Olen yrittänyt etsiä netistä kauppoja, joissa olisi myynnissä sporttiputkia.
Ainoastaan yhden löysin, mutta hinta melkein 1000e.
Pelkät feikki putkenpäätkin riittäisi, mutta mahtaakohan niitä olla kun putken loppuosa on hassun mallinen kaartuessaan alaspäin?
Mistä Passat 2.8 V6 4motioniin sporttiputki?
- Mika Viinikka
Voihan niiden alkuperäisten putken päiden päälle laittaa rosteripäälliset. Jostain putkiliikkeestä käy hakemassa pari 90 asteen käyrää semmosta putkea mikä menee juuri siihen alkuperäisen päälle. Sitten vain "heppaa" ne kiinni.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Metsästä sopivat putkenpäät kaupasta, alkuperäiset päät rälläkällä poikki ja takapuskurista leikkaat sopivat palat pois. Lopputuloksesta tulee kyllä tosi hyvä... Mulla on itellä Remuksen päät laitettuna ( ei erota edes että on vain päät vaihdettu)
Kuvia mun autosta löytyy täältä: http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=auto&id=1529
Kuvia mun autosta löytyy täältä: http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=auto&id=1529
Tässähän nämä samat vinkit jo tulikin. Noinhan se tosiaan helpoin on että nykyset pätkät veks ja hitsaamalla uudet omaa silmää miellyttävät kiinni. Ja helmaan sitten kolot sopiville kohdille. Siellähän on (ilmeisesti kaikissa 3B/3BG) alahelmassa myös valmiit kolot leikkausta vaille ihan nurkissa mutta sinne ulostulojen taittelu on hankalahkoa. Ja kolot ovat tuplaleveyttä, eli ihan suoraan niitäkään ei tuohon Timpan malliin saisi tehtyä.
Timppa: Recarot mulle kans heti nyt! Mistähän noita bongaisi paitsi tietysti Ebaystä...
Timppa: Recarot mulle kans heti nyt! Mistähän noita bongaisi paitsi tietysti Ebaystä...
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli