Päivän projekti...
Ei tule kittiä yhtään, seinätkin on vaan maalia pintaan ja valmis meiningillä tehty. Levyt on itseasiassa tasareunasta ettei siinä kittikerrokselle ole sitä ohennustakaan. Tallista ja varastosta on kuitenkin kyse niin siellä seinät (ehkä katotkin ) saa ennemmin tai myöhemmin osumaa joten aika turhaa alkaa kittaileen. Muutenkin tossa on tota tointa vielä ja itse kun en huonoa hyväksy niin aikaa menis aika paljon että tulis kelvollinen. Parempi siis jättää tasottelut väliin niin valmistuukin joskus
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Jalonen
- Posts: 3129
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
En tiedä pohjosen koodaajista, mutta tosta sun autosta saa semmosen 160 kopukkaa lastulla, sekä käyttömukavuutta lisääMiksu wrote:Nyt kevään korvilla katellu lastua wolkkariin.
Mistä löytyisi soppeli tehonlisääjä?
Itsellä oli tuo 1.9tdi 130hp-- siihen ku saisi 10-20hp lisää.Sekin olisi ok.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3400
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3400
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Heinolan omat kelkkakunkkukisat takana... Kroppa jumissa kerätään muovin palat radalta ja suunnistetaan kohti saunan lauteita... Siellä ajo jatkuu kera kisajuomien...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Minkäslainen paketti pitää olla että tulee toi 160hp?Sami Jalonen wrote:En tiedä pohjosen koodaajista, mutta tosta sun autosta saa semmosen 160 kopukkaa lastulla, sekä käyttömukavuutta lisääMiksu wrote:Nyt kevään korvilla katellu lastua wolkkariin.
Mistä löytyisi soppeli tehonlisääjä?
Itsellä oli tuo 1.9tdi 130hp-- siihen ku saisi 10-20hp lisää.Sekin olisi ok.
- Volkkaristi,kaiken testaamisen jälkeenkin-
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Ohjelma muutoksella pitäisi noihin lukuihin päästä.Miksu wrote:Minkäslainen paketti pitää olla että tulee toi 160hp?Sami Jalonen wrote:En tiedä pohjosen koodaajista, mutta tosta sun autosta saa semmosen 160 kopukkaa lastulla, sekä käyttömukavuutta lisääMiksu wrote:Nyt kevään korvilla katellu lastua wolkkariin.
Mistä löytyisi soppeli tehonlisääjä?
Itsellä oli tuo 1.9tdi 130hp-- siihen ku saisi 10-20hp lisää.Sekin olisi ok.
Valmis ohjelma esimerkiksi Revo
- Sami Jalonen
- Posts: 3129
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Jos lähtökohtana on 96kW 6v manuaali Passatti (AVF) niin pelkällä ohjelmalla.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Tero Häkli
- Posts: 1726
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
luonais hyvin mutta asut hippuuset liika kaukana
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuli käytyä vaihtamassa pyörä toiseen passattiin. Nyt voidaan pitää pihassa vaikka vaimon kans kahdestaan passatti miitti ja jos otetaan kaikki naapurit vw:t mukaan niin saadaan tästä taloyhtiöstä 5kpl(4kpl passatteja + golffi).
Toinen passatti 3b sedan 1.8T.
Toinen passatti 3b sedan 1.8T.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Olisit sanonu että sä nypit sitten kaikista pyöristä nastat pois jos ei muuten mee läpi Sellattis mulla meni läpi kun keväällä ruettiin vittuilee nastoista katsastuksessa.. Tosta on aikaa, mä olisin ne voinut nyppiäkkin, ei mitkään erikoisen hyvät renkaat ollut. Kesällä ajoin ne loppu ja syksyllä uutta..bueno wrote:Oli tänään katsastus, mutta leima jäi saamatta. Renkaista pomppas, takana oli liian vähän nastoja. No täytyy hakea uus rengassatsi kuukauden sisään ja käydä konttorilla näyttämässä. Onneksi olivat sen verta myötämielisiä, että uusintatarkastuksesta ottavat vain 10 euroa.
Transporter 2,5tdi vm99
- Riku Korpela
- Posts: 292
- Joined: 17.12.2008 21:32
- Location: Seinäjoki
- Pasi Häkli
- Posts: 5784
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Kesken kiihdytyksen possautti ahtoputken auki, hissukseen ajellen "talliin". Turbolta lähtevän letkun alapäästä oli auennut. Putsasin paikat, kiinni vaan ja kovaa ajoa. Täytys varmaan vähän kattoo ahtoja, josko siivet jumittas tms. On ne ahtoputket nyt yli 2 vuotta pysynyt irtoamatta, siksi epäilys..
