2.4 ja 2.5tdi kytkinasiaa
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 28.5.2006 20:34
- Paikkakunta: Kokkola
- Viesti:
2.4 ja 2.5tdi kytkinasiaa
Plarailimpas tossa perhealbumia ja huomasin perin merkillisen asian! 2.4 vaparidieselissä on isompi kytkin mitä 2.5tdi:ssä! Tdi:ssä on 219mm kytkin ja kaksoismassa vauhtipyörä, kun taas 2.4:ssä on 228mm ja kiinteä vauhtipyörä!
Lienee siis selvää mikä kytkin löytää tiensä mun portteriin, jahka vanha väsyy!
Tohon tdi:n kytkinswappiin on kytkinhilujen lisäks hommattava 2.4:sen vauhtis.
Lienee siis selvää mikä kytkin löytää tiensä mun portteriin, jahka vanha väsyy!
Tohon tdi:n kytkinswappiin on kytkinhilujen lisäks hommattava 2.4:sen vauhtis.
kytkin
Jep näinhän se menee. Tuossa swapissa pitää sitten tehdä paksumpi levy koneen ja vaihteiston väliin tai sitten koneistaa 2.4 vauhtista. Minä tein 3mm pellistä sen sovituksen ja se riitti. Muuten ei mahdu pyörimään kun ottaa paineasetelma vaihdelaatikon koppaan kiinni. Näin siis ainakin nelikon laatikon kanssa joutui taistelemaan, paine asetelmana tosin sre tiedä sitten onko sillä vaikutusta. Kytkimestä tuli tuolla paketilla sellanen ettei irrota kuin kytkin ihan pohjaan painettuna. Pitäs saada isompi tuottonen pääsylinteri. Voi tosin olla ettei moista ongelmaa tule jos käyttää 2.4 omaa paineasetelmaa.
vw t4 & w201 2.3-16v
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 28.5.2006 20:34
- Paikkakunta: Kokkola
- Viesti:
Jos ACV:hen laittaa 2.4:sen kytkinhilut, on homma "plug and play"! Eikä tarvi koneistella yhtään mitään.
Kaveri just laitto omaan 2.4:seen ACV:n laatikon, ilman mitään sen kummempia soviitteluita.
Kaveri just laitto omaan 2.4:seen ACV:n laatikon, ilman mitään sen kummempia soviitteluita.
Viimeksi muokannut gti-perttu, 24.8.2008 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rakennetta paremmin tietämättä, olisiko laiskalla käynyt niin että toi välilevy siirtää painelaakerin 3mm kauemmas tähtilevystä jolloin työsylinterin liike ei enää tahdo riittää? Ja korjauksena työsylinterin siirto vastaavasti tai 3mm shimmirengas painelaakerin taakse.
Onkohan tossa 228mm kiinteässä pyörässä sama kiinnitys kampuraan kuin esim 1.8T AWT koneessa
Onkohan tossa 228mm kiinteässä pyörässä sama kiinnitys kampuraan kuin esim 1.8T AWT koneessa
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Ei siinä työsylinterissä liikematka lopu. koska jos liikematka loppuisi niin kykin polin pitäisi jäykistyä tai sitten työsylinterin männän työntyä sylinteristä ulos ja sitä kautta kytkinnesteet kartanolleAjH kirjoitti:Rakennetta paremmin tietämättä, olisiko laiskalla käynyt niin että toi välilevy siirtää painelaakerin 3mm kauemmas tähtilevystä jolloin työsylinterin liike ei enää tahdo riittää? Ja korjauksena työsylinterin siirto vastaavasti tai 3mm shimmirengas painelaakerin taakse.
vw t4 & w201 2.3-16v
Re: kytkin
laiska kirjoitti:Jep näinhän se menee. Tuossa swapissa pitää sitten tehdä paksumpi levy koneen ja vaihteiston väliin tai sitten koneistaa 2.4 vauhtista. Minä tein 3mm pellistä sen sovituksen ja se riitti. Muuten ei mahdu pyörimään kun ottaa paineasetelma vaihdelaatikon koppaan kiinni. Näin siis ainakin nelikon laatikon kanssa joutui taistelemaan, paine asetelmana tosin sre tiedä sitten onko sillä vaikutusta. Kytkimestä tuli tuolla paketilla sellanen ettei irrota kuin kytkin ihan pohjaan painettuna. Pitäs saada isompi tuottonen pääsylinteri. Voi tosin olla ettei moista ongelmaa tule jos käyttää 2.4 omaa paineasetelmaa.
laiskalla ilmeisesti 1.9 koneella kun nelikosta puhuu . ACV:ssa lienee eri laatikko joten ei liene vertailukelpoinen ???
