Mitäs anti tuning osia autoosi on tullut talven tullessa??
Mulla alla 15" peltivanteet, Kangasmatot vaihdettu kumisiin, alustaa nostettu 15mm ja pelkääjän jalka tilassa pyörii sisätilan lämppäri!
15" peltivanteet hemmetin rumilla pölykapseleilla...
Lämmitintä ei ole kun on Webasto Mutta kyllä noi vanteet+kapselit on niin rumat, että veikkaisin ensi talvena alla olevan alut. Kesärenkaisiin täytyy hankkia uudet vanteet ja laittaa vanhat alut talvikumeihin. Kyllä noi vanteet vaikuttaa niin paljon tuohon ulkonäköön, että oikein itseäkin kuvottaa noi kapselit On vielä vm.2000 Golfissa sellaiset rumemmat kapselit kuin uusimmissa. Broidilla on vuotta uudempi malli ja siinä on jo hieman siistimmät kapselit.
Talveksi tuli hommattua 16" alut ja apukuskin jalkatilassa on lumiharja + lämppäri. Kangasmattojakaan ei ole tullut vaihdettua kumisiin, vaikka sellaisetkin olisi. Ja valotkin sain vihdoinkin korjattua ja oikeisiin säätöihin, että näkee taas ajella pimeässä.
piru kun nykyään ei ole kun lohkolämppäri tarvis kyllä laittaa sisäjohto että sais lämpöö sisällekkin ennen kuin lähtee töihin. nahkapenkit on vähän viileet pakkas aamuisin
15" tsw:n monipuolat, jotka kerää lumen kohtuullisen hyvin vanteen sisään ja sit ku se jäätyy niin... ! Lumiharja on pannassa ku se naarmuttaa maalipinnan kohtuullisen tehokkaasti!!! No on sivutaskussa sellanen maalarin pölyharja jos on aivan pakottava tarve Sisätilan lämppäri pultattuna hanskalokeron alle, ku en voi sietää irtotavaroita lattioilla (juu olen friikki)! Muuten mennään ihan kesävarustuksella.
Erittäin hyvä idea Tommilta: maalarin pölyharja! Tuommosta mä oon aiiiina halunnu
Vähän OT: en tiennyt millainen harja tuo on, joten googlehan auttoi. Aika erikoisia ehdotuksia... Mr.Google tietää
On se ihan hyvä vaihtoehto jos haluaa hiukan vähemmän naarmuja pintaan! Noi tavan lumiharjat on ku veitsenterällä pyyhkis auton pintaa!! Ne on tehty liian kovasta kuidusta... tai jotain (kertoo materiaalien erikoistuntija )
Mieluummin luminen ku naarmunen!
Vähän OT: Tuosta lumesta ja jäästä auton katolla, niin ei tule taas veemäisempää asiaa mieleen, ku lapiollinen lunta/jäätä joka irtoaa edellä ajavan auton katolta ja jysähtää tuulilasiin satasen vauhdissa...
Nämä yllämainitut: Lumiharja, jäärapa, sisätilan lämppäriä ei ole kun on eeberi, paksut karva hanskat, pipo, toppatakki sekä toppahousut, puolen metrin mittainen "mäklaitti" (no se taskulamppu) ja ja, mitäs vielä... sokerina pohjalla 15" peltivanteet orkkis kapseleilla. Suosittelen lämpimästi noita toppa kamppeita