Kuinka s**tanan lujassa tuossa värkissä (T4 2,5tdi) on öljyproppu kiinni? Sopivaa kuusiokoloavainta ei ollut niin tein kannaltaan (14 mm) sopivasta pultista hitsaamaalla avaimen mutta v**ut se mitään kestäny, katkesi kolmeen otteeseen ja nyt ei ole enää kuin kanta jäljellä, rystysistäkin nahka lähti siinä remutessa. Meinasin jo päästää porakoneella 12 millin reiän keskelle öljypohjaa mutta oli onneksi porakoneesta eteenpäinajovaihde kadonnu niin sai senkin p**keleen heittää mettään:x. Perjantaina haen ripakopallisen 1/2 ja 3/4 tuuman hylsyjä niin katsotaan repeääkö öljypohja, aukeaako proppu, montako niveltä on rikki käsistä/seljästä ja montako litraa on verenhukka

Jos ei aukea niin uusi porakone on ostettuna ja tallista löytyy reikäporia väliltä 12-56 mm, jo luulisi tulevan öljyt pihalle kun niitä kaikkia kokeilen öljypohjaan

Hieman vain hankaloittaa kun pitää ulkona rassata kun ei pääse talliin montun päälle, koska kilpuri makaa siellä, eikä mutterimopokaan mahdu öljypohjan ja etupalkin väliin. Nyt rupean ymmärtämään uusia pitkiä öljynvaihtovälejä, kukaan viitti ruveta 10 tkm välein yhden ropun takia taistelemaan

Heitän koko propun mäjelle kun saan sen s**tanan irti ja lyön koivutapin reikään niin saa vaihdettua joskus öljytkin

Kaveri jo etukäteen varoitteli, että tarvitsee tukevan avaimen ja vähintää kolme metrisen jatkovarren. Oli omassa ransportterissaan kanssa joutunut taistelemaan öljypropun kanssa.