Golf IV R32 (ei Variant)
Golf IV R32 (ei Variant)
Tulihan sekin aika eteen että emäntä palaa äitiyslomilta töihin ja omii Passatin itselleen pidemmän työmatkan johdosta. Webastohan häntä ei houkuttanut myöskään juuri ollenkaan. Siinä sitten yhteistuumin (itsekseni) aloitettiin toisen auton metsästäminen. Kriteereinä oli oikeastaan pelkästään bensalla liikkuvat laitokset. Tovin kippoja selailtuani otettiin määränpääksi etelä ja lähdettiin katsomaan 03:sta R32:sta manuaaliaskilla, 100 000 ajettuna, navilla, kokonahka Königeillä ja muilla hipleillä varustettuna.
Paikan päälle päästiin, koeajot suoritettiin, auto tarkastettiin nosturilla jne. Eipä siinä sitten kuin papereiden tekoon ja maksua suorittamaan. Tämän tehtyämme käynnistin auton ja kappas... Viha/Rakkaus-suhde alkoi välittömästi ja vitospytyn puola pimeni. Päivähän oli tietenkin viikonlopulla ja sopivaa puolaa ei löytynyt mistään vaikka sitä todellakin yritettiin ja kaikkea mahdollista kokeiltiin. Kiitos kuuluu myös Slamitin pojille kovasta yrityksestä! Tässä puolan metsästyksen välissä otin jo ensimmäisen projektin ja aloitin todella komeiden kromilistojen irroituksen ympäri autoa (oli muuten tiukassa). Kaikesta huolimatta auto joutui kuitenkin jäämään myyjän hoiviin odottamaan uutta puolaa ja me jatkoimme kirjaimellisesti tyhjin taskuin kotia kohti.
Maanantaina myyjä sai autoon uuden puolan, tuikkasi sen paikalleen ja kaikki jälleen bueno. Onneksi kaverini sattui juuri olemaan etelässä ja suostui auton sieltä ajamaan tänne susirajalle.
Tiistaina töiden jälkeen lähdin tietenkin tekemään sen oikean koeajon autolle. Eipä aikaakaan kun moottorin merkkivalo taas välkkyy ja auto sivuun. Seuraavana päivänä auto tutkinnan alle ja TAAS vitospytyn puola palanut. Sulattaen samalla itsensä kiinni liittimeen ja tehden neljästä johdosta yhden kauniin mytyn. Eipä siinä sitten kun uudet puolat, tulpat, puolan liitin ja vähän johtoa hankkimaan ja kasailemaan. Nyt kaikki on pelannut tämän jälkeen kuin unelma (kop kop) ja toivottavasti pelaa tästä eteenkin päin.
Kuvat ostokuosissa, lisää kuvaa klikkaamalla.
Tästähän sitä sitten taas jatketaan kun sen aika on. Tänään on tarkoitus lähteä virittämään soittimeen piuhat että saa mp3-soittimen kiinni Auxiin. Saa nähdä miten käy.
Paikan päälle päästiin, koeajot suoritettiin, auto tarkastettiin nosturilla jne. Eipä siinä sitten kuin papereiden tekoon ja maksua suorittamaan. Tämän tehtyämme käynnistin auton ja kappas... Viha/Rakkaus-suhde alkoi välittömästi ja vitospytyn puola pimeni. Päivähän oli tietenkin viikonlopulla ja sopivaa puolaa ei löytynyt mistään vaikka sitä todellakin yritettiin ja kaikkea mahdollista kokeiltiin. Kiitos kuuluu myös Slamitin pojille kovasta yrityksestä! Tässä puolan metsästyksen välissä otin jo ensimmäisen projektin ja aloitin todella komeiden kromilistojen irroituksen ympäri autoa (oli muuten tiukassa). Kaikesta huolimatta auto joutui kuitenkin jäämään myyjän hoiviin odottamaan uutta puolaa ja me jatkoimme kirjaimellisesti tyhjin taskuin kotia kohti.
