Päivää
Millä keinoin ja mieluiten ehjänä lähtisi irti kojelaudan keskimmäiset ilmasuuttimet? Joku mämmikoura on vääntäny repsikan puoleista rullaa ilmeisesti "yli" suunnitellun liikeradan, koska sieltä on mennyt poikki sellainen pieni tappi, jolla sitten saisi säädeltyä niiden kaihdinten asentoa ja puhallussuuntaa. Ja ilmeisesti ne polttimotkin vaihdetaan niihin pienten symbolien alle irroittamalla se koko kehys tai tuuletushässäkkä....?
Passat 3B kojelaudan ilmaräppänät
- Pasi Häkli
- Pasi Häkli
Siis tarkoitatko autoa jossa ei ole automaatti-ilmastointia vaan ne kolme erillistä säätöpyörää? Jos se on sellanen niin keskimmäinen säädinnuppi irti tonkeilla tms ja sieltä löytyy yksi kappale 1,2w lasikantanen polttimo, joka valaisee myös viereiset säädinpyörät.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
itte oon yhteen vaihtanut ja ne on jotkut lasikannan tapaiset mutta näissä tulee muovinen liitäntäkanta lampun mukana ja muutenkin kannattaa hakea VW:ltä... ei itsellä maksanut paljoa. En entää muista hintaa mutta halvat oli.Tomppa- wrote:onkos muute millaset lamput siellä tuuletin reikien säätövivussa kun kummallakin sivulla palaa mutta keskellä on pimeenä..
ja tartteeko ne hakea vw:ltä?
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Ite ostin kesällä pari pakettia niitä VW:ltä niin hinta tais olla 5€ / pari, eikä muualla tunteneet niitä.
Ei ne oo missään kiinni, vedät pois ja painat takasin.
Pasi --> luulen että kaikissa on, mutta johdot on ehkä tippunu sinne kojelaudan sisään. Itelläki tippu johdot sinne lamppujen vaihdon yhteydessä eikä meinannu enää löytyä vaikka kuinka katteli. Mulla on ollu 3b comfortlinessä sekä 3bg trendlinessä molemmissä johdot siellä mutta polttimot kaikki pimeinä.
Ei ne oo missään kiinni, vedät pois ja painat takasin.
Pasi --> luulen että kaikissa on, mutta johdot on ehkä tippunu sinne kojelaudan sisään. Itelläki tippu johdot sinne lamppujen vaihdon yhteydessä eikä meinannu enää löytyä vaikka kuinka katteli. Mulla on ollu 3b comfortlinessä sekä 3bg trendlinessä molemmissä johdot siellä mutta polttimot kaikki pimeinä.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91