Olen tehny sellasen huomion, et jos haluaa vaihtaa autoliikkeessä tuunatun auton niin tarttis olla aina orkkis osat mukana! Melkeimpä maksaa enemmän vakio kuntosena!! Ellei ole sellanen liike, kuten Treen Rinta-Jouppi, joka ehkä arvostaakin laitettuja autoja
Useammassa liikkeessä oon käyny ja kaikille yhteistä on ensimmäinen kysymys... Onko orkkis osat tallella? Kyllähän ton toisaalta ymmärtääkin, mutta tarttee varmaan myydä toi kiesi sit ihan yksityisillä markkinoilla.
Tuunattu auto ei kelpaa!
Tuunattu auto ei kelpaa!
IV Golf -03 PWD
ASZ
ASZ
Joo samaan kysymykseen törmäsin itsekin lahden rjoupilla... Ei sen luulis olevan hirveä muutos jos on laitettu esim. orkkista hienommat takavalot tai pientä lippaa eteen ja taakse ym. päin vastoin...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Se on tietty, ku useat vanhemman luokan yleisöstä ei perusta tälle auton laitolle ollenkaan... Onneksi tuli säästettyä noi vakiovalot, maski ja jouset, et kyllä tosta vielä melko vakion saa (ken niin haluaa?????).
Se on kyl taivaan tosi, et minun toimesta ei jousia ruveta vaihtamaan! Jos ei kelpaa niin ottajia varmaankin riittää...
Se on kyl taivaan tosi, et minun toimesta ei jousia ruveta vaihtamaan! Jos ei kelpaa niin ottajia varmaankin riittää...
IV Golf -03 PWD
ASZ
ASZ
Se on kyllä totta! Itekkin autoja työkseni fiksanneena voi kyl sanoo, et ihmiset ei aina välitä autoistaan yhtään! Parivuotta vanhoja kärryjä kun putsas niin ei ikää uskonu muutaku rekkarista! Koskaan ei oltu imuroitu ja pestykkin vaan syksyllä ja keväällä
Kortti pois tollasilta
Kortti pois tollasilta
IV Golf -03 PWD
ASZ
ASZ