Re: kytkin
Ei kyllä tuo on acv koneella. Meinasin tuolla nelikolla että auto on nelivetoinen eli syngro.igge kirjoitti:laiskalla ilmeisesti 1.9 koneella kun nelikosta puhuu . ACV:ssa lienee eri laatikko joten ei liene vertailukelpoinen ???
vw t4 & w201 2.3-16v
No mutta jos kytkin ei vapauta kuin ihan pohjaan painettuna? Niin silloin työsylinterin työmatka on pidempi kuin ennen, eikö?laiska kirjoitti:Ei siinä työsylinterissä liikematka lopu. koska jos liikematka loppuisi niin kykin polin pitäisi jäykistyä tai sitten työsylinterin männän työntyä sylinteristä ulos ja sitä kautta kytkinnesteet kartanolle
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Nojoo kyllähän se liikematka siinä loppuu. Mutta ei tuo enään juurikaan haittaa kun siihen on nyt tottunut ja eikös kytkinlevyn kuluminen pitäisi auttaa tuossa asiassa? Silloin kun tuon kytkimen tuonne paikalleen asensin niin painelaakeri oli lepoasemassa noin parimilliä irti paineasetelman jousista.AjH kirjoitti:No mutta jos kytkin ei vapauta kuin ihan pohjaan painettuna? Niin silloin työsylinterin työmatka on pidempi kuin ennen, eikö?laiska kirjoitti:Ei siinä työsylinterissä liikematka lopu. koska jos liikematka loppuisi niin kykin polin pitäisi jäykistyä tai sitten työsylinterin männän työntyä sylinteristä ulos ja sitä kautta kytkinnesteet kartanolle
vw t4 & w201 2.3-16v
Kuluminen auttaa joo, ainakin vähän. Toisaalta ei liene toivottavaa apua piitkäään aikaan
Pääasiahan kuitenkin on että homma toimii. Insinöörismiehenä piti vaan heti ruveta miettimään syitä ja korjausmetodeja. Ja tuli tosta viime kesäisestä Nissani rempastakin muistoja mieleen.
Pääasiahan kuitenkin on että homma toimii. Insinöörismiehenä piti vaan heti ruveta miettimään syitä ja korjausmetodeja. Ja tuli tosta viime kesäisestä Nissani rempastakin muistoja mieleen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Joo saa olla mun puolesta nyt tollain, kun se kerran nyt toimii eikä haittaa ajamista.
On meinaan tuo kytkin remppa senverran suuritöinen homma ettei sitä ihan huvikseenkaan viitsi ruveta tekemään.(purkamista riitää)
Pitää vaan muistaa aina sanoa kaikille jotka tolla autolla ajaa että se kytkin pitää painaa aivan lattiaan.
On meinaan tuo kytkin remppa senverran suuritöinen homma ettei sitä ihan huvikseenkaan viitsi ruveta tekemään.(purkamista riitää)
Pitää vaan muistaa aina sanoa kaikille jotka tolla autolla ajaa että se kytkin pitää painaa aivan lattiaan.
vw t4 & w201 2.3-16v
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 14.7.2008 15:56
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 14.7.2008 15:56
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Kytkin pellaa muuten ihan normaalisti. Autossa on nestekytkin joten ei vaijjerin vaihdollakaan parane . Voisko paineasetelmassa olla jotain häikkää? Kytkintä poljettaessa kytkinpoljin ääntää kuin vanha ladon ovi. Pitänee pistää rasvaa poljinsaranaan.
