Varokaa...
- LarsRiedel
Varokaa...
Varoituksen sana on varmaan paikallaan. Kuopion aluella liikuskelee viininpunainen VW Transport, jossa tummenetut lasit. SE NAPPAA KUVAN AIKA HUOMAAMATTOMASTI. Nimimerkillä Kallansillalla välähti!!!! Taitaa olla sakkolappu tulossa, prkl.
Volkswagen Passat Variant Highline -01 1,9 TDI Tiptronic
Toyota Corolla Verso -05 2,2 D4D
Toyota Corolla Verso -05 2,2 D4D
Välillä oon nähnyt sellasia omituisia ja erikoisesti tuunattuja, oikein kaksivärimaalauksella, sellasia sinivalkosia autoja, joissa on kummallinen vilkkuva spoilerikin katolla. Hassun näkösiä kun laittavat autoihinsa spoilereita tuollasiin paikkoihin. Sit ne on vielä joskus tien päälle jalkautuneet haalareissaan ja leluvöineen ja tarjoavat mehua pillistä, mutta en mä sieltä ole ikinä saanut mitään. Lopuksi aina vain toivottavat hyvää matkaa.
Re: Varokaa...
oon pistänyt ite paremmaksi tällä viikolla välähti kallansilloilla ja viime viikolla vänärille mennessä motokatin risteyksessä. Mitähän hauskaa postisetä minulle tuo prklLarsRiedel wrote:Varoituksen sana on varmaan paikallaan. Kuopion aluella liikuskelee viininpunainen VW Transport, jossa tummenetut lasit. SE NAPPAA KUVAN AIKA HUOMAAMATTOMASTI. Nimimerkillä Kallansillalla välähti!!!! Taitaa olla sakkolappu tulossa, prkl.
Kyllä pitää olla HULLU!!
Jos ne vaan kerää kuvia hienoista autoista johonkin uuteen tuning lehteen? Siinä mielessä pätevä selitys koska mun tuunaamattomasta autosta ei kukaan räpsi kuvia
Ilmeisesti heidän käyttämä rahankeruu on tuottanut tulosta kun klubin uusimmat autot on varustettu alumiinivanteilla entisten peltivanteiden sijaan.
Ilmeisesti heidän käyttämä rahankeruu on tuottanut tulosta kun klubin uusimmat autot on varustettu alumiinivanteilla entisten peltivanteiden sijaan.
kuopiossa kanssa Octavia rs tummennetuilla laseilla ja thyyning putkenpäällä . Maskin takana punalyhty
Pistetään nyt muitakin Kuopiossa pyöriviä autoja joita kannatta varoa
hopeinen skoda SSG-337, valk variant golf XEG-128, sin mondeo UIS-690, valk vectra CEO-112, sin variant golf YEL-274
tässäpä muutamia ja vielähän niitä muitakin löytyy.
Pistetään nyt muitakin Kuopiossa pyöriviä autoja joita kannatta varoa
hopeinen skoda SSG-337, valk variant golf XEG-128, sin mondeo UIS-690, valk vectra CEO-112, sin variant golf YEL-274
tässäpä muutamia ja vielähän niitä muitakin löytyy.
Kyllä pitää olla HULLU!!
-
Eix se mene niin et kun pitää vauhdin kohdillaan ni kukaan ei halua ottaa kärrystä minkäälaisia muistoja... (on ollu 2 kertaa kortti hyllyllä) Tosin kummallakin kerralla ovat pysäyttäneet ihan realiaikaisesti ja ihmetelleet et kuka per**le siinä on kaasuttelemassa Lisäksi ovat pyytäneet jopa nimmaria, ilmeisesti olen ollut silloin suuri julkkis, ku yleensä kukaan ei puutu mun menemisiin/tulemisiin millään tavalla
yksinkertainen mut oon pärjänny