Moottorin alasuojamuovi lähti samalla myös roskiin, aika riekaleina se jo oli, ja kiinni lähinnä pyhällä hengellä...
Moottorin alasuojamuovi lähti samalla myös roskiin, aika riekaleina se jo oli, ja kiinni lähinnä pyhällä hengellä...
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Sami Jalonen
- Posts: 3129
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Mulla oli kans parilla nippusiteellä ja satunnaisilla ruuveilla Oli tuola yhteistyökumppaneitten tarjouksissa muuten edullisia metallisia panssareita jos et huomannu?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Sami Jalonen
- Posts: 3129
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
http://www.doc-power.com/index.php?page ... 4&sengine=
550e. Halvemmalla saat paremman autoosi tehdyn ohjelman..
550e. Halvemmalla saat paremman autoosi tehdyn ohjelman..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
^ Elämän suuria hetkiä Onnistunut valinta tuottaa vielä suurta mielihyvää jatkossakin, epäonnistunut tuottaa päänvaivaa kun ei suunniteltu paketti ollutkaan mitä piti.
Tänään pitäisi tallissa alkaa katon oleen kuosissa, puuttuu vielä se monimutkaisin osuus eli korotetun katon kohta ja toinen reuna sen vierestä. Toi korotus on jo ennakolta mielenkiintosta hommaa, 3,6m korkeutta ettei tikapuut oikein tahdo riittää ja sitten pitäis vielä ruuvailla ja asetella isoa levyä paikolleen jne. Onneks on ehjiä levyjä ettei oo mitään sähköjä tai muuta kikkailtavaa.
Tänään pitäisi tallissa alkaa katon oleen kuosissa, puuttuu vielä se monimutkaisin osuus eli korotetun katon kohta ja toinen reuna sen vierestä. Toi korotus on jo ennakolta mielenkiintosta hommaa, 3,6m korkeutta ettei tikapuut oikein tahdo riittää ja sitten pitäis vielä ruuvailla ja asetella isoa levyä paikolleen jne. Onneks on ehjiä levyjä ettei oo mitään sähköjä tai muuta kikkailtavaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Meillä taitaa olla sama läskikauppaosoners wrote:Nyt on grilli hoonattu. Täytyy käydä ensi viikolla juvanmalmilta hakee kunnon läskit tirisemään. Harmi ettei ole viikonloppusin auki.
Ps. La 09.00-14.00
- make -
VW Passat variant 2.0 96kW 2003
VW TYP-1 1300 1969
VW Passat variant 2.0 96kW 2003
VW TYP-1 1300 1969
Päivän rojekti on viedä säkillinen kolikoita pankkiin ja viedä pahimmillaan juoksut päällä oleva koira lenkille, ja siis lähinnä etsimään sitä sopivaa paikkaa minne voisi ulosteet päästää, ilmeisesti lähimmältä neliökilometriltä ei sopivantuoksuista lumikasaa löydy
Sielun ja ruumiin hoitoassistentti.
- Pasi Häkli
- Posts: 5784
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Tallissa katto melkein valmis, korotuksen "seinä" levyt vielä uupuu mutta ne ei ainakaan äkkiseltään ole kovin vaativat laitettavat.
On toi aika keikkumista kun 3,6 metriin nostetaan 2,5x1,2m kipsilevy tommosella (rimpula) nostimella. Ja sit kiivetään (työsuojelun vaatimukset täyttävillä?) tikapuilla perään ruuvaileen kiinni
Kaikkein vaativin levytysosuus oli ~30 asteen kulmassa oleva luiska tossa korotuksessa. Nostimessa kun ei se levytaso taipunutkaan toisessa suunnassa riittävästi vaan piti laittaa apulevy kipsin alle ja nostaa "väärinpäin" että sai levyn kattoon kiinni koko leveydeltään.
Kukahan ton katon jaksais maalata, melkonen urakka siinä kun tikkailla joutuu tekeen...
Edit: postiin hakeen vahapakkaus että saa kesävanteisiin vahan, sit vois poiketa rengasliikkeessä asennuksessa.
On toi aika keikkumista kun 3,6 metriin nostetaan 2,5x1,2m kipsilevy tommosella (rimpula) nostimella. Ja sit kiivetään (työsuojelun vaatimukset täyttävillä?) tikapuilla perään ruuvaileen kiinni
Kaikkein vaativin levytysosuus oli ~30 asteen kulmassa oleva luiska tossa korotuksessa. Nostimessa kun ei se levytaso taipunutkaan toisessa suunnassa riittävästi vaan piti laittaa apulevy kipsin alle ja nostaa "väärinpäin" että sai levyn kattoon kiinni koko leveydeltään.