Otin irti polkimesta työntösylinterin ja tällöin kytkinpoljin oli aivan normaali eli työntösylinteristä tulee ilmeisesti nariseva ääni.
Otin irti polkimesta työntösylinterin ja tällöin kytkinpoljin oli aivan normaali eli työntösylinteristä tulee ilmeisesti nariseva ääni.
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 28.5.2006 20:34
- Paikkakunta: Kokkola
- Viesti:
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 14.7.2008 15:56
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Meni tunnukset hukkaan viime kesänä ja tämä kytkin asia jäi kesken ja unohtuikin. Kytkinpoljin oli jotenkin vääntynyt sillä tavalla, että työntömäntä liikkui hieman vinossa sylinteriin nähden ja siitä synyi nariseva ääni. Raskaan oloinen kytkin on ollut tähän asti.
Tänä aamuna kytkin -asia nousi taas esiin, kun kiihdyttäessä, vaihteen vaihtamisen jälkeen nostin kytkintä niin jalkojen alta alkoi kuulumaan ropinaa ja kolinaa ja matkan teko loppui siihen. Taisi mennä kytkin paketti sököksi.
Mistä kytkimen osat saisi halvimmalla?
Paikallisella Autotalo Laakkosella kytkinpaketti kaksoismassavautipyörineen ja painelaakereineen neton netto hinta 1020,00 euroa ja vaihtotyö 4-5 h eli noin 400 euroa.
Tänä aamuna kytkin -asia nousi taas esiin, kun kiihdyttäessä, vaihteen vaihtamisen jälkeen nostin kytkintä niin jalkojen alta alkoi kuulumaan ropinaa ja kolinaa ja matkan teko loppui siihen. Taisi mennä kytkin paketti sököksi.
Mistä kytkimen osat saisi halvimmalla?
Paikallisella Autotalo Laakkosella kytkinpaketti kaksoismassavautipyörineen ja painelaakereineen neton netto hinta 1020,00 euroa ja vaihtotyö 4-5 h eli noin 400 euroa.
- Tero Häkli
- Viestit: 1726
- Liittynyt: 23.5.2006 2:24
- Paikkakunta: Nakkila
- Viesti:
laita mulle vaikka privana rekisterinumero niin voin kattoo mihin hintaan ite saan =)
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 14.7.2008 15:56
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
http://www.tamgears.com/ tuoltahan saapi jo huomattavasti edullisemmasti osat.
- Tero Häkli
- Viestit: 1726
- Liittynyt: 23.5.2006 2:24
- Paikkakunta: Nakkila
- Viesti:
viittikkö laittaa osanummeroo ku saat sen =)
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tero Häkli
- Viestit: 1726
- Liittynyt: 23.5.2006 2:24
- Paikkakunta: Nakkila
- Viesti:
tänks
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässäpä tännekin osanumero, Terolle jo sähköpostiin pistinkin
Valeo Kit 4P 835028
ja tämmöinen paketti se on
http://www.tamgears.com/Volkswagen%20T4 ... %20711.JPG
Valeo Kit 4P 835028
ja tämmöinen paketti se on
http://www.tamgears.com/Volkswagen%20T4 ... %20711.JPG
Ihan mielenkiinnosta, että paljonko ajettu ja minkä ikäinen auto? Samaa tässä itse pohtinut, että samallahan nuo vaihtaisi molemmat kytkimen ja lootan, jos vain joku osaisi kertoa, että sopiiko mikä tahansa laatikko suoraan paikoilleen? Tietysti kytkimen ja vauhtipyörän tulee olla samaa kokoa, mutta käykö moottorin kiinnityksiin, siirtotankoon yms?Patse kirjoitti:Sopiiko t4 2,5tdi 100 heppasen kytkin suoraan tohon 90 heppaseen? Vai eikö? Entä vaihdeloota? Kytkin loppuu..
VW Transporter T4 2.5 TDi 65 kW 2003 AJT + EWB (02B)
vm99, 240tkm, ohjelmoituna/lastutettuna ajettu viimiset 35-40tkm. Kärryt takana ajelua aika paljon itellä, usein ihanan laittomiakin kuormia.. Tossa varmaan tuli syytkin.
