Golf III TDi variant 81kw

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
mkaskine

Golf III TDi variant 81kw

Post by mkaskine »

Ei kenelläkään satu olemaan vastaava autoa kuin tuo mistä varmuus että ei ole lastua koneessa?
Kun tuo meikäläisen kappale tuntuu suhteellisen pirteeltä 81Kw passatin jälkeen ja nyt herää epäilys että onko golffi lastutettu vai ei.....?

Eli jos jollain vastaava on tai tietää mitä kiihtyvyys pitäisi olla jollain vaihteella nopeudesta a->b niin olis ihan kiva, sais hiukan verrattua että valehteleeko perstuntuma vai ei..
VW Golf III GT TDI +81kw, Garrett 1749va, PP502, Evry....
Tero Häkli

Post by Tero Häkli »

eikös se oo kevyempi mitä passatti.. se tekee heti paljo, ja voit sä kattoo vaikka vag-comilla jos jostain saat käsiis vaikka että mikä iq on... evrymodin näkee siitä ainakin... tai jos on hammermodia käytetty ;) sen yleensä kyllä näkee jos/kun yleensä avataan ilman kunnon avainta se keltasella maalattu pultti pumpun päällä. jos pääset kattomaan vag-comilla iq:n niin pitäs vakiona olla yli 4.... jos alle niin säädettu luultavimmin... koita ny tosta mun selityksestä sit saada jotai selvää :D
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
JukkaA
VCF Member

Post by JukkaA »

Lastun näkee vag-comilla maffin pyynnistä. Vakiossa 66kW:ssa tais olla pyynti jotain 800, joten 81kw jonkinverran enemmän. Lastutettu pyytää sen n. 1200.
SamiK

Post by SamiK »

Miten hyvin se kiihtyy? Mulla menee passatti 81kW pelkällä lastulla sen 60-120 välin kolmosella vedätettynä 8,8-9s aikoihin kun olen tuossa jonkun kerran kokeillut. V6 TDI audi tai v70 D5 se vaan polttelee kovasti. 8)
Audi A4 Avant Quattro Blackline -03
VW Passat Variant TDI -96 "työpaku"
BMW 316i -95
Post Reply