GTi-Pertun Volkkarit.
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
GTi-Pertun Volkkarit.
Nonniin! Laitetaanpas kalusto esille tännekin. Alotetaan foorumin hengen mukaisesti Variantti Pasuunasta.
Eli Perheen pääkuljettimena toimii vm. 2001 1.8T Highline Passat Variant. Alla Mersun AMG Replicat ja Weitecin Ultra GT Alusta.
Takaluukussa näkyvä lommo on jo korjattu. Tulossa Votexin lippa takaluukkuun. Sittepä se saaki olla.
Minä kurvailen työmatka-ajot vuoden -99 2.5TDi Portterilla. Ulkoisina muutoksina vähän eriväristä lamppua, 17" Pro Line PCC vanteet ja reilu madallus.
Ja talvivarusteissa.
Kesäisin tulee kurvailtua tämän näkösellä kakkiksella. -88 Special GTi 16v.
Ikuisuusprojektina toimii -84 Jetta LX, jolle ei oikeen vielä oo löytyny sitä lopullista ideaa ja suunnitelmaa. Odottelee älyväläystä ja ällitälliä! Käyttövoima tulee vaihtumaan dieselistä bensaan.
Ja toistaseks vielä ajossa oleva tv. GTi 16v odottelee kesäloman alkamista ja osiksi purkamista. Ostakaapas tästä KR pannu pois!
Näillä mennään tällä hetkellä!
Eli Perheen pääkuljettimena toimii vm. 2001 1.8T Highline Passat Variant. Alla Mersun AMG Replicat ja Weitecin Ultra GT Alusta.
Takaluukussa näkyvä lommo on jo korjattu. Tulossa Votexin lippa takaluukkuun. Sittepä se saaki olla.
Minä kurvailen työmatka-ajot vuoden -99 2.5TDi Portterilla. Ulkoisina muutoksina vähän eriväristä lamppua, 17" Pro Line PCC vanteet ja reilu madallus.
Ja talvivarusteissa.
Kesäisin tulee kurvailtua tämän näkösellä kakkiksella. -88 Special GTi 16v.
Ikuisuusprojektina toimii -84 Jetta LX, jolle ei oikeen vielä oo löytyny sitä lopullista ideaa ja suunnitelmaa. Odottelee älyväläystä ja ällitälliä! Käyttövoima tulee vaihtumaan dieselistä bensaan.
Ja toistaseks vielä ajossa oleva tv. GTi 16v odottelee kesäloman alkamista ja osiksi purkamista. Ostakaapas tästä KR pannu pois!
Näillä mennään tällä hetkellä!
Last edited by gti-perttu on 25.12.2012 0:45, edited 1 time in total.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Erittäin paljon samaa mieltä! Väri ku väri, aina sopii. Paitsi ehkä normipunanen ja kromi ei kuulosta hyvältä, en vaan oo nähny moista yhdistelmää BG:nä.Pasi Häkli wrote:Kromit sopii aina 3BG-passattiin väristä riippumatta, mun mielestä.
Vanteet myös saa tuomion multa, mutta pelkästään noiden keskikuppien takia. Hommaat niihin VW:n kupit ja avot!
Kyllä siinä ovessa jotain näyttäis olevan pielessä, peilauksetkin heittää etuoveen nähden aika paljon ja miten sattuu.Pasi Häkli wrote:Mites tuo passatin oikea takaovi, onko se etureunastaan läjässä kun näyttää toi ovenrako etuoveen nähden olevan aika pielessä? Muuten ihan jees, vanteet ei myöskään istu omaan silmään.. Kromit sopii aina 3BG-passattiin väristä riippumatta, mun mielestä.
Vanteet sopii mutta keskikupit kyl ei, vaikka ilmeiset mese-vanteet noi on jokatapauksessa.
Jotenkin noista kromeista ja auton väristä tulee kyllä muutenkin mese mieleen, en kyllä osaa sanoa mikä mielleyhtymä siinä on. Ei tule kuitenkaan heti mieleen mitään meseä mistä toi väri-kromiyhdistelmä olis niin tuttu.
Ei noilla autoilla ainakaan vapaa-ajan ongelmia ole. Itelläkin vaan kaks ja niitäkään ehdi oikeen koskaan pitään kunnossa. Hyvä että käyttöauto sentään on suht hyvällä mallilla.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Tuo kylki on joskus saanu pusun ja korjaustyö on tehty vähän hutasemalla. Asia tullaan korjaamaan! Vanteet on omaan silmään ihan ok, ja sehän riittää! Keskikupit tulee vaihtumaan, lupaan sen! Mitä noihin kromeihin tulee, ni en ikipäivänä luopuis! Sopii mielstäni 10-kertaa paremmin ku karvalakkimallin hilut.
Last edited by gti-perttu on 24.6.2010 21:57, edited 1 time in total.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Mieluusti näkisin myös ilman noita kromisia ikkunalistoja, jolloin olisi eheämmän näköinen kokonaisuus...Omasta mielestä son joko tai...Highline -listoilla ja kattokaiteilla tai sitten "all black".kepukka wrote:No mielipiteitähän on...
En vaan vois tähän omaan autoon kuvitella kromilistoja...
Kuva
Mutta itse topiikkiin. Hyvännäköisiä autoja gti-Pertulla. Kakkis on kyllä nätti ja Passattikin perussiisti laite. Hoidat vaan tuon keulimisen kuriin, eli Weitecillä viskaat ves´lintua ja säädettävää tilalle..
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Talveks suunnitelin noiden ikkunalistojen teippausta kun tulee mustat pyörät alle.Leroy wrote:Mieluusti näkisin myös ilman noita kromisia ikkunalistoja, jolloin olisi eheämmän näköinen kokonaisuus...Omasta mielestä son joko tai...Highline -listoilla ja kattokaiteilla tai sitten "all black".kepukka wrote:No mielipiteitähän on...
En vaan vois tähän omaan autoon kuvitella kromilistoja...
Kuva
B7 TQ S-line Avant + 3A Variant + G2 + Typ 1
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
- Riku Korpela
- Posts: 289
- Joined: 17.12.2008 21:32
- Location: Seinäjoki
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
- Riku Korpela
- Posts: 289
- Joined: 17.12.2008 21:32
- Location: Seinäjoki
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Tullaas nyt tarinoimaan tännekin, kun kerta on oikeen asiaakin! Laitellaas tuosta avosta kuitenkin ensin kuvajainen Lensot alla.
Kuvassa ollaan katsastusmiehen syynättävänä.
Cabrion ryhtivikaan on jo coilisatsi odottamassa tallissa.
Ja sitte itte asiaan! Taloon tuli pari päivää sitte toinen Variantti-Vokkelo. Semmonen paremmin talveen soveltuva yksilö.
Tietoja autosta:
2.9VR6 (190hv) Syncro.
Vm-96
Varustelistaa:
-Musta nahkasisusta.
-Sähkötominen lasikattoluukku.
-Climatronic.
-Vakionopeudensäädin.
-Sähkölasit.
-Sähköpelit.
-Persgrillit.
Tätä ois tarkotus sipistellä pikkuhiljaa parempaan kuntoon sieltä täältä. Se, että jääkö tuo taloon, on vielä hieman auki. Katsotaan mitkä on fiilikset keväällä.
Kuvassa ollaan katsastusmiehen syynättävänä.
Cabrion ryhtivikaan on jo coilisatsi odottamassa tallissa.
Ja sitte itte asiaan! Taloon tuli pari päivää sitte toinen Variantti-Vokkelo. Semmonen paremmin talveen soveltuva yksilö.
Tietoja autosta:
2.9VR6 (190hv) Syncro.
Vm-96
Varustelistaa:
-Musta nahkasisusta.
-Sähkötominen lasikattoluukku.
-Climatronic.
-Vakionopeudensäädin.
-Sähkölasit.
-Sähköpelit.
-Persgrillit.
Tätä ois tarkotus sipistellä pikkuhiljaa parempaan kuntoon sieltä täältä. Se, että jääkö tuo taloon, on vielä hieman auki. Katsotaan mitkä on fiilikset keväällä.
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Mitää? ^Mistä sä tollasen syncron löysit? Ei ainakaan nettiautossa ollu myynnissä?
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Juu, ei ollu. Omasta porukasta löyty tämä.
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Roger!
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Tulipas tuossa eilen tutkittua vähän tuota Golffin sisustusta. Löysin mielenkiintosen tekstin etupenkkien selkänojista. Niissä lukee että "ColourConcetpt! Mukavasti piteni jo ennestään pitkä mallimerkintä. Mikäli nyt sitte on aito ColourConcepti. Onkos ColourConceptissa vakiona vaaleat mittarinpohjat?? Tuossa nimittäin on sellaset ja ihan tehdastekosen näköset.
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Eiköhän se oo ihan aito CC. Mustana sitä ei heti tajuu, vihreenä, keltaisena tai esim. punaisena se tulee hyvinkin nopeasti selville.
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Semmonen pikku juttu tuossa on ilmenny, mikä puhuis sisustan vaihdon puolesta, että nopeusmittari on vain 240km/h asti. Eikös Veerassa pitäs olla 280km/h asti??
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
mulla oli ainakin 1.9 TDi jokerissa kans semmoset metallin hopeiset pohjat
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Kyllä tuo vannetyyppi kuuluu tuohon autoon, vaikka tuollaista yhdistelmää mahtuukin 13 tusinaan.
Nythän se ei kaipaa kuin madallusta..
Nythän se ei kaipaa kuin madallusta..
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Ei sitä pohjaa toinna pilata raapimalla sitä turhaa maaha, parempi tuollee korkeempana..
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Vähän vanha lainaus että oot varmaan asian kerennyt jo selvittäänkin mutta sanotaan nyt kumminkin että etuvetosessa veerassa mittari on 260kmh asti kun nelivedossa vaan 240kmh asti.gti-perttu wrote:Semmonen pikku juttu tuossa on ilmenny, mikä puhuis sisustan vaihdon puolesta, että nopeusmittari on vain 240km/h asti. Eikös Veerassa pitäs olla 280km/h asti??
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Itseasiassa en ole selvitellyt sen kummemmin, että uutta tietoa oli!
Madallusta ei kakkikseen enempää tule. Pitää pystyä ajaakki. Tolla setupilla ku lähdettiin Nurmeksesta Iisalmen suuntaan, kuulu hytissä tämän tästä SKRAAPS! Takaa ottaa vähän kaariin kiinni, ku nuo takavanteet on ET25:lla.
Madallusta ei kakkikseen enempää tule. Pitää pystyä ajaakki. Tolla setupilla ku lähdettiin Nurmeksesta Iisalmen suuntaan, kuulu hytissä tämän tästä SKRAAPS! Takaa ottaa vähän kaariin kiinni, ku nuo takavanteet on ET25:lla.
-
- Posts: 87
- Joined: 28.5.2006 20:34
- Location: Kokkola
- Contact:
Re: GTi-Pertun Volkkarit.
Päivitellääs nyt vähän tätäkin. Pannaas avon kuulumisia nyt vaikka ensimmäisenä.
Tuossa kevätkesällä ruuvasin avoon alle FK:n HighSport säädettävän alustan. Päivän ruuvailun jälkeen auto ryhti asettu tähän.
Sen verran joutuu vielä ens keväänä suorittaa, että perää pitää nostaa ihan inan verran ja etuvanteita pitää käyttää sorvarilla. Meinaa tuolla madalluksella ja 20ET:llä raapia kaariin.
Ja seuraavaks VR6 Syncron kuulumisia. Mää en oikeen tiedä mistä tai miten alottas.... Käykää nyt vaikka lukemassa tuommonen linkki läpi. Rupatellaan sitte lisää.
http://x.volkkaristit.net/phpBB3/viewto ... ?f=8&t=974" onclick="window.open(this.href);return false;
Portteri ja Passatti vain käy ja kukkuu. Passatille ei oo tarvinu tehdä mitään yli vuoteen. (koputtaa puuta) Portterista meni kuukausi takaperin syyläri paskaks, mutta muutenhan tuo on vörkkiny ku junan vessa.
MK2 GTi:lle ei oo tehty muuta ku käytetty leimalla ja ajettu joku tuhanen kilsaa maksimissaan. Tekemistähän siinäki ois, mutta muut hommat on ajanu eelle. Ehkä ens keväänä sitte.
Tuossa kevätkesällä ruuvasin avoon alle FK:n HighSport säädettävän alustan. Päivän ruuvailun jälkeen auto ryhti asettu tähän.
Sen verran joutuu vielä ens keväänä suorittaa, että perää pitää nostaa ihan inan verran ja etuvanteita pitää käyttää sorvarilla. Meinaa tuolla madalluksella ja 20ET:llä raapia kaariin.
Ja seuraavaks VR6 Syncron kuulumisia. Mää en oikeen tiedä mistä tai miten alottas.... Käykää nyt vaikka lukemassa tuommonen linkki läpi. Rupatellaan sitte lisää.
http://x.volkkaristit.net/phpBB3/viewto ... ?f=8&t=974" onclick="window.open(this.href);return false;
Portteri ja Passatti vain käy ja kukkuu. Passatille ei oo tarvinu tehdä mitään yli vuoteen. (koputtaa puuta) Portterista meni kuukausi takaperin syyläri paskaks, mutta muutenhan tuo on vörkkiny ku junan vessa.
MK2 GTi:lle ei oo tehty muuta ku käytetty leimalla ja ajettu joku tuhanen kilsaa maksimissaan. Tekemistähän siinäki ois, mutta muut hommat on ajanu eelle. Ehkä ens keväänä sitte.