Jotenkin tuntuu että välillä toi kytkin pitää ku tauti vaikka risteyksestä lähtee lappu pohjassa kiihdyttämään jonnekin tiukkaan väliin ja välillä taas kytkin käryää/+luistaa pelkässä rivakassa ohituksessa.
Vaihdeloota toimii kuin uus, en vaihda sitä mutta silti kysyin mielenkiinnosta.
Täytyy nyt ajella vaan varovaisesti kun ei kiinnostais viedä autoa pajalle kun tarviin autoa. Vituttaa vaan ajella kiltisti letkan perässä maantiellä, kun ohikin pääsisi.
Jotenkin tuntuu että välillä toi kytkin pitää ku tauti vaikka risteyksestä lähtee lappu pohjassa kiihdyttämään jonnekin tiukkaan väliin ja välillä taas kytkin käryää/+luistaa pelkässä rivakassa ohituksessa.
Vaihdeloota toimii kuin uus, en vaihda sitä mutta silti kysyin mielenkiinnosta.
Täytyy nyt ajella vaan varovaisesti kun ei kiinnostais viedä autoa pajalle kun tarviin autoa. Vituttaa vaan ajella kiltisti letkan perässä maantiellä, kun ohikin pääsisi.
Transporter 2,5tdi vm99
Ihmeen kauanhan tuo sitten on jo kestänytkin. Tiedän monta henkilöautoa, josta on vaihdettu kytkin jo vähän päälle 200:n, vaikka painoa on huomattavasti vähemmän ja vetokoukkuakaan ei ole. Ilmeisesti ominaisuus tuossa, että liikkeellelähdössä varsinkin eteenpäin tuntuu ikään kuin vähän täristävän ja tuntuu että melkoisen ylös joutuu nostamaan poljinta yms. Mutta ainakin mitä nelosella koittaa kaasu pohjassa, niin ei se kyllä luista. Kai tuo auton suurempi paino vain tekee tuon, ensimmäinen paku itselläni.
VW Transporter T4 2.5 TDi 65 kW 2003 AJT + EWB (02B)
Pieni täryytys liikkelle lähdössä on ihan normaalia näissä, muidenkin autoissa huomannu samaa ja täälläkin lukenu ominaisuudesta
Jos ei 100 heppasen kytkintä sovittele niin mikä olis hyvä? Alkuperäinenkin toki vois mennä kun mulle riittäis että 100tkm kulkee nyt alkuun, ennen sitä auto kyllä vaihtuu aika varmasti uudempaan..
Jos ei 100 heppasen kytkintä sovittele niin mikä olis hyvä? Alkuperäinenkin toki vois mennä kun mulle riittäis että 100tkm kulkee nyt alkuun, ennen sitä auto kyllä vaihtuu aika varmasti uudempaan..
Transporter 2,5tdi vm99
Ei taida kauaa enää toi kytkin kestää, nyt luistaa jo ihan huomattavasti kun kiihdyttelee maantie nopeuksiin, eli äkkiä pito huononi. Täytyy huomenna varata aika korjaamolta ettei tartte viikkoja seisottaa tota autoa... Kai se alkuperäinen on se ainut "pulttaa kiinni" vaihtoehto sitten. itellä ei ole aavistustakaan, missä hinnoissa tollaset kytkimen vaihdot pyörii?
Transporter 2,5tdi vm99
Meinaat laittaa siis samanmoisen kuin alunperinkin, vai? Tuossa näyttää ohjeaika olevan 6.10 tuntia, eli kyllähän tuolle hintaa kertyy.
EDIT: Vähän ohi aiheen, mutta kytkimeen liittyen kuitenkin, että oletko penkittänyt autoa tai säädettiinkö penkissä? Satakakkosen cooleri sulla oli, mutta oliko muita muutoksia?
EDIT: Vähän ohi aiheen, mutta kytkimeen liittyen kuitenkin, että oletko penkittänyt autoa tai säädettiinkö penkissä? Satakakkosen cooleri sulla oli, mutta oliko muita muutoksia?
