T4 kuljettajan jakkara
T4 kuljettajan jakkara
Koira söi kuskin penkin atomeiksi, oisko herroilla tietoa käykö -95 T4:än mitkään muut kuin portterin omat penkit. T4:n orkkis penkkihän ei nyt ole nätisti sanottuna ajajaystävällisin malli...Onko olemassa esim. kuppimaista sporttipenkkiä saatavilla jostakin ja jos on niin mistä? Kertokaa mitä penkkejä teiltä löytyy perssiin alta, tack.
Caravellessani on pilottipenkit. Tuossa jaksaa kyllä istua useamman sadan kilometrin rupeamia väsymättä.
Konsoliin ei varmaan ole vaikea sovittaa esim. Recaron kiskoja, ongelma voi tulla esim. korkeuden kanssa.
Konsoliin ei varmaan ole vaikea sovittaa esim. Recaron kiskoja, ongelma voi tulla esim. korkeuden kanssa.
Aina niitä joskus on tarjolla Suomessakin, tuossa yhdet Saksassa.
Tuolla Näyttäis olevan jakkaroita..
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/390G.asp
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/390G.asp
Caravellen penkissä ei juuri muuta eroa ole kuin nuo käsinojat, muuten sama sämpylä ku vakio trp penkki. Pistäkääs kuvia jos olette vaihtaneet vakion tilalle inhimillisiä, säädettäviä jakkaroita. Jollakin foorumilaisella oli Ibiza Cupran penkki ainakin? Golf 3 gtin penkki ainakin vaikuttaisi hyvältä, parempi vain jos löytyis harmaana niin sopis sisustukseen...
T4 `99
Tänne kanssa
Nostetaan aihetta hieman ylemmäs.
Eli itsellä samanlainen ongelma. Rupeaa alkuperäinen kuljettajan penkki olemaan vaihtokunnossa vm-98 T4. Minkälaisia penkkejä olette viritelleet kyseiseen pakuun? Ja itselläni on tiedossa pidempiä istumisia penkillä niin vaihtaisin mielelläni jonkun mukavamman istuimen tilalle. Yhtenä vaihtoehtona ajattelin viedä penkin uudelleen verhoiltavaksi ja samalla vähän lisää vällyjä väliin, mutta sekin kyllä kustantaisi +100€. Toimiiko esim. jonkun passatin tai golffin kuljettajan penkit hyvin transpostterissa? Onko vaikea istuttaa paikallee ja miten korkeus ja syvyys väliseinään nähden?? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
Eli itsellä samanlainen ongelma. Rupeaa alkuperäinen kuljettajan penkki olemaan vaihtokunnossa vm-98 T4. Minkälaisia penkkejä olette viritelleet kyseiseen pakuun? Ja itselläni on tiedossa pidempiä istumisia penkillä niin vaihtaisin mielelläni jonkun mukavamman istuimen tilalle. Yhtenä vaihtoehtona ajattelin viedä penkin uudelleen verhoiltavaksi ja samalla vähän lisää vällyjä väliin, mutta sekin kyllä kustantaisi +100€. Toimiiko esim. jonkun passatin tai golffin kuljettajan penkit hyvin transpostterissa? Onko vaikea istuttaa paikallee ja miten korkeus ja syvyys väliseinään nähden?? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
Mulla vaihdettu 626 Mazdan etujakkarat portteriin, parantui ajomukavuus erinäisten säätöjen takia huomattavasti.
Vähän joutui sovitteita tekemään latasta mutta käy mainiosti ja mahtuu tällanen parimetrinenkin ajamaan ilman että pää katossa.
Vähän joutui sovitteita tekemään latasta mutta käy mainiosti ja mahtuu tällanen parimetrinenkin ajamaan ilman että pää katossa.
VW Passat Variant 1.6TDi -89 PA *ex*
VW Passat Variant 1.8i -89 *ex*
Vw Passat 1.8i -90
Vw T4 2.4D -92 bussi
VW Passat Variant 1.8i -89 *ex*
Vw Passat 1.8i -90
Vw T4 2.4D -92 bussi
Eikös täällä jollain ollu Skylinenkin penkki Portteriin sovitettuna. Tästä ja edellisistä voisi päätellä että melkein minkä penkin vaan haluaa saa laitettua, mutta vaatinee jonkinmoista metallin työstöä että saa tehtyä sovitteet.
Kannattaa suosia olikohan se vähintään 3mm vai 5mm tavaraa ja mieluummin vähän ylimitoittaa kiinnikkeet, on leimamieskin sitten tyytyväinen. Tai jos vaihtaa orkkispenkit leimalle mutta itse en jaksaisi, ja omaksi turvallisuudeksi se lopulta kääntyy että on penkki kunnolla kiinni.
Kannattaa suosia olikohan se vähintään 3mm vai 5mm tavaraa ja mieluummin vähän ylimitoittaa kiinnikkeet, on leimamieskin sitten tyytyväinen. Tai jos vaihtaa orkkispenkit leimalle mutta itse en jaksaisi, ja omaksi turvallisuudeksi se lopulta kääntyy että on penkki kunnolla kiinni.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Mulla on R-33 penkki kuskin jakkarana. Säädöt on kyllä minimaaliset ja johtuen kardaanitunnelista penkki on "ei-symmetrinen" joten sovitteet pääsi valmistamaan. Omat tein 8mm latasta hitsauksen kera. Mutta ajomukavuus on huomattavasti parempi. Varmasti miltei mikä tahansa etuvetoisen Vag-kulkineen penkin saa sovitettua T4 jakkaran sokkeliin.AjH wrote:Eikös täällä jollain ollu Skylinenkin penkki Portteriin sovitettuna. Tästä ja edellisistä voisi päätellä että melkein minkä penkin vaan haluaa saa laitettua, mutta vaatinee jonkinmoista metallin työstöä että saa tehtyä sovitteet.
Plussaa on tuo kippi verrattuna alkuperäiseen penkkiin, pääsee helposti käsiksi penkin alla olevaan roinaan...
T4 `99
-
Oliskohan noi Carsportin jakkarat topattu paremmiksi verhoilun yhteydessä.
Ei ole oikeastaan sen kummempi katella kun vakiokaan mutta pystyy kyllä ajaan kellon ympäri yhdellä istumalla.
Jos vaan muut elintoiminnot antaa myöten.
Ei kyllä tahdo onnistua millään normi henkilöauton penkeillä.
Ja vielä ihan hyvässä kuosissa ja ehjät, takana kyllä vasta 13 v./470 tkm.
Ei ole oikeastaan sen kummempi katella kun vakiokaan mutta pystyy kyllä ajaan kellon ympäri yhdellä istumalla.
Jos vaan muut elintoiminnot antaa myöten.
Ei kyllä tahdo onnistua millään normi henkilöauton penkeillä.
Ja vielä ihan hyvässä kuosissa ja ehjät, takana kyllä vasta 13 v./470 tkm.
-
Re: T4 kuljettajan jakkara
Mulla olisi Transporter T4 vm: 2003 2.5 TDI pitkä.
Kaipaan itselleni kyseiseen autoon kyynärnojallista kuskin penkkiä, jossa on turvavyön pidike oikealla puolella.
Mulle tuli romuttamolta hanttimiehen penkki, jossa on väärällä puolen kaikki säätimet.
Penkin pitää olla harmaa, kuvioitukin kelpaa, penkinlämmitin, kaikki mahdolliset säädöt.
Osa on aika suolaisen hintaisia tuolla romuttamoilla. Saisi saksasta halvemmalla, kunhan vain osaisi saksaa.
Kaipaan itselleni kyseiseen autoon kyynärnojallista kuskin penkkiä, jossa on turvavyön pidike oikealla puolella.
Mulle tuli romuttamolta hanttimiehen penkki, jossa on väärällä puolen kaikki säätimet.
Penkin pitää olla harmaa, kuvioitukin kelpaa, penkinlämmitin, kaikki mahdolliset säädöt.
Osa on aika suolaisen hintaisia tuolla romuttamoilla. Saisi saksasta halvemmalla, kunhan vain osaisi saksaa.
Mites tollanen Saab 9-5 2006 penkki. Olen jostain lukenu et sopis "vähällä" vaivalla. Siin on kuitenkin jossain airbäkki eli kuin sen kans pitäis toimia. Poistaa, posauttaa vaiko anti olla
airbägi pois
Volkswagen Transporter T4 1.9TD -99 170tkm
Ex-autoja on yli 50 joten niitä ei kannata alkaa luettelemaan
Ex-autoja on yli 50 joten niitä ei kannata alkaa luettelemaan