kuumaa
kuumaa
Auto on 2003 passatti 1.8t. Sain jokuaika sitten vaihdettua termostaatin ja nyt tulee jopa liian kuuma, tuntuu että lämmitin ei reagoi vaikka laittaa lämpöjä pienemmälle ellei laita LO asentoon jolloin tulee kylmää. Mistähän kannattais lähtee vikaa metsästämään? 

- Pasi Häkli
Re: kuumaa
Oletan, että kyseessä on climatronic niin ehdottaisin sille perussäätöä. Samalla kannattaa lukea vikamuistit.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
climatronic hyvinkin, mites semmonen säätö tehdään vai onko korjaamo keikka edessä?
- Pasi Häkli
Joko vcds tai sitten korjaamokeikka. Joku joskus muistaakseni mainitsi että jotenkin sillä climan paneelillakin pystyisi itse sen perussäädön tekemään, mutta en muista enää. Googlaa jos löytys.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Tämmöset ohjeet olen jostain tuonne mun Haynes-kirjan takasivulle kopsannut.. Kokeillut en ole kun ei ole ko vekotintakaan.
Perussäätö: Virta pois, ECON ja sisäilmankiertonapit pohjaan, virta päälle ja napit pohjassa ainakin pari sekuntia. Sitten pitäisi climan näytössä kaikki segmentit vilkkumaan ja ajelemaan läppämoottoreita edestakaisin. Sitten se palaa normaaliin moodiin.(hope so)
ps. kerro toimiko ?
Edit: Täällä ainakin on diy ohjeet vianhakuun: http://pics.tdiclub.com/data/517/Climat ... ostics.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Vilkaisin hätäseen linkin ohjetta ja selvisi että tuon mun antaman suom. kielisen lyhyen ohjeen jälkeen laite jää „Internal Error Memory Mode“ tilaan josta pääsee pois painamalla ECON nappia.
Perussäätö: Virta pois, ECON ja sisäilmankiertonapit pohjaan, virta päälle ja napit pohjassa ainakin pari sekuntia. Sitten pitäisi climan näytössä kaikki segmentit vilkkumaan ja ajelemaan läppämoottoreita edestakaisin. Sitten se palaa normaaliin moodiin.(hope so)
ps. kerro toimiko ?
Edit: Täällä ainakin on diy ohjeet vianhakuun: http://pics.tdiclub.com/data/517/Climat ... ostics.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Vilkaisin hätäseen linkin ohjetta ja selvisi että tuon mun antaman suom. kielisen lyhyen ohjeen jälkeen laite jää „Internal Error Memory Mode“ tilaan josta pääsee pois painamalla ECON nappia.
pitääpä huomenna kokeilla, kerron sitten mitä räjähti 

kokeilin tuota ehdottamaasi juttua, kaikki segmentit rävähti ruudulle ja se ajoi jonkun ohjelman läpi, lopuksi tuli ruutuun koodit 444 00 eli ilmeisesti ei vikaa. ei kyllä auttanut yllä mainittuun ongelmaan tai sitten en osaa käyttää climaroniccia
löysin vielä yhden jutun ronicista, kun painaa puhallin <--, kuumempaa (eli punanen) ,econ, tulee yhdeksän astekkoinen joku systeemi mitä voi säätää. kaikki muut arvot nolla paitsi ysi joka on 87. mistäköhän on kysymys?