VW Passat 3B -97 Korisarja
VW Passat 3B -97 Korisarja
Olis suunnitelmissa laittaa otsikossa mainittu passatti uuteen uskoon vaihtamalla mm. korisarja....
Onko kellään tietoa mistä sais parhaimmat ja näyttävimmän korisarjan 3B passattiinn???
Toinen mitä olen hakenut on tuplaulostulot....onko saatavilla jollakin vai pitääkö itse teettää ??
Onko kellään tietoa mistä sais parhaimmat ja näyttävimmän korisarjan 3B passattiinn???
Toinen mitä olen hakenut on tuplaulostulot....onko saatavilla jollakin vai pitääkö itse teettää ??
VW Passat variant Highline -04 1.8T
Se on ainakin komea satsi mikä on johki Audi A4 sedaniinkin laitettu, saa myös Passattiin. Getarissa kyseinen Audi esitelty ja oli myös ACSsä getarin osastolla aikanaan. Mallia en muista mutta joku Sakemannivalmiste se on. Laadusta taas ei tiedä mutta eiköhän noissa käytännössä pidä varautua vähintään viimeistelyyn tai kovempaankin sovittamiseen.
Ulkonäköhän sinänsä on luonnollisesti jokaisen oma asia, aika hirveitäkin virityksiä on ja joku nekin on tehnyt, tuskin vahingossa syntynyt.
Tuplaulostuloja saa 4motioniin, mutta ne ei suoraan käy etuvetosen alle kun siellä taka-akselin suunnalla on eri palikat mitä nelikossa. Eli käytännössä teettämällä helpoiten ja luultavasti parhaimmat. Varmaan jotain valmiita sarjoja kyllä löytyy. Google alle vaan ja Passat tuning tai Passat auspuffanlage esimerkiksi.
Ulkonäköhän sinänsä on luonnollisesti jokaisen oma asia, aika hirveitäkin virityksiä on ja joku nekin on tehnyt, tuskin vahingossa syntynyt.
Tuplaulostuloja saa 4motioniin, mutta ne ei suoraan käy etuvetosen alle kun siellä taka-akselin suunnalla on eri palikat mitä nelikossa. Eli käytännössä teettämällä helpoiten ja luultavasti parhaimmat. Varmaan jotain valmiita sarjoja kyllä löytyy. Google alle vaan ja Passat tuning tai Passat auspuffanlage esimerkiksi.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Jos hiukan hillitympää hakee, tämä Votexin etuhelma on <3.
Sivuille ja perään pitää keksiä sitten vaan jotakin.
Sivuille ja perään pitää keksiä sitten vaan jotakin.
S3SP Oettinger, 500 Abarth Novitec- http://www.slamit.net
Juu työ Votexin etuhelma on jo mielessä käynytkin...ja jotain "hillittyä" tuninkia olen meinannut, että ei ihan liiallisuuksiin mentäis
Noita etuhelmoja tuntuu löytyvän suht hyvin, mutta takapuskuria/helmoja ei näytä paljoa olevan markkinoilla, ainakaan itse en ole kuin pari löytänyt.
Noita etuhelmoja tuntuu löytyvän suht hyvin, mutta takapuskuria/helmoja ei näytä paljoa olevan markkinoilla, ainakaan itse en ole kuin pari löytänyt.
- Pasi Häkli
No sivuhelmoista Lesterin tuotosta ei pysty kyllä rumana pitämään.
Takahelmat ovat tosiaan farkkuun kiven alla, mutta kyllä joitan sentään on surffatessa näkynyt eli etsintää vaan.
Takahelmat ovat tosiaan farkkuun kiven alla, mutta kyllä joitan sentään on surffatessa näkynyt eli etsintää vaan.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Sami Jalonen
Mistä muuten nuo hommasit? Oon tolla votexilla yrittäny guuklee, mutten ole löytänyt..RKoo wrote:Vanhassa autossa oli Votexin helmat, mut ei nekään hirveen hienot ole...
