Hellat, Boschit yms.

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Matiant
Posts: 24
Joined: 21.7.2013 12:47
Location: Keski-Suomi

Hellat, Boschit yms.

Post by Matiant »

Vieläkö näihin nykyautoihin (Golf IV Variant) onnistuu lisä-halogeenien virittely perinteisellä rele systeemeillä, vai onko tuo CAN-väylätekniikka huomioitava jotenkin?
User avatar
ibel
VCF Member
Posts: 1879
Joined: 24.6.2012 14:28
Location: Oulu

Re: Hellat, Boschit yms.

Post by ibel »

Nelkussa ei vielä oo CAN väylää, Vitosesta eteepäi on.
Uncle Hank Fan Club

Golf Variant 1.9TDI ATD 4Motion -03
Image
Ex: Skoda Octavia LB 1.9TDI AHF -00
Ex: Passat Variant 2.5TDI BDH 4Motion Highline -04 nokkasilppuri
VCDS mukana P-Pohjanmaa/E-Karjala
Matiant
Posts: 24
Joined: 21.7.2013 12:47
Location: Keski-Suomi

Re: Hellat, Boschit yms.

Post by Matiant »

Ahaa,,kiitän!
kotka
Posts: 1245
Joined: 26.3.2007 21:50
Location: Kuopio

Re: Hellat, Boschit yms.

Post by kotka »

Ja ei ainakaan VI Golfissa mitään maailman vaikeinta ollut, vaikka oli kääntyvää bi-xenonia keulilla.. Herätteen etsiminen oli oman työn takana, mutta muuten perusasentamista.
Muistaa vain hyvät liitokset ja kunnolliset johtojen viennit ja suojaukset, maat ja virrat kuntoon ja releen suojaanlaittamiset.
Melkein samalla sitten noihin lisäreihin heittää jo xenonkittiä kiinni, niin paranee näkyvyys kertaheitolla. Aika moneen lisävaloon saa tuollaisen jälkiasennuskitin tyrkättyä paikoilleen ilman ongelmia.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Matiant
Posts: 24
Joined: 21.7.2013 12:47
Location: Keski-Suomi

Re: Hellat, Boschit yms.

Post by Matiant »

Jees. Melkoinen johtosarja näyttää vaan tässäkin menevän noille omille pitkille joten oikean heräte piuhan löytää vissiin vaan yleismittarilla,vai muistaako täällä joku minkä värinen johto ohjaa pitkiä (akun puolelta)?
Post Reply