Mistä Passat 2.8 V6 4motioniin sporttiputki?

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Post Reply
anne

Mistä Passat 2.8 V6 4motioniin sporttiputki?

Post by anne »

Olen yrittänyt etsiä netistä kauppoja, joissa olisi myynnissä sporttiputkia.
Ainoastaan yhden löysin, mutta hinta melkein 1000e.
Pelkät feikki putkenpäätkin riittäisi, mutta mahtaakohan niitä olla kun putken loppuosa on hassun mallinen kaartuessaan alaspäin?
Mika Viinikka

Post by Mika Viinikka »

Voihan niiden alkuperäisten putken päiden päälle laittaa rosteripäälliset. Jostain putkiliikkeestä käy hakemassa pari 90 asteen käyrää semmosta putkea mikä menee juuri siihen alkuperäisen päälle. Sitten vain "heppaa" ne kiinni.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
-V-

Post by -V- »

Jos putkenpäät riittää niin tarvikeliikkeistähän niitä saa, etenkin "putkenpäiden mekasta", Biltemasta. Vanhoista se alas kaartuva osa ensin poikki niin lopputuloskin näyttää hyvältä. Toki suorien päiden kanssa voi alahelmakin tarvita muokkausta.
Timppa

Post by Timppa »

Metsästä sopivat putkenpäät kaupasta, alkuperäiset päät rälläkällä poikki ja takapuskurista leikkaat sopivat palat pois. Lopputuloksesta tulee kyllä tosi hyvä... Mulla on itellä Remuksen päät laitettuna ( ei erota edes että on vain päät vaihdettu)
Kuvia mun autosta löytyy täältä: http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=auto&id=1529
anne

Post by anne »

Juuri tuollaiset kun Timpan autossa on, minunkin autoni kaipaa :wink:
Eli taidanpa alkaa keskustelemaan veljeni kanssa tulevasta prokkiksesta :)
AjH

Post by AjH »

Tässähän nämä samat vinkit jo tulikin. Noinhan se tosiaan helpoin on että nykyset pätkät veks ja hitsaamalla uudet omaa silmää miellyttävät kiinni. Ja helmaan sitten kolot sopiville kohdille. Siellähän on (ilmeisesti kaikissa 3B/3BG) alahelmassa myös valmiit kolot leikkausta vaille ihan nurkissa mutta sinne ulostulojen taittelu on hankalahkoa. Ja kolot ovat tuplaleveyttä, eli ihan suoraan niitäkään ei tuohon Timpan malliin saisi tehtyä.

Timppa: Recarot mulle kans heti nyt! 8) Mistähän noita bongaisi paitsi tietysti Ebaystä...
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Juuri tänään oli muuten kolariremontissa tommonen V6 4motion sedani passatti missä näky olevan Remuksen takavaimentimet.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Post Reply