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Yep. Votexia löytää asiansa osaavan VW:n varaosatiskin kautta. Ebaysta satunnaisesti, tai jostain joka toimittaa orkkisosia saksasta. Ja maksaavat ihan kiitettävästi. Ovat toki todella laadukasta OEM istuvaa muoviosaa, eikä mitää kusilaitupaskaa.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
- Sami Jalonen
Sillä just et olis helppo asentaa.. Mutten löytäny vaan mistään. Täytyy käydä marmorilta kyselee
Muista istua siihen jakkaralle, ennenku kysyt hinnat. Käypäs sit päivittämässä muuten vaikka tähän topiciin, että mitä nykyisin Passatin osista pyytävät.Sami wrote:Sillä just et olis helppo asentaa.. Mutten löytäny vaan mistään. Täytyy käydä marmorilta kyselee
Uncle Hank Fan Club
- Sami Jalonen
Jeps, käyn maanantaina siel.
Luultavasti sit tipun kumminki siit jakkaralta
Luultavasti sit tipun kumminki siit jakkaralta
- Sami Jalonen
Etulippa:609-701€, kolme eri vaihtoehtoa.
Helmat:675€
Takahelma:404€
Sano et noista sais jonku 10% pois hinnasta.
Helmat:675€
Takahelma:404€
Sano et noista sais jonku 10% pois hinnasta.
- Sami Jalonen
Laitoin kaikkia kaksin kappalein tilaukseen, jos sattuu menee vaik rikki
Täytyy varmaan itte vääntää ni halval saa.
Täytyy varmaan itte vääntää ni halval saa.
- Sami Jalonen
^^Oon tuol projektiosiossa käyny kuolaamassa tota sun vanhaa pasaatia
- Sami Jalonen
Tuokohan kukaan tota RDX racedesigniä suomeen?
Toi etupuskuri on must aika magee, siihen seuraks vaikka Dietrichin hillityt helmat ja takapuskin... Farkku passatin väriks mustan ja kromii kehiin, niin vois olla aika blingi auto (ainiin munhan piti pitää mun oman auton ulkonäkö alkuperäishenkisenä...)
Toi etupuskuri on must aika magee, siihen seuraks vaikka Dietrichin hillityt helmat ja takapuskin... Farkku passatin väriks mustan ja kromii kehiin, niin vois olla aika blingi auto (ainiin munhan piti pitää mun oman auton ulkonäkö alkuperäishenkisenä...)
Noniin elikkä kiitän kaikki vastauksista ja avusta
Viimeiset päätökset on tehty ja auto rupee saamaan uutta ilmettä niin ulkopuolelta kuin sisältä
Sivulmoiksi jäävät alkuperäiset jotka maalaataan vain korinväriin.
Eteen tulee tämä Votex etuhelma:
http://www.slamit.net/images/vtex_passat.jpg
Taakse tulee Oettingerin takahelma:
http://www.slamit.net/images/3456.jpeg
Takaspoileri myös mahdollisesti mutta varmaksi ei ole sitä vielä todettu, mutta vaihtoehtona on:
http://www.slamit.net/images/3465.jpeg
Kun helmasarja paikallaan auto joutanee maalaukseen. Värivaihtoehdoiksi on laitettu: Metallihohto sininen tai musta.
Vanteiksi on yksi vaihtoehto:
http://www.kiiltovaunu.org/kuvat/league_lg241_20.jpg
...ja ulkopuolen jälkeen alotellaan sisustaa laittelemaan....
Ensimmäiseksi auto viedään helsinkiin KXD-Verhoomoon jossa auto verhoillaan täysin uusiksi sisältä kauttaaltaan.
Verhouksen jälkeen uupuu hifit, joista vielä ei ole varmaa päätetty mitä hommataan, nähtäväksi siis jää, mutta sen voin vain luvata, että taatusti tulee kuulumaan ja näytöistä näkymään.
Tulevaisuudessa auto tullaan melko varmaankin näkemään esittelyissä ja tuning-tapahtumissa, ehkä myös Tuning lehdissä.