VW Transporter T4 2.5 TDi 65 kW 2003 AJT + EWB (02B)
- Sami Jalonen
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 18.3.2007 19:13
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Säkylässä vaihtu ainakin mun autoon edullisesti kytkin ja sai osatki sieltä
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Pesukarhu kirjoitti:Meinaat laittaa siis samanmoisen kuin alunperinkin, vai? Tuossa näyttää ohjeaika olevan 6.10 tuntia, eli kyllähän tuolle hintaa kertyy.
EDIT: Vähän ohi aiheen, mutta kytkimeen liittyen kuitenkin, että oletko penkittänyt autoa tai säädettiinkö penkissä? Satakakkosen cooleri sulla oli, mutta oliko muita muutoksia?
Varmaankin alkuperäisen jos ei kukaan mitään parempaa ehdota, en jaksa rueta opiskelemaan aiheesta..
Ei ole penkitettu, toi säädettiin optimec:lla ja toi cooleri tuli silloin ennen laitettua. Aika huomattavasti siihen tehoa tuli lisää että olis mielenkiintoista penkittää kyllä.. Vapaammin virtaava ilman suodatin tuli laitettua vielä jälkeen päin joka hiukan paransi ilman saantia/ toteutuneita ilmamääriä , kun arvoja testerillä kattelin, mutta tuskin on vaikutusta käytännössä tolla virisuodattimella.
Transporter 2,5tdi vm99
Nii-in, eipä noita pahemmin ole missään kerrottu, että mitä kannattaisi tehdä. Viittaan siis siihen, että paljonko pakoputki ahdistaa, miten imuputken koko yms. Penkitähän ihmeessä kun saat uuden kytkyttimen. Mielenkiintoista olisi nähdä, että millainen vääntöpiikki siihen on tullut. Paljonko ahtoa nyt on?
Eipä noista ACV:n ja AJT:n kytkimistä paljon viisastu etkan avullakaan, 219 tai 220 millisiä ovat kuitenkin molemmat, mutta jossain kohtaa tuo näyttää jopa erikokoista osaa samaankin moottoriin. Olisiko sitten kuitenkin niin, että kukaan ei ole vaihtanut noita vahvempia kytkimiä tai laatikkoja tuohon siniseen, monet vaan suosittelee?
Eipä noista ACV:n ja AJT:n kytkimistä paljon viisastu etkan avullakaan, 219 tai 220 millisiä ovat kuitenkin molemmat, mutta jossain kohtaa tuo näyttää jopa erikokoista osaa samaankin moottoriin. Olisiko sitten kuitenkin niin, että kukaan ei ole vaihtanut noita vahvempia kytkimiä tai laatikkoja tuohon siniseen, monet vaan suosittelee?
VW Transporter T4 2.5 TDi 65 kW 2003 AJT + EWB (02B)
kristiinankaupungin autocenter:issä kytkimen vaihto 7tuntia hinta 330€Patse kirjoitti:Ei taida kauaa enää toi kytkin kestää, nyt luistaa jo ihan huomattavasti kun kiihdyttelee maantie nopeuksiin, eli äkkiä pito huononi. Täytyy huomenna varata aika korjaamolta ettei tartte viikkoja seisottaa tota autoa... Kai se alkuperäinen on se ainut "pulttaa kiinni" vaihtoehto sitten. itellä ei ole aavistustakaan, missä hinnoissa tollaset kytkimen vaihdot pyörii?
jakopään vaihto 7tuntia hinta 270€
olin siis sopinut kiinteän hinnan vaihdolle.
molemilla kerroilla ylim ongelmia... kytkimen huollos .... haarukka oli taipunut lähes poikki
jakopää huollos ... kampiakselin päässä olevasta rattaasta pala pois ja oli syönyt remmin lähes poikki
näistä ei kuitenkaan ylim kustannuksia paitsi osat...
Veronkierto kunniaan!
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
Vehmaalta eli turun ja uudenkaupungin välimaastossa majailen..maastis kirjoitti:mistä päin olet?Patse kirjoitti:Ei taida kauaa enää toi kytkin kestää, nyt luistaa jo ihan huomattavasti kun kiihdyttelee maantie nopeuksiin, eli äkkiä pito huononi. Täytyy huomenna varata aika korjaamolta ettei tartte viikkoja seisottaa tota autoa... Kai se alkuperäinen on se ainut "pulttaa kiinni" vaihtoehto sitten. itellä ei ole aavistustakaan, missä hinnoissa tollaset kytkimen vaihdot pyörii?
Lähimmät "spesiaali" korjaamot on taivassalon kosken korjaamo ja mietoisten Lms.. Noi on ykkösenä kun ovat lähellä, kattoo vaan että ehtiikö ne miten pian ottamaan ton auton sisälle.
Ja ei toi hinta mitenkään ihan kauheelta kuulosta, johan mulla korjailtiin jarruja 400 eurolla ja vika oli vissiin vaan jumiutunu kuormaventtiilli..
Transporter 2,5tdi vm99
Mä en uskalla ahdoista valehdella kun en muista..Pesukarhu kirjoitti:Nii-in, eipä noita pahemmin ole missään kerrottu, että mitä kannattaisi tehdä. Viittaan siis siihen, että paljonko pakoputki ahdistaa, miten imuputken koko yms. Penkitähän ihmeessä kun saat uuden kytkyttimen. Mielenkiintoista olisi nähdä, että millainen vääntöpiikki siihen on tullut. Paljonko ahtoa nyt on?
Eipä noista ACV:n ja AJT:n kytkimistä paljon viisastu etkan avullakaan, 219 tai 220 millisiä ovat kuitenkin molemmat, mutta jossain kohtaa tuo näyttää jopa erikokoista osaa samaankin moottoriin. Olisiko sitten kuitenkin niin, että kukaan ei ole vaihtanut noita vahvempia kytkimiä tai laatikkoja tuohon siniseen, monet vaan suosittelee?
Transporter 2,5tdi vm99
Onko motonetin kytkimet kuraa? Korjaaja käski jotain merkkiä välttää ostamasta juurikin motonetistä jota en nyt muista ja bilteemasta sanoi myös ettei laita sellasia ollenkaan paikoilleen Vai kannattaako hakea suoraan oikeen volkkarin puljusta tollaset hilut, tulis varmaan oikeet osatkin kerralla..?
Transporter 2,5tdi vm99
- Tero Häkli
- Viestit: 1726
- Liittynyt: 23.5.2006 2:24
- Paikkakunta: Nakkila
- Viesti:
QH tai valeo varmaankin mistä puhe
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Varmaankin toi qh josta toi puhu, valeo sitten kanssa vissiin vältettävien listallaTero Häkli kirjoitti:QH tai valeo varmaankin mistä puhe
Mutta perkele, eilen luisti ihan selvästi toi kytkin ja nyt piti kuin tauti, edes motarilla tänään saanu vitosella luistamaan.. Ei käy järkeen taaskaan, muilla autoilla kun kytkin on luistanut niin se on ollut sitten aina varma, ei se ainakaan paremmaksi ole tullut..
25 päivä on varattu alustavasti toi vaihtohommeli joka tapauksessa, korjaaja varas 2 päivää vaihdolle. Tiiä sitten mitä laskuttaa ja mitä aikaa menee.. Toi ei kyllä ikinä ole turhasta laskuttanu ja osaa hommansa uskoakseni..
Transporter 2,5tdi vm99
no katotaan miten pitkään tuo valeo kestää, mutta toisaalla oli puhetta että laatikko sanoo sopimuksen irti tuolla kiinteällä paketilla ...
Ensin ollaan kiinteää kannattamassa silloin kun sitä ei saanut tehdastekoisena ja nyt haukutaan alimpaan .... ota näistä nyt kohta enää selvää.
ainakin tamgearsilla olisi ollut kaksoismassa paketti LuK:n tekemä ja sitä taisivat merkkihuollostakin tarjota
Ensin ollaan kiinteää kannattamassa silloin kun sitä ei saanut tehdastekoisena ja nyt haukutaan alimpaan .... ota näistä nyt kohta enää selvää.
ainakin tamgearsilla olisi ollut kaksoismassa paketti LuK:n tekemä ja sitä taisivat merkkihuollostakin tarjota