Hellat, Boschit yms.
Hellat, Boschit yms.
Vieläkö näihin nykyautoihin (Golf IV Variant) onnistuu lisä-halogeenien virittely perinteisellä rele systeemeillä, vai onko tuo CAN-väylätekniikka huomioitava jotenkin?
Re: Hellat, Boschit yms.
Nelkussa ei vielä oo CAN väylää, Vitosesta eteepäi on.
Re: Hellat, Boschit yms.
Ahaa,,kiitän!
Re: Hellat, Boschit yms.
Ja ei ainakaan VI Golfissa mitään maailman vaikeinta ollut, vaikka oli kääntyvää bi-xenonia keulilla.. Herätteen etsiminen oli oman työn takana, mutta muuten perusasentamista.
Muistaa vain hyvät liitokset ja kunnolliset johtojen viennit ja suojaukset, maat ja virrat kuntoon ja releen suojaanlaittamiset.
Melkein samalla sitten noihin lisäreihin heittää jo xenonkittiä kiinni, niin paranee näkyvyys kertaheitolla. Aika moneen lisävaloon saa tuollaisen jälkiasennuskitin tyrkättyä paikoilleen ilman ongelmia.
Muistaa vain hyvät liitokset ja kunnolliset johtojen viennit ja suojaukset, maat ja virrat kuntoon ja releen suojaanlaittamiset.
Melkein samalla sitten noihin lisäreihin heittää jo xenonkittiä kiinni, niin paranee näkyvyys kertaheitolla. Aika moneen lisävaloon saa tuollaisen jälkiasennuskitin tyrkättyä paikoilleen ilman ongelmia.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Re: Hellat, Boschit yms.
Jees. Melkoinen johtosarja näyttää vaan tässäkin menevän noille omille pitkille joten oikean heräte piuhan löytää vissiin vaan yleismittarilla,vai muistaako täällä joku minkä värinen johto ohjaa pitkiä (akun puolelta)?