Maanantaina myyjä sai autoon uuden puolan, tuikkasi sen paikalleen ja kaikki jälleen bueno. Onneksi kaverini sattui juuri olemaan etelässä ja suostui auton sieltä ajamaan tänne susirajalle.
Tiistaina töiden jälkeen lähdin tietenkin tekemään sen oikean koeajon autolle. Eipä aikaakaan kun moottorin merkkivalo taas välkkyy ja auto sivuun. Seuraavana päivänä auto tutkinnan alle ja TAAS vitospytyn puola palanut. Sulattaen samalla itsensä kiinni liittimeen ja tehden neljästä johdosta yhden kauniin mytyn. Eipä siinä sitten kun uudet puolat, tulpat, puolan liitin ja vähän johtoa hankkimaan ja kasailemaan. Nyt kaikki on pelannut tämän jälkeen kuin unelma (kop kop) ja toivottavasti pelaa tästä eteenkin päin.
Kuvat ostokuosissa, lisää kuvaa klikkaamalla.
Tästähän sitä sitten taas jatketaan kun sen aika on. Tänään on tarkoitus lähteä virittämään soittimeen piuhat että saa mp3-soittimen kiinni Auxiin. Saa nähdä miten käy.
B7 TQ S-line Avant + 3A Variant + G2 + Typ 1
No neen. tulihan tämäkin viimein esille. Tuollaisen vois laittaa jo ihan pelkkien äänien takia... Toki eihän ne vedä mitenkään vertoja pumpparidieselin sulosoinnuille, etenkään kylmäkäynnistyksen jälkeen näillä keleillä.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
MP3-soittimen asennuksesta sen verran että tilasin johdon joka näytti tältä ->
Tuota vasemmassa alareunassa olevaa liitintä piti sen operoida vähän että sen sai istumaan tähän ->
Ja loputhan onkin itsestään selvää. Johdon veto mankan takaa haluamaansa paikkaan ja 3,5mm plugiin mp3-soitin kiinni. Ei tarvitse kalliita Solistoja yms. rimpuloita kun selviää näin helpolla
Tuota vasemmassa alareunassa olevaa liitintä piti sen operoida vähän että sen sai istumaan tähän ->
Ja loputhan onkin itsestään selvää. Johdon veto mankan takaa haluamaansa paikkaan ja 3,5mm plugiin mp3-soitin kiinni. Ei tarvitse kalliita Solistoja yms. rimpuloita kun selviää näin helpolla
B7 TQ S-line Avant + 3A Variant + G2 + Typ 1
Tää auto on kyllä erittäin hieno...itsekin heti hommaan samanlaisen jos joskus pääsen päivittäisistä 160.km:n työmatkoista.
Vaikea on vanteita tuohon valita koska saa helposti pilattua vanteilla jotka ei sovi tyyliin. Itse hakisin jotakin samantyylistä mitä nuo alkuperäiset on, kenties Audin alkuperäisvanteista jotkin BBS:n tekeleet tai vastaavat. OZ:ilta vois löytyä myös malleja jotka tuohon istuis hienosti.
Vaikea on vanteita tuohon valita koska saa helposti pilattua vanteilla jotka ei sovi tyyliin. Itse hakisin jotakin samantyylistä mitä nuo alkuperäiset on, kenties Audin alkuperäisvanteista jotkin BBS:n tekeleet tai vastaavat. OZ:ilta vois löytyä myös malleja jotka tuohon istuis hienosti.
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
..Toivottavasti ei mustana, jollakin punaisella raidalla varustettuna..
Muutenhan auto on erittäin kaunis, kuvista päätellen, joka vaatii vanteeltakin paljon.
Muutenhan auto on erittäin kaunis, kuvista päätellen, joka vaatii vanteeltakin paljon.
