No nyt sitten ~3kk myöhemmin sama ilmiö tapahtui. Ajoin tankille, päästelin tankin täyteen dieseliä ja kun laittoi virrat päälle, niin mitäs hittoa? Mittari ei noussut mihinkään, kuului piippaus ja alhaisen löpön merkkivalo paloi. Käänsin virrat pois, laitoin takaisin, ei auttanut. No en sitä ehtinyt jäädä ihmettelemään joten lähdin ajamaan. No mittari alkoi pikku hiljaa toeta ja nousi hitaasti puoleen väliin, valo ei sammunut. Sitten kun virrat oli ollut pois jonkin aikaan, niin mittari näytti, että tankki on täynnä, mutta valo palaa edelleen.
Akun kenkää en ole vielä irroittelut, kun olen odotellut josko se siitä ymmärtäisi sammua. Eli oliko koho nyt sitten jumissa ja ei noussut sen takia löpön taso heti? Mikä tuon merkkivalon palamisen aiheuttaa? Onko anturilla maadoitus vikaa tjsp.? Onko paha rasti päästä anturiin käsiksi?
E: Mjaahas. N. 130km ajelun jälkeen valo päätti ihan itsekseen sammua. Jään kauhulla odottamaan seuraavaa insidenssiä
