Jaa, mä jo suunnittelin että teen jonkun epäkesko pultin tohon.. Missäköhän se säätö sitten on
Meinaan mulla tuntui laahaus loppuvan nyt kun välillä vedin jalalla poljinta ylöspäin.. Tossa on hiukan klappia joten olisi kyllä tosi pienestä kiinni jos tuossa ongelma olisi.. Oli kyllä eri testiolosuhteet kuin eilen kun nyt oli karavaanareita tientukkona eikä päässyt kokomatkaa normi vauhdilla ajamaan..
Vedin rautalankalla kiristäen polkimeen vielä tuon klapin pois että tanko tulis hyttiin päin enemmän..
En siis vielä usko vian tuossa olevan, ennemmin vaikka sattumaan kun ei se ihan aina laahaa mutta toivon tottakai tuon auttavan. Huomenna näkee auttaisiko säätäminen tai epäkeskon säätimen tekeminen jos nakkilaan asti ajaa. 100km matkalla tähän asti ainakin poikkeuksetta jossain vaiheessa laahannut.. Voi olla että testaan vielä tänäänkin pitemmän pätkän jos keksin jotain "hyötyajoa"
Jarrulevystäkin pystyi tänään pitämään kiinni 15km ajon jälkeen kun eilenkään ei tolla samalla lenkillä pystynyt kunnolla vanteestakaan kiinni pitämään.. Enkä ajele reikä päässä kokoajan jalka jarrulla
Edit 2.
Mä hylkään ton nesteteorian mitä kerran pari arvuuttelin;;
Kyllä se vaan tossa polkimessa mulla on 95 prosentin todennäköisyydellä ongelma

Nytkin ajoin pitemmän kauppareissun eikä ongelmaa kun jarrutusten jälkeen vedin poljinta ylös.. Vanteetkin pysyvät kylminä. Tossa pihalla auton seistessä kun poljinta äsken nostin niin auto nytkähti liikkeelle vaikkei kyllä huomannut että laahannut olisi. Eli mulla (toivottavasti) ongelma ratkaistu ja jarrujakin tuli huollettua, 350 euroa meni kaikkineen, ja olisi saattanut selvitä ilman kuluja

Ei toi herkistely pahasta ollut, Nyt voi käsijarruakin käyttää eikä tartte vaijereista mennä nykimään

ja voi olla että pääsylinterissäkin oli vikaa mutta vanhaa ei paikalleen enää vaihdeta .. Täytyy informoida tota huoltomiestä että tällainenkin voi probleema olla.. Vielä kun viittis säädön tohon askarella ettei tarttis rautalanka, nippuside virityksillä varmistella toimintaa.. Hassuu vaan kun on sitten ihan millistä tai kahdesta kiinni.. Kyllä mä mielestäni ennen pääsylinterin vaihtoakin tota yritin muttei auttanut.