kotka wrote:
Ei taida olla ilma-alustan kestävyyden kannalta mitään pelkoa, että joku kaunis päivä se räjähtääkin kesken ajon ja matka katkeaa siihen.
Tottakai ne voi räjähtää, räjähtelee ne rekoistakin aina sillon tällöi, mutta kyllähän noi pirun kestäviä on ja kun on oikeella pidolla ja oikein asennettu niin pitäisi kestää todella hyvin.
Nyt olis eteen camber yläpäät. Tuli puolasta todella nopeasti.. neljässä arkipäivässä oli paketti ovella!
Pääsispä jo asentamaan, mutta kun meinaa olla aika mahotonta kun kohta 1.5v ikäsen pojan kanss joutunu olee kohta pari viikkoo vuorokauden ympäri, niin aika mahdotonta on. :/
Tässä koittanu touhuilla aina kun poika nukkuu.
Tänään vaihdoin soittimen päältä painemittarit ratin taakse ja nyt ne on siellä mihin ne halusin aluperinkin. Aikaesemmin oli ongelma saada niitä tonne kun pneumatiikka letku oli aika jäykkää ja mittarin pituus on aika pitkä kun sinne törkkää lähtöpistokkeen ja letkun sinne kiinni.
Mutta Jalosen Sami VWOpenissa mainitsi, että on olemassa ihan löysää 6mm letkua niin kävin sitten töissä letkuja näpräämässä ja sieltähän sitä löysempää letkua löytyi ja se ratkas mun ongelman! : )
Vielä pitäs jostain saada mahdollisimman nopeesti taakse ne shimmilevyt. Varmaan joutuu ryöstöhinnalla tilaamaan jos ne nopeesti haluaa.. Tietenkin sirvari nekin sorvailis mutta en jaksa eikä huvita enkä kerkeä alkaa ottelee mittoja ja laskeskelee paksuuksia että saa esim 1asteen miinusta tuovat levyt. Joten kai se on tilattava
Sitten,, Tuossa yks ilta kun poika nukahti, niin laitettiin jeben mk6 varianttiin sähköt loppuun ja saatiin kahella kompuralla oleva ilma järjestelmä hurisemaan
Kunhan tästä nyt joutaa ja sorvarilta tulee etupään lautaset niin laitetaan eteen säkit paikoilleen..
Ideana on se että saatiin kaikki pieneen tilaan ja että on nopeasti helppo sähköjä räpläillä ym ja kaikki saa piiloon.
Nyt menee kaikki verhoilut normaalisti paikoilleen.