Viimeksi muokannut kotka, 1.3.2011 8:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
^ Nuo vanteet sopii kyllä erittäin hienosti tuon auton OEM-tyyliin.
Ihan offtopiccia, kuinkakohan helppo homma olis tehdä Golf IV R32 Variant? Ulkomaillahan niitä on tehty, ja jonkun netistä löytyneen artikkelin mukaan tehtaaltakin tuli vuonna 2004 5000 kappaletta R32 farmareita ja toiset saman verran vuonna 2008. Mutta ei taida suomessa saada kilpiin tuollasta itse rakennettua...?
Esim tämä: Jetta R32 Wagon. Monenko mielestä vois päät kääntyä kaupan parkkiksella kun tuon lyö käymään
R32 variant rakennusprojekti, ihan pienellä työllä se ei onnistu niinkuin tuosta selviää.
Ihan offtopiccia, kuinkakohan helppo homma olis tehdä Golf IV R32 Variant? Ulkomaillahan niitä on tehty, ja jonkun netistä löytyneen artikkelin mukaan tehtaaltakin tuli vuonna 2004 5000 kappaletta R32 farmareita ja toiset saman verran vuonna 2008. Mutta ei taida suomessa saada kilpiin tuollasta itse rakennettua...?
Esim tämä: Jetta R32 Wagon. Monenko mielestä vois päät kääntyä kaupan parkkiksella kun tuon lyö käymään
R32 variant rakennusprojekti, ihan pienellä työllä se ei onnistu niinkuin tuosta selviää.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Ei R32:sta kyllä oo farkkuna saanu. 5-oviset tynkäperätkin on tosi kiven alla. Onhan tuossa jonkunlainen rojekti ollunna.
http://www.vwwatercooled.org.au/f14/mk- ... 37111.html
Tuossa vähän tarinaa valmistusmääristä ja väreistä yms.
http://www.vwwatercooled.org.au/f14/mk- ... 37111.html
Tuossa vähän tarinaa valmistusmääristä ja väreistä yms.
B7 TQ S-line Avant + 3A Variant + G2 + Typ 1
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
Mikä kone tossa yhdessä projekti-Jetassa oli pohjalla, V6 vai?
Itse ainakin moista projektia lähtisin väsäämään 4motion TDI/V6 autosta, ei tarttisi tota korin runnomista tehdä. Siitä se leimamies riemastuisi varmasti. Mitenkäs toi R32 koneen teho ja paino, mikä on tehokkain vertailu variantti? 1.8T on ainakin olemassa mutta onko tehokkaampia, esim toi Jetan kone?
Mikäs muu tossa leimalle olisi ongelma? Mutta ennemmin kallis projekti, 1.9TDI 4motion ja R32 tekniikka jostain. Ja sitten vielä saada yksi paketti toimivaksi.
Äänet on kyllä makosat tossa.
Edit: korjattu V6
Itse ainakin moista projektia lähtisin väsäämään 4motion TDI/V6 autosta, ei tarttisi tota korin runnomista tehdä. Siitä se leimamies riemastuisi varmasti. Mitenkäs toi R32 koneen teho ja paino, mikä on tehokkain vertailu variantti? 1.8T on ainakin olemassa mutta onko tehokkaampia, esim toi Jetan kone?
Mikäs muu tossa leimalle olisi ongelma? Mutta ennemmin kallis projekti, 1.9TDI 4motion ja R32 tekniikka jostain. Ja sitten vielä saada yksi paketti toimivaksi.
Äänet on kyllä makosat tossa.
Edit: korjattu V6
Viimeksi muokannut AjH, 10.3.2011 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Viestit: 3400
- Liittynyt: 5.6.2006 22:46
- Paikkakunta: Ulvila-City
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
- Antti Hartikainen
- Viestit: 135
- Liittynyt: 9.10.2007 1:56
- Paikkakunta: Hyvinkää