Viimeiset päätökset on tehty ja auto rupee saamaan uutta ilmettä niin ulkopuolelta kuin sisältä
Sivulmoiksi jäävät alkuperäiset jotka maalaataan vain korinväriin.
Eteen tulee tämä Votex etuhelma:
http://www.slamit.net/images/vtex_passat.jpg
Taakse tulee Oettingerin takahelma:
http://www.slamit.net/images/3456.jpeg
Takaspoileri myös mahdollisesti mutta varmaksi ei ole sitä vielä todettu, mutta vaihtoehtona on:
http://www.slamit.net/images/3465.jpeg
Kun helmasarja paikallaan auto joutanee maalaukseen. Värivaihtoehdoiksi on laitettu: Metallihohto sininen tai musta.
Vanteiksi on yksi vaihtoehto:
http://www.kiiltovaunu.org/kuvat/league_lg241_20.jpg
...ja ulkopuolen jälkeen alotellaan sisustaa laittelemaan....
Ensimmäiseksi auto viedään helsinkiin KXD-Verhoomoon jossa auto verhoillaan täysin uusiksi sisältä kauttaaltaan.
Verhouksen jälkeen uupuu hifit, joista vielä ei ole varmaa päätetty mitä hommataan, nähtäväksi siis jää, mutta sen voin vain luvata, että taatusti tulee kuulumaan ja näytöistä näkymään.
Tulevaisuudessa auto tullaan melko varmaankin näkemään esittelyissä ja tuning-tapahtumissa, ehkä myös Tuning lehdissä.
Last edited by Riku on 2.2.2008 19:19, edited 1 time in total.
Mulla ei maksanu puoliakaan tosta ja verhoiltiin penkit, sekä ovipahvit. Nahassa tosin hieman säästeltiin, mutta sitäkin laitettiin...DjRiku wrote:kips wrote:Minkä moisilla materiaaleilla toi verhoillaan?? Jos saan udella...
Ja jos uskallat/haluat kertoa ton lystin hintaa...?? Itekki haaveillut samasta.
Itselleni tulee suurin osa nahasta, lystin hinta on 1850€ minun autollani
Saisitko laitettua sisustasta muutaman kuvan tänne topikkii taikka suoraan mun mailiin rikuantt1@luukku.com. Katsoisin hiukan miltä tulee näyttämään sisusta. ...mutta tosin siis itselleni on tulossa täydellinen nahkasisusta, se voi vaikuttaa hiukan hintaanRamirez wrote:Mulla ei maksanu puoliakaan tosta ja verhoiltiin penkit, sekä ovipahvit. Nahassa tosin hieman säästeltiin, mutta sitäkin laitettiin...DjRiku wrote:kips wrote:Minkä moisilla materiaaleilla toi verhoillaan?? Jos saan udella...
Ja jos uskallat/haluat kertoa ton lystin hintaa...?? Itekki haaveillut samasta.
Ei oo mitään kuvasivua minne laittaisin, mutta tossa huono kuva. Rypyt jotenkin näkyy kuvissa paremmin kun luonnossa koska salamavalo korostaa niitä ja sitten toi kankaan värisävy on vääristynyt kuvassa, luonnossa se on punaisempi. Uskon että toi verhoilija mikä teki mulle tekee SELVÄSTI halvemmalla vaikka ois kaikki aitoa nahkaa. Eli jos kiinnostaa niin voin pistää yv:llä sen yhteystiedot.DjRiku wrote:Saisitko laitettua sisustasta muutaman kuvan tänne topikkii taikka suoraan mun mailiin rikuantt1@luukku.com. Katsoisin hiukan miltä tulee näyttämään sisusta. ...mutta tosin siis itselleni on tulossa täydellinen nahkasisusta, se voi vaikuttaa hiukan hintaanRamirez wrote:Mulla ei maksanu puoliakaan tosta ja verhoiltiin penkit, sekä ovipahvit. Nahassa tosin hieman säästeltiin, mutta sitäkin laitettiin...DjRiku wrote: