovälin.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Joko ajat todella paljon tai sitten käytät sulkia todella vähän mielestäni jos sulkia käyttää ympärivuoden niin ovat vaihtokunnossa jo vuoden käytön jälkeen, tietysti jos ei paljoa sada niin silloin voivat kestää pitempääkin
mla wrote:Itsellä useammassa volsussa Aeroina Valeon sulat kesti saman mitä orkkikset, samoin Boschin - ongelma noissa kahdessa vain on se että maksavat enemmän kuin alkuperäiset (vaikka usein alkuperäiset ovat noiden kahden valmistajan tekemiä myös), joten olen käyttänyt alkuperäisiä.
Passat variant 1.8 vm 97
En aja 'paljoa' - vuodessa ajan 30-50tkm riippuen millainen vuosi on ajojen suhteen. Puhdistamalla sulkia säännöllisesti kestäisivät vielä pidempääkin eli tuon 50tkm, mutta itse en ole jaksanut niin paljoa pihistelläpasi75 wrote:Joko ajat todella paljon tai sitten käytät sulkia todella vähän mielestäni jos sulkia käyttää ympärivuoden niin ovat vaihtokunnossa jo vuoden käytön jälkeen, tietysti jos ei paljoa sada niin silloin voivat kestää pitempääkin

Tämä siis aero sulissa, vanhoja metallirungollisia meni tuossa ajassa 2-3 paria.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline