T4 koppasten liukuovien vaihtokelpoisuus?

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Post Reply
User avatar
Patse
Posts: 435
Joined: 6.1.2009 17:35

T4 koppasten liukuovien vaihtokelpoisuus?

Post by Patse »

kuten jo otsikossa - T4 koppasten liukuovien vaihtokelpoisuus.......

esim pätkä malli vm 97 - sopiiko liukuovi pitkään vm 99 malliseen? kuvittelisin sopivan..?


Mulla on omassa laatikossa vaan hiukan reilulla kitillä rakennettu ovi josta on kititkin hiukan vetäytyny joten on hurjan näkönen "väärässä" valossa ja tossa myyntipalstalla on 97vm ilmesesti pätkämallin postiauto jossa olis ikkunakin boonuksena ja mulla on vielä kesälomat päällänsä joten vois jopa joutessaan hakee ja maalata oikeeseen väriin.. hieman on kaukana hyötyyn nähden, mutta luulisin hinnan olevan sovittavissa ja kun kesäloma menossa niin ei vitunkaan väliä mitä touhuu.. :)
Transporter 2,5tdi vm99
User avatar
Patse
Posts: 435
Joined: 6.1.2009 17:35

Re: T4 koppasten liukuovien vaihtokelpoisuus?

Post by Patse »

Ymmärtäisin että ovi sopis kuten järki-ihminen ilman kyselyjä kai päätteleekin :) , mutta tänään kun kysyin että onko ovea vielä niin oli jo tuo liukuovi myyty/varattu . Pohdin projektin järkevyyttä liian kauan. Mulla ei tää liukuoven vaihto ikkunalliseen/parempaan aihioon vissiin ikinä järkirahalla tuu onnistumaan..

ot.
jos jollain sattuu olemaan suht suora peltistä ikkunallista oikeanpuolen liukuovea järkihinnalla myynnissä niin saa heittää yv. järkihinta on mulle alle 100e. kun en pakosta tartte. Ehjä ikkuna + suht lommoton/suht ruosteeton. oven väri on yhdentekevä.



mä en oikeestaan tiiä palveleeko tää topikki ketään enää niin ylläpito voi tän koko aiheen halutessaan poistaakkin. itse en kai pysty turhiakaan kysymyksiä poistamaan..
Transporter 2,5tdi vm99
Post Reply