Kukahan ton katon jaksais maalata, melkonen urakka siinä kun tikkailla joutuu tekeen...
Edit: postiin hakeen vahapakkaus että saa kesävanteisiin vahan, sit vois poiketa rengasliikkeessä asennuksessa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Katto tulikin valmiiksi, ja maalausta aloteltu ruuvin kannoista ja levyjen saumoista sutien. Aika hommaa toi korotuksen kanssa kekkulointi kun tikapuut on mitkä on
Ja kesävanteetkin sain vahattua, Colliniten Double Coat pintaan. Aika helppo vaha mutta levitystä vaikea seurata kun ei oikein erotu, kiillotus taas nopsa homma. On kyllä niin muodokkaat vanteet ettei taida montaa kertaa tulla pestyksi kesän aikana, toivottavasti vahaus auttaa ettei niin tartu liat.
Ja kesävanteetkin sain vahattua, Colliniten Double Coat pintaan. Aika helppo vaha mutta levitystä vaikea seurata kun ei oikein erotu, kiillotus taas nopsa homma. On kyllä niin muodokkaat vanteet ettei taida montaa kertaa tulla pestyksi kesän aikana, toivottavasti vahaus auttaa ettei niin tartu liat.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3400
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
- Pasi Häkli
- Posts: 5784
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Aikaa varailin ensi viikon loppupuolelle Oulusta tummennuksia varten.
Luultavasti 15-20% tulee laitettua. 3M:n kalvot tulee.
Vanteita Passattiin ja kakkosautoa katellut kun rupeaa yhdellä autolla liikkuminen olemaan jo sen verta haasteellista.
Töiden puolesta pakko laittaa...
Luultavasti 15-20% tulee laitettua. 3M:n kalvot tulee.
Vanteita Passattiin ja kakkosautoa katellut kun rupeaa yhdellä autolla liikkuminen olemaan jo sen verta haasteellista.
Töiden puolesta pakko laittaa...
- Volkkaristi,kaiken testaamisen jälkeenkin-
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Xenonit ostin tänään ja alustaan minkälie suojakumin.. Se tuo katsastusmies vängällä halusi kun ei muuta löytänyt sen vaihdettavan. Eikä ollut ees pahan näkönen..
Ei ois pitäny tuulettaa että on jo viime huollosta valmiina jarru, iskari, päästötestit jotka meni ok läpitte.
Sitten sitä vasta lampulla tuijoteltiinki Ei siinä oonpa kuullut parilta muultakin hiukan jo ihmettelyjä.
Taidan vaihtaa vanhaan tuttuun katsastus paikkaan. Ei tämä nyt loppujen lopuksi ollutkaan kovin halpaa tämä firman vaihto.
Ei ois pitäny tuulettaa että on jo viime huollosta valmiina jarru, iskari, päästötestit jotka meni ok läpitte.
Sitten sitä vasta lampulla tuijoteltiinki Ei siinä oonpa kuullut parilta muultakin hiukan jo ihmettelyjä.
Taidan vaihtaa vanhaan tuttuun katsastus paikkaan. Ei tämä nyt loppujen lopuksi ollutkaan kovin halpaa tämä firman vaihto.
- Volkkaristi,kaiken testaamisen jälkeenkin-
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Kesäpallojen hakua myöskin. Yhdet löytyi mutta matti myöhänen olin tällä kertaa..
Valoja meinasin vielä lisätä. Saa nährä että onko tehoa tarpeeksi jos laittaisi lisävaloihin vielä xenonit ja niiden alle toiset 2x lisävalot Lisävirtaa pitänee kehittää jo tälle viritelmälle..
Valoja meinasin vielä lisätä. Saa nährä että onko tehoa tarpeeksi jos laittaisi lisävaloihin vielä xenonit ja niiden alle toiset 2x lisävalot Lisävirtaa pitänee kehittää jo tälle viritelmälle..
- Volkkaristi,kaiken testaamisen jälkeenkin-
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Tuli eilen pestyä auto pitkästä aikaa, pakko oli kun oli niin suolakurassa joka puolelta, ja heti kotia ajettua oli melkeen samannäköiset kyljet kuin ennen pesua
Tänään tossa kyykin auton edessä, nii huomasin että kuskin puolella siinä etupuskurin alaritilässä ei ole mitään aukkoja, pelkät rivat vaan siinä läpykässä, kuulusko siinä olla, ku eikös cooleri oo just siinä kohtaa? apparin puolella kuitenki on avonainen se ritilä..
Tänään tossa kyykin auton edessä, nii huomasin että kuskin puolella siinä etupuskurin alaritilässä ei ole mitään aukkoja, pelkät rivat vaan siinä läpykässä, kuulusko siinä olla, ku eikös cooleri oo just siinä kohtaa? apparin puolella kuitenki on avonainen se ritilä..
Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
Kyl siellä kuskin puolella juu pitäis välijäähyn majailla Ja joo, kuuluis olla aukkoa kyllä että ilma virtaa.1st wrote:... nii huomasin että kuskin puolella siinä etupuskurin alaritilässä ei ole mitään aukkoja, pelkät rivat vaan siinä läpykässä, kuulusko siinä olla, ku eikös cooleri oo just siinä kohtaa? apparin puolella kuitenki on avonainen se ritilä..
Kaveri just osti omaansa uuden ritilän kun Defa vei veronsa ja kiros ettei saanu Laakkoselta kun aukollista versioo vaikka umpinaisen olis halunnu. 2.0 vaparikoneinen niin ei tarttis olla auki mutta ny on.
Viime päivien projektina ollu tallin rakentelua ja kotona muuttoa, lapset sai vihdoin omat huoneet ja sehän tarkottaa kolmen huoneen uudelleen kalustamista ja huonekalujen roudaaminen kypsymiseen asti. Eikä ees tarvinnu mitenkään kauheesti miettiä että mitä laittas mihinkin kun oli valmiit suunnitelmat. Maanantaina tulee vielä uudet vaatekaapit ja yks pistorasia pitää johdottaa että saa ATK-osaston taas virtoihin ilman jatkoroikkaa.
Ja lisänän sitten vielä anopin asunnon tyhjennys ja sen kaluston lajittelu ja roudaus. *Puuh* Onpahan taas muutettu pariksi vuodeksi.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Paljonkohan tuo avonainen läpyskä laakkosella maksanee, ei oo sumareita, nii ei niittenkään aukkoa tarvii olla. Talvella tuo lienee sama vaikka on ummessa, mut kesällä varmaan paremmin virtais ilma coolerille jos ois aukiAjH wrote: Kyl siellä kuskin puolella juu pitäis välijäähyn majailla Ja joo, kuuluis olla aukkoa kyllä että ilma virtaa.
Kaveri just osti omaansa uuden ritilän kun Defa vei veronsa ja kiros ettei saanu Laakkoselta kun aukollista versioo vaikka umpinaisen olis halunnu. 2.0 vaparikoneinen niin ei tarttis olla auki mutta ny on.
Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
^ Juu ei se kallis ollut vaikka vois luullakkin. Oliskohan kaveri puhunu 30 euron sijotuksesta noin tasolla. Tänään sitä näinkin ja se nauro että ristiin menee nämäki, mutta pähkäiltiin siinä että olisko 1st autoon vaihdettu jossain välissä uus osa rikkoutuneen tilalle ja tommonen ollu hyllyssä?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Nii osaahan se olla niinkin, jos on tippunu tai särkyny alkuperänen. Pitänee keväämmällä käydä laakkoselta kyselemäs aukollista mallia, tuo umpinainenhan voi olla talvikäytössä hyväkin, ei saa liian kylmää jäähdytysilmaa cooleriAjH wrote:...mutta pähkäiltiin siinä että olisko 1st autoon vaihdettu jossain välissä uus osa rikkoutuneen tilalle ja tommonen ollu hyllyssä?
Ford '05
Kupla '72
Kupla '72
- Riku Korpela
- Posts: 292
- Joined: 17.12.2008 21:32
- Location: Seinäjoki
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3400
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Vanteita vanteita vanteita
Gakkis projektia vähä tuodaan ilmoille tässä vanne valintaa
Gakkis projektia vähä tuodaan ilmoille tässä vanne valintaa
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
- Riku Korpela
- Posts: 292
- Joined: 17.12.2008 21:32
- Location: Seinäjoki
- Pasi Häkli
- Posts: 5784
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
^^ Hienot on kyllä. Tohon joku tosi matala rengas ja ihan tonttiin Muutenkin jotenkin perverssillä tapaa hyvän värinen toi kakkis.
Omana projektina kävin katolla putsaamassa rännit, jotta vesi virtais vähän paremmin ja oikeaan paikkaan.
Samalla tuli tiputettua lumet katolta, kyllä sitä siellä sit olikin, eikä enää ollut kovin kevyttä tavaraa...
Omana projektina kävin katolla putsaamassa rännit, jotta vesi virtais vähän paremmin ja oikeaan paikkaan.
Samalla tuli tiputettua lumet katolta, kyllä sitä siellä sit olikin, eikä enää ollut kovin kevyttä tavaraa...
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007