Tulipas investoitua tuommoseen alle 200tkm ajettuun 2,5 ja sellanen erikoisuus löytyi, että kylmänä startista kierrokset on toisella tuhannella. No se ei vielä kummastuta, mutta liikkeelle lähdettäessä kone on puhditon, kun kaasua ei juuri anna. Sitte kun vähän enemmän raottaa kaasua niin hyökkää voimallisesti, mikäs se tuollasta aiheuttaa? Tuskin sentään ihan ominaisuus? Tuo häviää kilometrin ajon jälkeen jo..
Muuten tuntuu kyllä mieluisalle pelille entisen 2,4 jälkeen.
ACV- kylmänä
Morjens
Ihan taitaa olla ominaisuus. Oma oli karata seinään silloin 10 vuotta sitten kun lähdin koeajolle
Tais myyjä arvella että mikähän hurja tuokin on. Joo ja samaa tekee vieläkin (-97) Hihnan vaihtojakin on tuohon väliin sattunut jo useita ja ehkä joskus on vähemmän hyökkäillyt, eli taitaa olla tosi tarkka ajoituksesta. Mulla työntää myös sinistä savua silloin kylmänä kun meinaa röpötellä eikä ota kiekkoja.
Ihan taitaa olla ominaisuus. Oma oli karata seinään silloin 10 vuotta sitten kun lähdin koeajolle

VW transporter 2.5tdi-97, Passat 2.0tdi-04 sekä Octavia Scout 2.0 tdi-08
No katos ville pirua.. Täytyy opetella varomaan, ettei tuu puskuriremonttia
Tänään jo vähän kyselin softan päivityksen tiimoilta.. joskus muinoin chipattiin Boran 90hv kone ja ainoa mikä harmitti oli, etten sitä teettänyt aiemmin jo. Muuttu aivan eri autoksi.. positiivisessa mielessä.
Onkos muilla kokemuksia maltillisesta tehon lisästä tuohon malliin?

Tänään jo vähän kyselin softan päivityksen tiimoilta.. joskus muinoin chipattiin Boran 90hv kone ja ainoa mikä harmitti oli, etten sitä teettänyt aiemmin jo. Muuttu aivan eri autoksi.. positiivisessa mielessä.
Onkos muilla kokemuksia maltillisesta tehon lisästä tuohon malliin?